לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

אם הייתי זמר הייתי רוצה לשיר כמו ג'נין רוסטרון


גינין רוסטרון היא התשובה לשאלה איך הייתה נשמעת הבת של קייט בוש וג'ניס ג'ופלין.
עכשיו הלכתי לאתר שלה כדי לתת לכם אותו גם, ואני רואה שאני לא היחיד שחשב על ג'ופלין.



ג'נין רוסטרון, שמכנה את עצמה Planningtorock, היא גדולה, והיא הולכת להיות גדולה.
כמו שכתבו בעכבר ו\או בטיים אאוט, זהו מקרה לא נפוץ שבו שם לוהט במוזיקה העולמית מגיע להופיע בישראל בשיא הלוהטות שלו ולא שלושים שנה אחרי.
אני עצמי לא הכי מעודכן במוזיקה, אז כשקראתי עליה בעכבר השם היה מוכר לי במעורפל (בטח מקול הקמפוס), אבל לא הכרתי אותה. הסופרלטיבים ששפכו במקומונים שכנעו אותי לתת לה צ'אנס.
הייתי בר מזל, ואתם לא. מחר היא גם מתקלטת בלבונטין, אבל זה לא אותו דבר.

היא מעולה, היא מקורית, היא מגניבה. היא פיוז'ן מוחלט של כל מה שהיה מגניב במוזיקה בחמישים שנה האחרונות, שרה סול רוק וצווחות על רקע אלקטרוניקה גרובית רקידה ובועטת. היא גם מכינה מראש אחלה ויג'יי עם וידיאוים שלה. מוצלח במיוחד היה הוידאו שלה עושה ברייקדאנס באמצע הרחוב כשמסביבה הוספו בעריכה קשקושים ומילים וחיצים בצבעים, קצת כמו שנועה הוסיפה על הצילומים בגברת סטארט אפ.

בקיצור, רוצו לשמוע את הדיסק שלה.

או במילים אחרות: בפעם הבאה שיש כזה הייפ על אמן שבא מחו"ל, תאמינו לו. עוד יש לכם הזדמנות לתפוס את בוני פרינס בילי במיומנה.
נכתב על ידי , 26/1/2007 00:24   בקטגוריות ביקורת הופעות, הופעות&catdesc= מסיבות&catdesc= רייבים, עירוני, תרבות אלטרנטיבית  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-28/1/2007 16:50




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)