לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

כמה שותפים נוספים באשמה במלחמת לבנון השניה


אני מאשים את ה"עיתונאים" הבאים בשותפות מלאה באחריות למלחמת לבנון השניה:

(שכל אזרח בישראל ירוויח מהתפטרותם המיידית, ואין הרבה סיכוי לראות את זה קורה.

כן, כתבו את זה כמה וכמה פרשנים בימים האחרונים, ולמרות זאת אני מוצא לנכון לחזור על הדברים):

 



רוני דניאל



ארי שביט



בן כספית



אמנון דנקנר



רון בן-ישי

 

להמשיך?

את מי פספסתי?

 

-

 

בדרך כלל אני מנסה להמנע מלהתייחס לנושא המרכזי בחדשות, מכיוון שיש מספיק פרשנים טובים ממני שטוחנים "הרבה מילים" בנושא. לפעמים מתפלק לי.

עוד כמה הערות מהירות שכבר אמרו לפני: מאמר המערכת בהארץ השבוע התריע בצדק מפני מועמדותו של הרב לאו לנשיאות המדינה, "רב" שקופת שרצים ענקית תלויה לו מאחוריו, הן בשחיתויות כספיות והן בהטרדות מיניות.

עד מתי ימשיכו עיתונאי ארצנו ל"אתרג" פוליטיקאים ואנשי ציבור, בייחוד אלה הדתיים, החרדים והמסורתיים, שרוממות ערכי המשפחה, צניעות ויושר נישאים בפיהם למרות שידוע לאותם עיתונאים היטב על כך שאבריהם של אותם פוליטיקאים נתקעים עמוק באופן תדיר במאהבות, נערות ליווי וכיו"ב?

האם אין זה מחובתו של עיתונאי לדווח לנו על פערים בין מה שמטיף לנו איש הציבור לבין מעשיו שלו בפועל?

 

-

 

טוב אני חייב לחזור לעבודה.

אה, רגע. לי אישית תהיה בעיה גדולה להשתתף בהפגנת המחאה מחר אם ביבי ינאם שם. או ברק, לצורך העניין.

 

-

 

אה, ואריק אשרמן שלח מייל בעניין האירוע האלים שעליו דיווחתי ביום שישי. אריק עוכב יחד עם שני המתנחלים האלימים ביותר ונלקח לתתחנת המשטרה, כי הם טענו שהוא תקף אותם.

הוגשו תלונות הדדיות במשטרה, אבל הוא מקווה שתיעוד הוידאו של הרבנים יוכיח את צדקתם. מעבר לזה המתנחל היה צריך לחתום על ערבות כדי להשתחרר ואשרמן לא.

הצוות המשפטי של הרבנים עוקב אחרי הטיפול בעניין כדי לוודא שתלונותיהם יטופלו כראוי. אריק יודע שהמקרה הגיע לעיתונות. לצערו, אירועים כאלה מתרחשים מידי יום אך אינם מגיעים לחדשות מפני

שלא מעורב בהם רב ישראלי.
נכתב על ידי , 2/5/2007 10:47   בקטגוריות דת ואמונה, הפגנות, חברה וכלכלה, טלוויזיה, מלחמת לבנון 2, משטרה ו"כוחות הביטחון", נגד הכיבוש שתיים בחמש, מתנחלים, פוליטיקה, תקשורת, אקטואליה, ביקורת, צבא  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-2/5/2007 20:33




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)