לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

המלצה מסוייגת: בוני פרינס בילי מגיע לארץ


בוני פרינס בילי ידוע גם כוויל אולדהם, או הפאלאס בראדרז, או עוד כל מיני פסבדונימים.

בוני פרינס בילי יכול אולי להזכיר לכם את ניק דרייק, בגרסת הקאנטרי האלטרנטיבי. כמוהו, הוא שקט ומהורהר. אבל הוא פחות דכאוני מדרייק, יותר סרקסטי ומעט ממזרי.




אני הכרתי אותו במקרה, כשפעם הוא היה אמור להופיע בדינמו באופן מפתיע ולא מתוכנן. קברניטי הדינמו הזמינו ממני עיצוב למדבקה, ובן גם צרב לי דיסק מתנה שאדע במה מדובר. זו הייתה מתנה נהדרת, ואני מודה לו על זה עד היום. המופע בוטל בסוף.

אם אתם רוצים לנסות, אני ממליץ על Ease Down the Road מאת Bonnie 'Prince' Billy, אבל אני לא מכיר את רוב הדיסקים שלו, רק שלושה.

אולדהם יקיים שלוש הופעות, כולן בתל אביב-יפו: ב-31 בינואר בבית מיומנה ביפו ובשני והשלישי לפברואר במועדון הפטיפון. כרטיסים יעלו 120 ש"ח וניתן לרכוש אותם באוזן השלישית. עדכון: השני בפברואר כבר סולד אאוט אז תזדרזו.



עכשיו אני בעצמי כנראה לא אתאפק ואקנה כרטיס להופעה הזאת, אבל אני לא בטוח בעניין ההמלצה. האם זאת תהיה הופעה מרגשת או משעממת? בבית בלילה אני אוהב לשמוע אותו, אבל אני קצת סקפטי לגבי הופעה פומבית של שירים שקטים ומהורהרים. אולי צריך לעבור את ההופעה תחת השפעה?

 


 

ולמהירי החלטה: (להלן הודעת המארגנים, אני לא ביניהם, אני רק מפרסם:

 

יום פתוח בישובי דרום הר חברון

עזרו לנו במאבק נגד פשע הגירוש המתמשך של תושבי סוסיא מבתיהם ואדמתם.   

רקע:

בדרום הר חברון, באזור הנקרא "מסאפר יטא" חיה אוכלוסיה קטנה של כמה אלפי חקלאים ורועים. חלק מהאוכלוסייה חיה בכפרים בנויים, וחלקה במערות ואוהלים. תושבי ההתנחלויות של איזור דרום הר חברון פועלים בחסות צה"ל והמנהל האזרחי כדי לגרש את תושבי האזור מבתיהם ולנשל אותם מחייהם הצנועים מלכתחילה. בקרוב בית המשפט הגבוה לצדק עלול להפוך עצמו לשותף בגירוש הזה. ב-29 לינואר ידון בג"ץ בתיק סוסיא המונח לפתחו מאז 2001.

אנו דורשים מבית משפט העליון להיות אכן "בית דין של צדק". צדק יכול להתקיים רק כאשר אנשי סוסיא יזכו לשבת על אדמותיהם בשלום והפושעים הגזלנים, המכים, המתעללים והעושקים יובאו לדין. אנו פונים לשופטי בג"ץ ולקברניטי מדינת ישראל שיוכיחו כי הם אינם שותפים לדבר עבירה ופשע ושיפסקו דין צדק למען תושבי סוסיא והאזור.   

 

תושבי סוסיא, וועדת תושבי דר' הר חברון מזמינים אתכם ליום סיור ולימוד בסוסיא שיתקיים בשבת ה-13 לינואר.

 

התכנית:

11:00-14:00- סיור ומפגש עם תושבי סוסיא והאזור. לא הפגנה, לא אלים, רק מפגש וסיור. אבל אומרים שקר שם אז תלבשו גטקס.

 

הסעות ופרטים נוספים:

אנא הירשמו על מנת שנוכל לתכנן כראוי את סידורי ההסעות.

 

ת"א- תחנת רכבת ארלוזורוב 9:00

עמית- [email protected]

            054-5450041

ב"ש- אוניברסיטה 9:30

אילן 052-6336292 , ערן 052-5464643

י-ם- גן הפעמון 9:30

יהודה- [email protected]

 

מארגנים: תעאיוש, לוחמים לשלום, קואליצית נשים לשלום, גוש שלום, שלום עכשיו, הוועד נגד הריסות בתים, תנועת עץ הזית, קהילת קמה בנגב, בני אברהם.

 

 

נכתב על ידי , 12/1/2007 12:17   בקטגוריות הופעות&catdesc= מסיבות&catdesc= רייבים, טיול בוקר שבת, נגד הכיבוש שתיים בחמש, עירוני, תרבות אלטרנטיבית  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Sir-Tamar ב-15/1/2007 01:36




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)