לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

איגור זה זה עם המקטרת


כבר אתמול קינן אצלי חשש לגבי הגעה בזמן לנקודת האיסוף, בייחוד לאור הזזת השעון קדימה בלילה. למרות החשש, הצלחתי להגיע בזמן לנקודת האיסוף הקבועה בתחנה המרכזית החדשה. מה רבה הייתה אכזבתי כשגיליתי ששכחתי לברר, והפעם נקודת האיסוף היא דווקא ברכבת מרכז. "עכשיו עשר ועשרה והאוטובוס כבר זז, תגיע לבילעין בפעם אחרת" סתם אילן את הגולל על כוונות האקטיביזם שלי להבוקר. ססעמק. גם כן אקטיביסט. טוב נו, לפחות אני עושה מדבקות יפות.

 

אז במקום אני אכתוב פוסט.

 

השבוע אמרה לי ידידה: "אני מקווה שאתה לא שונא אותי" "על מה?!" "על זה שאני לא באה לכל ההפגנות האלה שלכם".

האמירה הזאת הזכירה לי איך הבלוג הזה נראה מבחוץ, וכתוצאה מכך גם איך אני נראה.

 

הבהרה: אמנם בשנים האחרונות נפלתי עמוק בשמאל, אבל רוב חיי הייתי אדיש לפוליטיקה בדיוק כמוכם, אם לא יותר מכם. אז תרגיעו, אני לא כועס עליכם שאתם לא באים לכל, או אפילו לקצת, מההפגנות. אני מודה שאני מנסה במודע לגרום לכם לייסוריי מצפון, אבל אני לא כועס עליכם אם זה לא מצליח לי.

 

ובאותו נושא: מדי פעם אני מקבל רמזים על זה שאני יוצא שחצן בבלוג הזה. אני חושב שזה קשור לעובדה שאני כותב בגוף שני רבים ("אתם"). בישראל הכירו את הבלוגים קודם כל כיומנים אישיים, ואלה שהצליחו הפכו לבמה פומבית תוך כדי תנועה. אל הבלוג הזה התייחסתי כאל במה פומבית מרגע לידתו, לפני שנתיים וחודש, ועל עצמי חשבתי כעל אדם שיש לו קהל לדבר אליו. אני חושב שהתרגלתי לחשוב ככה בתקופת סטיות, כי אז התחלתי לקבל מכתבים והבנתי שאכן יש לי קהל.

 

אני יודע שאני נשמע מטיף ושהיה עדיף להשתמש יותר בהומור, אבל לא תמיד יש לי את הזמן או את ההברקה הדרושה. אולי מתישהו גם אני אתייאש ואחזור לעמדה הצינית, אפסיק לקרוא עיתונים ואלך לעבוד בטלוויזיה. בינתיים אני עדיין מתעצבן ומשתגע כשאני קורא עיתונים ואתרי חדשות.

 

*

 

הייתי בפון פייבלז. נחמדים, שרים יפה, אבל לא מבריקים כמו כמה מהאמנים האחרונים שביקרו כאן, בוני פרינס בילי למשל.

 

תזמורת הצעצועים של איגור קרוטוגלוב תחמם את המלווינז (27 באפריל בבארבי).

יאצק סקולימובסקי, עיתונאי מוזיקה פולני שביקר כאן החורף לחודשיים, הכתיר את איגור: ה-גאון של סצינת המוזיקה המקומית. יאצק כתב סקירה מנקודת מבט חיצונית על המוזיקה בישראל למגזין השרת העיוור, מעניין לקרוא.

 

 


בתמונה: איגור זה זה עם המקטרת.

 

למלווינז תמיד הייתה תדמית פחות קשוחה מלהרבה להקות רעש אחרות, ונראה שרק בשנים האחרונות הם זכו להכרה מהרציניים אחרי שג'לו ביאפרה התפייס איתם ויצא איתם לטור משותף. לצערי אני מבין שהוא לא מגיע איתם הפעם.

 

חג שמח.

נכתב על ידי , 30/3/2007 11:56   בקטגוריות הופעות&catdesc= מסיבות&catdesc= רייבים, הסכסוך הישראלי-פלסטיני, הערות אישיות, הפגנות, מוזיקה, נגד הכיבוש שתיים בחמש, פולין, תרבות אלטרנטיבית, אקטואליה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-1/4/2007 16:10




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)