לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

קומיקס ישראלי נשי חדש ברשת


שתי יוצרות ישראליות פרסמו לאחרונה חומר חדש ברשת, קישורים שאולי פספסתם שהוספתי בצדדים:





אורית עריף - פתחה בלוג ברשימות בצורת יומן אישי מאוייר. היא מפרסמת פרק חדש כל יום שני, ויש כבר חמישה פרקים, ומומלץ לקרוא אותם בסדר הנכון לפי המספור. אני מקווה שעריף תתחיל לספר סיפורים יותר קומיקסאיים, כאלה שבהם הסיפור מובל על ידי ההתרחשות בפריים ולא ע"י הקריינות. אבל בכל מקרה זה נראה פרוייקט עם עתיד.





רות גוילי - חידשה את אתר הפורטפוליו שלה והעלתה כמה קומיקסים אישיים, חסרי מילים ועדינים אך חושפים עולם פנימי מטריד. את רות גוילי הכרתי בפסטיבל הקומיקס שארגנה חיה מיכאלי בבית ציוני אמריקה ב-99', אז היא בדיוק סיימה בצלאל (במחזור עם פולונסקי אם אנלא טועה) ומכרה בפסטיבל את הספר שיצרה בתור פרוייקט גמר, "תקציר הפרקים הקודמים", אוטוביוגרפיה מאויירת נאה מאוד. הספר יצא בהוצאת תמוז.

גם אני הייתי ילד בודד, מנותק מהמציאות ועם עולם פנימי עשיר וקצת מטריד, אבל בשנים האחרונות אני מרגיש שלאט לאט אני מתקרב לשאר האנושות, ובמקביל שוכח את עולמי הפנימי המסוייט, או לפחות מדחיק אותו בהצלחה. נראה שגוילי היא מאלה שנשארים בעמדת ריחוק מסויימת גם כשהם כבר גדולים, וכך גם עולם הדימויים שלה עדיין מלא במוזרויות.

ובלי קשר לקומיקס:



עוד בלוג שאולי פספסתם הוא הבלוג של זיו פוגטש מפרינטמול, שנותן לינקים שימושיים ומידי פעם גם תובנות מעניינות בענייני רשת, כמו למשל הפוסט שלו על סליקת אשראי ברשת בישראל, שהוא האמת די מדכא.

הסלוגן של זיו הוא "נמר באינטרנט, חתול בבית", וזה הזכיר לי שרציתי להגיד שגם אני די כזה. אני יודע שהסגנון שלי ברשת הוא משתלח. רוב הזמן אני משתדל לרסן את עצמי ולחשוב פעמיים לפני שאני מפרסם את דבריי בפומבי, אבל לפעמים אני מרשה לעצמי. לא על כל האמירות האלה אני מצטער. מה שבטוח הוא שבחיים הלא וירטואליים אני הרבה יותר רגוע, ובכלל לא דומה לאיך שאני מתבטא ברשת. אני הרבה יותר מפוייס, והרבה יותר קשה לעצבן אותי.

מה הפואנטה? לא יודע. אולי בסיבוב הבא.

אני הולך לאכול פלאפל.
אגב, הפלאפל המועדף עליי פה בתל-אביב הוא זה שבאמצע בוגרשוב (ליד הפסטה), אני אפילו לא זוכר איך קוראים לו, אבל הם נחמדים והפלאפל תמיד טרי וטעים והסלטים טעימים ויש להם גם מרקים טעימים.

הפלאפל הכי טוב שאני מכיר הוא תפארת הפלאפל, בויצמן ליד התחנה המרכזית בכפר סבא. פלאפלים גדולים עם תוכן ירוק בהיר, שופעים גרעיני כוסברא, והררי סלטים טעימים.

נכתב על ידי , 26/11/2006 11:50   בקטגוריות איור, הבלוגוספירה, הערות אישיות, עיצוב גרפי, עירוני, קולינריה, קומיקס, קומיקס ישראלי, תרבות אלטרנטיבית, אינטרנט  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-29/11/2006 18:28




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)