לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

מדבקה נגד הכיבוש - חינם!


 

 

המדבקה שלעיל הודפסה ויהיה ניתן להשיג אותה בחינם בסלון מזל החל ממחר (רביעי) בערב.

הטבה מיוחדת למנויי הבלוג: אם אתם מנויים על הבלוג אתם מוזמנים לשלוח אלי למייל כתובת דואר ואשלח לכם 10 מדבקות בחינם בדואר רגיל!

 

ועכשיו - לקריאה לפעולה:


קריאה לפעולה - שבוע פעילות נגד הכיבוש ושלושה ימי פעולה ישירה
 

ברור לנו היום, ארבעים שנים לאחר כיבוש הגדה המערבית ורצועת עזה, שכל ניסיון להשפיע על המציאות אך ורק באמצעות כלים פוליטיים ממסדיים נדון מראש לכישלון. כתחליף אסטרטגי ומעשי, קואליציה רחבה של ארגונים קוראת להתאספות שתהווה מרכז ובסיס לשישה ימי פעולה לציון ארבעים שנה לכיבוש, לארגון פומבי סביב מטרה משותפת תוך הסתמכות על השתתפות מתואמת אך אוטונומית ומבוזרת.

 

אנו מאמינים שלא ניתן להתנגד להגמוניה הכוחנית של הכיבוש מתוך המערכת בלבד, ומעוניינים בתנועה המבוססת על דמוקרטיה אמיתית ושמקורותיה בקבוצות, בארגונים וביחידים שבאים מהשטח: ארגוני שלום, אומנים, קבוצות סטודנטים, פליטים פנימיים, אנרכיסטים, פעילי זכויות בעלי חיים, קומוניסטים ויחידים משתתפים ביוזמה זאת .

 

כחלק משבוע הפעילות נגד הכיבוש, אנו קוראות באופן מיוחד לשלושה ימי פעולה ישירה, בהם נשבש את סדר יומה של מדינת ישראל, ונעמת את תושביה האדישים עם המציאות המסתתרת אי שם מעבר לקו הירוק - מדינת ישראל כובשת, מענה, רוצחת, מונעת חופש תנועה, חופש עיסוק וחופש דת, תרופות, חשמל, מים וחינוך ממליוני בני אדם.

 

מתוך ההבנה כי מניעי מנהיגי מדינת ישראל הם אינטרסים כלכליים אישיים, ומתוך ההבנה כי עד שלא ניאלץ בכוחות עצמנו את מנהיגי המדינה לשים קץ לכיבוש, דבר לא ישתנה, הוכרזו ה-5  וה-10-11 ליוני כשלושה ימי פעולה ישירה, בהם קבוצות ואינדיווידואלים יהפכו את המרחב הציבורי הישראלי לזירת המאבק בכיבוש ויצרו בעיה ממשית לכל אלה אשר מרוויחים מאדישות הציבור.

 

ימי הפעולה הישירה מיועדים לכל פעולה המשפיעה על רחובות עירכם ועל אנשיה ואנשותיה. לא צריך להיות חלק מארגון גדול, לא צריך להיות מתל-אביב(!) ולא מבינה גדולה בכלכלה או צבא - צריך רק לרצות לשנות! כל אחת יכולה למצוא את הדרך להשפיע בצורה ישירה ומיידית.


מידע נוסף:

www.kibush40.org

ערבי הקרנת סרטי וידאו מהתארגנויות דומות ברחבי העולם חמישי 10.5, רביעי 23.5

כדי ללמוד, להתרגש ולקבל השראה, יתקיימו בסלון מזל, המרכז להפצת מידע לשינוי חברתי בתל אביב, 2 ערבי הקרנת סרטי וידאו מהתארגנויות דומות ברחבי העולם. נדבר בהם על הנסיון שנצבר ונתכנן פעילויות לימי הפעולה של תל אביב - ב-10 וב-23 למאי, 20:00 סלון מזל [סמטה אלמונית 3].

 

סדנת הכנת סטנסילים לגרפיטי - חמישי 24.5

בנוסף, ב-24 למאי תיערך בסלון סדנת הכנת סטנסילים לגרפיטי - הביאו עיצובים משלכן או הסתפקו באלו שנמצאים במקום, ובואו ללמוד, ללמד ולייצר שבלונות.

http://salonmazal.org/zope/home/1136113589

 


 מאסה קריטית - מסע אופניים בתל אביב - שלישי, 5.6

ביום שלישי 5.6, היום הראשון לשבוע המאבק והראשון מבין ימי הפעולה הישירה, נצא למסה קריטית [רכיבת אופניים, רולרבליידס ושאר כלי רכב-שאינם ממונעים] סובבת כיבוש ברחבי תל אביב. ניפגש בשעה 16:00 ברחבת סינמטק תל אביב, ומשם נצא כולנו לצבוע את רחובות העיר במסרים של חופש ושוויון לכל!

 

הפגישה הכללית הבאה של הקואליציה נגד הכיבוש תיערך ביום ראשון 13.5.07 בשעה 18:00 בבית הספר מנשר לאמנות, דוד חכמי 17 ת"א. כולן מוזמנות להשתתף, כולם מוזמנים ליזום!

 

רשימת התפוצה של המאבק בכיבוש: [email protected]


 

                             הצטרפו להתנגדות - עשו מעשה!

נכתב על ידי , 8/5/2007 13:22   בקטגוריות אמנות פוליטית, הומניזם, הסכסוך הישראלי-פלסטיני, הפגנות, הרצאות וסדנאות, חברה וכלכלה, נגד הכיבוש שתיים בחמש, עירוני, פוליטיקה, תרבות נגד, אקטואליה, ביקורת, צבא, שחרור קיטור  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-16/5/2007 09:13




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)