לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

הסיפור על איך יצאתי גם גאון וגם טמבל


זוכרים שלא מזמן כתבתי על היריד המוצלח בחיפה?

ובכן, בסוף אותו פוסט דיווחתי בעצב שאיבדתי או גנבו לי כמחצית מההכנסות ואולי יותר.

 

אז חלה התפתחות מפתיעה בפרשה.

לפני כמה ימים אני עומד לי ברחוב ומחכה למישהי שתגיע (סוף סוף הייתה לי בחורה שמקפידה לאחר אז פתאום אני מגיע בזמן). תוך כדי חיכיון אני מפשפש בארנקי לבדוק אם יש לי מספיק מזומנים. הופך חלק שבד"כ אני לא הופך, והופ - ערימת שטרות מבצבצים מכיס פנימי חבוי!

 

מה הסתבר? למרות שהייתי שיכור ועייף באחת בלילה, כשסגרתי את הדוכן, חששתי מפני אובדן הכסף, אז בגאוניותי הכנסתי את הכסף עמוק בארנק שלא ייפול או ייסחב בקלות.

מצד שני למחרת הייתי טמבל מוחלט ולא זכרתי שזאת עשיתי.

אבל סוף טוב הכל טוב.

 

וזה הזכיר לי את ימיי כסטודנט תפרן. קרה לי לא פעם שהגעתי לתחתית החבית ולא יכולתי יותר למשוך כסף מהקיר. לטובת ימי סגריר כגון אלה הייתי מחביא לעצמי כסף מזומן במגירות שונות בחדר, כדי שביום יום לא אמצא אותו ולא אשתמש בו, אבל כשאהיה מספיק נואש אחפור לעומק ואמצא אותו, ואז אוכל לקנות לאכול או כרטיס אוטובוס להורים בכפ"ס.

 

*

 

ולנושא אחר: מקורן קיבלתי את הלינק לאוסף הפליקר הענק הזה של מאיירים מהמאה הקודמת. יש המון מאיירי מגזינים אמריקאיים, והסריקה כוללת את הכפולה המקורית מהמגזין, מה שיכול לשמש המון השראה לא רק למאיירים אלא גם למעצבים.

שעות מרתקות של הנאה והשראה.

 

*

 

ולנושא אחר: אני מזכיר לכם שהיום יתקיים המצעד הרשמי לחשיפת האנדרטה לזקפה הלאומית. המצעד יצא ב-17:00 משדרות רוטשילד 23, מוזיאון ההגנה, שנמצא בין אלנבי ללנחלת בנימין. יהיה פאלי, ססגוני ורטוב לתפארת מדינת ישראל.

 

 

*

 

ולפני שאני שוכח, תוספת:

 

הבוקר התעוררו תושבי תל-אביב וגילו שכמה ממזרקות עירם נצבעו במשך הלילה באדום-דם, בעוד פעולה ישירה של אקטיביסטים אלמונים, במסגרת ששת ימי הפעולה לציון 40 שנים של כיבוש השטחים.

 

Dizzengof square fountain/statue

 

Massarik square fountain

 

כמו כן נודע לנו שנזרקו פצצות צבע אדום על בניין דובר צה”ל:

 

IDF spokesman headquarters

 

צילומים: אקטיבסטילז.

נכתב על ידי , 11/6/2007 11:34   בקטגוריות איור, אמנות פוליטית, הסכסוך הישראלי-פלסטיני, הערות אישיות, הפגנות, מגזינים, נגד הכיבוש שתיים בחמש, נוסטאלגיה, עיצוב גרפי, עירוני, פאנק, תרבות נגד, אקטואליה, ביקורת  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ציפורה ב-13/6/2007 12:12




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)