לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

למה יהודי גרמניה לא ברחו בזמן?


למה? פשוט מאוד.
כי בעוד מצב המדינה מדרדר מדחי אל דחי, מצבי האישי מעולם לא היה טוב יותר.
בשבוע האחרון נחת עליי מבול של בשורות טובות שאני לא זוכר כדוגמתו.

את הרוב אני לא יכול עדיין לספר, אבל בואו נגיד שהחדשה הכי פחות משמעותית השבוע הגיעה אליי מהמוסד לביטוח לאומי,
שנזכרו לפתע לבשר לי שהם טעו בחישוב גובה התשלום החודשי, ואי לכך הם נאלצים לזכות אותי מיידית בכ-7000 ש"ח.

אפילו שלל הכוסיות המרהיבות שחולפות על פני ברחוב לא עושות לי כאלה ייסורי מצפון על שאני לא מתחיל איתן, כי כרגע יש לי משהו (יש לי משהו, נכון?).

במשך חודשים ארוכים הייתי שרוי בדכאון בינוני עד כבד, אבל עכשיו לא. אני צופה שזה יימשך כשבועיים לכל היותר.

צפו לקרוא על הדיכאון החוזר בסביבות תחילת יוני.




את האמור לעיל כתבתי אתמול כשעוד הייתי באופוריה.
היום אחה"צ כבר נפלתי חזק. מצב רוחי הלך והתענן, הטמפרטורות עלו ועלו, מוחי הלך והתערפל, ולא יכולתי לעשות את האיור שהבטחתי לשלוח אתמול. התקלחתי, שתיתי מלא מים, התיישבתי לעשות סקיצות. ציפיתי מ-106FM שיעירו אותי, אבל דווקא עכשיו החליטה אביטל לביא לקדוח לי בראש עם ספיישל טרנט רנזור. חרשתי נייר אחרי נייר בסקיצות פרועות ולא ברורות, טרנט קדח לי בראש שהתחמם וכאב, המצב נראה עגום. עברתי ל-88, הייתה איזה סלסה קובנית מנדנדת.

בסוף העברתי לדיסק, ושמתי את גטס וג'ילברטו.

באחת החל מוחי להרגע.
התקשרתי לבחורה וקבעתי נחרצות שנלך לסאב קוץ' מילגה.
זהו, עכשיו אני גולש מעדנות לצלילי הבוסה נובה, מצ'טט עם מושון בסקייפ (שאתמול הגיש את התיזה שמסיימת את התואר השני שלו בלימודי אמנות מתקדמים ב-NYU!) ומפנטז על להסי אלכוהולי קר.
החיים שוב יפים.

 ובלילה יהיה אקטיביזם!




אי לכך ובהתאם לכל זאת, להלן טיפ אודטה איכותי לאנשים כמוני:

איך לשתות תוך כדי רכיבה על אופניים?

או במילים אחרות, איך להמנע מלהשפריץ את תוכן הבקבוק כשקופצים על מדרכות, חריצים בכביש ושאר מהמורות?

ובכן, את הטיפ למדתי פעם מקריאת כתבה שעסקה בנהגי משאיות אמריקאיים שנמצאים שעות ארוכות בדרכים ושותים (בד"כ קפה) תוך כדי נהיגה.

מחזיקים את הכוס או הבקבוק ביד אחת, שלא מחזיקה גם את הכידון (או ההגה) במקביל. מרימים ומורידים את המשקה, בתנועות איטיות ובקצב קבוע.
יש המוסיפים גם תנועה סיבובית קלה.

הרעיון: הקצב הקבוע של תנועת המשקה במיכל ימתן את השפעת קפיצות האופניים או הרכב על המשקה.
גם הגלים של המעלה-מטה וגם התנועה הצנטריפוגלית.

לסיכום:
אז אם אתם רואים אותי עושה תנועות מוזרות כשאני רוכב על אופניי, זה לא בגלל שאני שיכור, זה בגלל שאני יודע פיזיקה!!!


נכתב על ידי , 2/5/2007 21:20   בקטגוריות הערות אישיות, חברה וכלכלה, עירוני, פינת הטיפ של אודטה, אקטואליה  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-6/5/2007 18:05




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)