לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

ה-Black Lips בהופעה חינם בחיפה, שישי הזה!!


13:00, יום שישי 15.6.07

גן בנימין, הדר

ואם לצטט את ראמר:

"הכל יתרחש בגן בנימין, שזה בעצם בסוף מדרחוב נורדואו בהדר. אנשים מחוץ לעיר - תגיעו לנורדואו ותלכו שם עד שתשמעו רעש או תראו התקהלות של הרבה אנשים. בכלל זו הזדמנות לבוא לעיר האגדית הזו (אין צורך לענות בהתחכמות על זה) ולאכול פלאפל או מה שזה לא יהיה שאנשים מתגאים בעיר הזו בגללו יהיה שם גם תיקלוט ודוכן חולצות של brokenfingaz! זהו נראה לי יאללה יאללה"

 

ויש גם את ההופעות בתשלום בחמישי ושבת:

 

 

ובינתיים בתל-אביב:

 

חברות יקרות,

ביום שישי, ה – 15/6, בין השעות 11:00-14:00 , יתקיים בסלון מזל יריד של סחר הוגן.

נשות קואופרטיב הנשים של דרום הר חברון ימכרו מגוון כריות יפהפיות מעשה ידיהן, נשות קואופרטיב הנשים של אל-עזריה ימכרו תיקים רקומים בעיצובים חדשים ומרהיבים.

 

אנא בואו להביע תמיכה והביאו את חברותיכן/חבריכן.

 

*

אה, כן, וגם אני חייב לכם דיווח ממצעד הזקפה הלאומית שנערך ביום שני: (הטקסט הוא של מארגנות המצעד):

 

לרגל ניצחונה המפואר של ישראל במלחמת ששת הימים, כדי לחגוג את דפיקתם המתמשכת של תושבי פלסטין על ידי צבא הכיבוש וממשלות ישראל כבר מאז 48, ובסגידה לגנרלים שהוכיחו שוב ושוב שלהם יש את הכי גדול, יצא אתמול לדרך מצעד הזיקפה הלאומית, אירוע חסר תקדים בתולדות ההתנגדות לכיבוש בפרט והציונות בכלל. חמושות בזין ענק וורוד וזוהר, ועטויות ברטיות משה דיין בורוד נצנצים, התאספנו בשדרות רוטשילד בתל אביב למצעד הראווה. המצעד נפתח בבית מאיר וצינה דיזנגוף, הבית בו הוכרזה המדינה. הטקס התחיל בתיפוף תופי סמבה, ונמשך בהקראת פסקאות מההכרזה תוך קריאות בוז. אח"כ השפרצנו באמצעות הזין הענק שלנו על הבית, בקריאות "הזיקפה הלאומית- את כולנו עוד תמית", "שוביניזם, גזענות- תודה רבה לציונות!" "גנרלים מדהימים- תעשו לי יתומים" וגם "לא יורה, לא יולדת- בכיבוש אני מורדת".

 

משם התקדמנו בשדרות רוטשילד לכיוון מוזיאון ההגנה, לזכר הארגון שהגה וביצע את תוכנית ד' לגירוש הכפרים הפלסטינים ב-48. השפרצנו על המוזיאון במרץ, תוך קריאות "לא הגנה ולא הכרח-הכיבוש הוא נאלח", "מתנגדות לכיבוש- לא שוכבות עם אף חמוש", "לא, לא לאחתלאל- לא שוכבות עם אף חייל". נקודת ההשפרצה הבאה היתה צומת הבנקים, שם השפרצנו ושרנו לסירוגין "הכיבוש הוא אסון בשירות שלטון ההון - הכיבוש הוא אסון בשירות שלטון האון!".

השפרצנו בהמשך גם על חברות העבדים הפזורות להן בשדרה. בשד' רוטשילד 91 השפרצנו לזכר שנת 1991, השנה בה הוכרז סגר מלא ומוחלט על השטחים הכבושים, תוך צעקות "זין זין יאללה יאללה צא מעזה ורמאללה!", "די לרצח די לשכול -הכיבוש דופק הכל" המצעד גמר בהשפרצה אחרונה וארוכה בסוף שדרות רוטשילד, ובקריאות "לא עולה, לא יורדת לזיקפה של המולדת". וגם האמיתה המוחלטת "אין גנרלים-אין פיגועים".

 

אנו בטוחות שאחרי פעולה מרגשת זו סיום הכיבוש הוא עניין של ימים ספורים בלבד.

 

 

 

 

עוד תמונות אפשר לראות כאן, וגם כאן

 

 

נכתב על ידי , 12/6/2007 19:25   בקטגוריות אמנות פוליטית, הומור, הומניזם, הופעות פאנק, הופעות&catdesc= מסיבות&catdesc= רייבים, הסכסוך הישראלי-פלסטיני, הפגנות, חברה וכלכלה, ירידים, מוזיקה, נגד הכיבוש שתיים בחמש, נגד תרבות הצריכה, סוציאליזם, עירוני, פאנק, תרבות אלטרנטיבית, תרבות נגד, אקטואליה, ביקורת  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של TTGG ב-13/6/2007 09:48




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)