לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

אירוע קומיקס ביום חמישי בבאר-שבע!!!





לפירוט נוסף ולתוכניה המלאה פנו לאתר מועדון אוק"י.

עיצוב הכרזה לאירוע: בועז קדמן ואנוכי.

תודה בועז! יצא פיצוץ.

 

אגב, הזמנו את ילדי שדרות לבוא לפסטיבל.

בחיי, אני לא צוחק.

הרעיון הראשון שלי היה להעביר את הפסטיבל לשדרות.

ביקשתי מאיש הקשר שלי בשדרות שישיג לי את הטלפון של מנהל המתנ"ס בשדרות. התקשרתי, אמרו לי שכח מזה, אין מבני ציבור ממוגנים בשדרות. אז אמרתי, טוב, ואם אני מארגן אוטובוסים לקחת את הילדים לבאר-שבע? אמרו שכח מזה, גאידמק כבר לקח אותם לבאר-שבע. אז אמרתי טוב, אם אין ברירה, נדבר עם גאידמק. בקיצור יום שלם התקשרתי לכל באר-שבע למצוא עם מי צריך לדבר. התקשרתי למלון גולדן טוליפ, לאנשים של גאידמק, למי לא. בסוף התייאשתי.

השארתי הודעות, הזמנתי אותם.

אני מקווה שהם יבואו, מה אני אגיד לכם.


חג שמח!

נכתב על ידי , 22/5/2007 12:41   בקטגוריות איור, אופנה, פנזינים וכו', אמנות פוליטית, הומור, הרצאות וסדנאות, עיצוב גרפי, קומיקס, קומיקס ישראלי, תרבות, תרבות אלטרנטיבית  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-23/5/2007 12:42




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)