לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

טקסט פוליטי חיובי ואופטימי, לשם שינוי


קשוב לדרישת הקהל, אני בהחלט מוכן לנפק קטע חיובי ואופטימי.


זה מאוד פשוט: אם הייתי מאמין, כמו כמה ממחרחרי הריב פה בארץ, שאין לנו סיכוי להגיע לדו קיום בשלום, הייתי נוסע מכאן מזמן.


נולדתי בישראל, זאת מולדתי, אני שמח לחיות פה, ואני די בטוח שיהיה לי טוב יותר פה מאשר כל מקום אחר, למרות הבעיות.

זאת הסיבה שאני רוצה להלחם על הסיכוי לדו קיום בשלום.


אני גם יודע (מהכרות אישית) שיש אנשים שחושבים כמוני בצד השני.

אנשים שלא חושבים במונחים של "הכל או כלום".

אנשים שלא חושבים במונחים של "שחור ולבן".

אנשים שלא חושבים במונחים של שנאה ורצון לנקמה.

אנשים שלא מאשימים את הצד השני בכל הטעויות, ובטוחים שרק הצד שלהם צודק תמיד.



בסאם עראמין.

אותו לא פגשתי אישית ואני לא מכיר אותו.

אבל הוא חטף את הפגיעה הקשה ביותר, יותר מרוב המתלהמים פה בארץ.

מג"ב ירו למוות בבתו בת ה-11.

(שימו לב שאני לא נכנס בכלל להאשמות נגד מג"ב עכשיו).

היא הייתה בהפסקה מבית הספר, והלכה לקנות חטיף.


למרות זאת, הוא לא נשבע לנקום.

הוא לא החליט שמחובתו הקדושה להרוג יהודים חפים מפשע.

הוא לא החליט שאין סיכוי שהיהודים אי פעם יתנו לפלסטינים מדינה עצמאית ברת קיום.


למרות זאת, הוא החליט להמשיך את פעילותו בארגון לוחמים לשלום: ארגון משותף לישראלים ופלסטינים, כאלה שלחמו אחד בשני, שהחליטו להניח את נשקם ולהתחיל לדבר, פשוט לדבר.


ואם הוא, שספג כזאת פגיעה מידיכם, מסוגל להמשיך ולהאמין בסיכוי לשלום -

אולי גם אתם יכולים?

נכתב על ידי , 16/5/2007 01:01   בקטגוריות הומניזם, הסכסוך הישראלי-פלסטיני, נגד הכיבוש שתיים בחמש, משטרה ו"כוחות הביטחון", אופטימי, אקטואליה  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ס. אורי ב-17/5/2007 21:59




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)