לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

אני בעד העלאת שכר המורים בישראל


הטיעון ה"מנצח" נגד המורים: "למה יש להם כל כך הרבה חופשים? הם נחים על חשבוני!"

 

ברברלה כבר הפריכה חלק מהשקרים והדמגוגיה של מירב ארלוזרוב, שיצאה בעוד כתב שיטנה, הפעם נגד המורים.


את הטיעון שלעיל אני מכיר כבר מזמן מאמא שלי, קפיטליסטית אדוקה מגיל 15.

 

כל מי שמכיר מורים יודע שהם עובדים גם בחופשים וגם בשעות שלאחר הלימודים בבוקר.



אין לי בעיה עם הדרישה לסנן מהמערכת מורים גרועים, ולתגמל מוכשרים, אבל בשביל זה צריך קודם שיהיו שם מוכשרים.

 

אפילו קפיטליסטים אדוקים מסכימים שהעלאת שכרם של המורים תביא באופן אוטומאטי אנשים איכותיים יותר להוראה.

 

כולם גם מסכימים שחינוך הוא ערובה לעתיד טוב, וחוסר בחינוך איכותי הוא ערובה לעתיד מחורבן.

 

אבל למרות זאת, ההתנייה הפבלובית של כל קפיטליסט מצוי היא להתנגד אוטומאטית לכל העלאה בשכר המורים, "כי למה שינוחו על חשבוני?!".

 

קפיטליזם בנוי על ההנחה שהאנוכיות משתלמת.

 

לדעתי, זוהי הנחה שגויה.

 

אני חושב שבטווח הארוך משתלם מבחינה אנוכית להיות זולתני (אלטרואיסט בלעז).

 

אני מעדיף שהמורים "ינוחו על חשבוני", אני מעדיף שהמורים ירוויחו יותר טוב על חשבוני, אם התוצאה תהיה צעירים משכילים יותר בעתיד.

 

אם לא יקרה שום דבר דרסטי, אני עלול להאריך ימים. אני מעדיף שהמדינה שאחיה בה תנוהל ע"י אנשים משכילים יותר מכפי שהם היום. לצערי, כרגע נראה שהמצב יהיה הפוך, לפי מצב החינוך.

 

 

 

נכתב על ידי , 19/4/2007 00:39   בקטגוריות חברה וכלכלה, חינוך, נוער, סוציאליזם, אקטואליה, בית ספר, עבודה  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-20/4/2007 22:31




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)