לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

וינט - אנא - די עם יזהר אשדות!!!1


יזהר אשדות הוא מוזיקאי עלוב ופאטתי מאין כמותו.


אין לו טיפת כישרון, אין לו טיפת השראה, כל השירים שלו נשמעים אותו דבר, ולמרות זאת הוא ממשיך לייצר אותם כבר שנים, וכל אחד מהשירים שלו מעורר דחפי הקאה, דחפי התאבדות ודחפים רצחניים כלפי יזהר אשדות באופן שמיוחד רק לו.

 

ולמרות כל האמור לעיל, עובדות ידועות לכל בעל אוזניים מתפקדות, יזהר אשדות מקבל סיקור מטורף בוינט תרבות כבר שנים, אבל בחודשיים האחרונים זה עבר כל גבול.

 

בכל יום, בכל שעה, לא משנה מתי תפתחו את וינט, תראו לפחות כתבה אחת עם צילום של מר אשדות בעמוד הראשי, ואם תכנס למדור תרבות תראה בד"כ שתיים או שלוש הפניות לכתבות, ספיישלים ומבצעים בכיכוב הנ"ל, גם אם מדובר בכתבות בנות שבועיים.

 

כבר לא מדובר בקמפיין מסיבי, כבר לא מדובר בזילזול בוטה בקיבתם הרגישה של הגולשים.

 

אם אתם שואלים אותי, מדובר בקונספירציה פלסטינית להחליש את כושר העמידה של ישראל.


הרי ידוע שאולמרט וכל שאר הפוליטיקאים גולשים באובססיביות בפורטלים הגדולים.

 

עוד חודש כזה, ואולמרט יוותר לא רק על הכותל אלא גם על רחביה. 

 

אין ברירה, אלא לצאת בקמפיין הצלה לישראל.

 

אני רוצה לצאת מכאן בפנייה נרגשת לעורך וינט תרבות:

 

אני יודע שוינט זה חתיכת עבד נרצע לבחישה חופשית של כל מי שיש לו קצת כסף או השפעה.


אני מבין שיזהר אשדות מוצץ לך כל בוקר וכל ערב.

 

אבל הגיע הזמן להתעלות מעל השיקולים האישיים הצרים, ולגלות אחריות לאומית.

 

אינני עושה את זה למען טובתי האישית, ולמעשה אני מודע לכך שבעצם קריאתי אני חושף את עצמי לחרם ולסיכול ממוקד.

אבל יש רגעים שבהם אדם צריך לקום ולצעוק, ולא משנה מה יהיה המחיר האישי.

על קברי תכתבו: "למען העם והאומה".





נכתב על ידי , 7/4/2007 20:52   בקטגוריות בידור, נגד תרבות הצריכה, תקשורת, אינטרנט, ביקורת, פסימי, שחרור קיטור  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אביה:] ב-25/10/2007 23:33




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)