לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

הערות אישיות ואיורים למגזינים


אחרי עשרות שנים של ייסורים ודכאונות, הגעתי ליכולת אבחנה די טובה לגבי מצב הרוח שלי, ואני יכול לנפק תחזית מזג הרוח כללית לא רעה לימים הקרובים. אתם מבינים, קצת כמו בחורות עם העניין של המחזור, גם מצב הרוח שלי פועל בגלים פחות או יותר קבועים, אם כי המחזוריות קצת יותר ארוכה.

 

זה הולך בערך ככה: במשך כארבעה חודשים אני דיכאוני, פסיבי, דוחה משימות חשובות, חסר אנרגיות, חסר חיות, חסר יצר וכו. ואז יום אחד אני קם בבוקר, ויודע שבקרוב יבוא שינוי. במשך כחודש אני לאט לאט מתחיל לפרוח, לחיות, לעבוד, ליצור. ואחריו מגיע חודש שבו בדיוק כמו שבמשך חודשים הייתי חצי מת בכל התחומים, עכשיו אני מתעורר משינה ותוקף בכל הכיוונים: יוזמה אומנותית, פרוייקט מסחרי עם מלא כסף, הוצאת ספר חדש, בחורה חדשה, בחורות חדשות.

 

כשלא עושים כלום, לא עושים כלום בכל התחומים, וכשמתחילים להיות פעילים, פתאום ככל שעושים יותר עושים יותר, ואין עם זה שום בעיה, זה כיף. חוץ מזה שזה מעייף.

 

במשך שבועות עבדתי על פרוייקט ה-40 לכיבוש בקצב הולך וגובר, ששיאו בשבוע הפעילות, שהתמזג באמצע עם פתיחת עונת ירידי החוצות שחודש יוני תמיד מביא איתו. מעבודה בשיא הלחץ על הכיבוש, +קצת עבודה בתשלום בין לבין, עברתי לעבודה על הכיבוש+קצת עבודה בתשלום+עמידה בירידים במשך ערבים שלמים+בירה לשיכוך העומס הכרוך בלהיות נחמד לעשרות אלפי אנשים זרים.

 

בסופשבוע נחתי, אבל למרות זאת השבוע אני כבר מרגיש שהאנרגיות שלי מתחילות להגמר.

 

בשנים האחרונות תקופת הפעילות שלי מתארכת. אם פעם זה היה שבוע פעיל על חצי שנה של זומבי, היום זה כבר כמעט חודשייםXארבע. בקצב הזה עד גיל שישים וארבע כבר אגיע ליחס הפוך.

 

אז ידעתי מראש שהשבוע אני כבר אתחיל לדעוך. שאני שוב אתבעס מעבודות איור שלא יוצאות לי כמו שרציתי, או שאני מגיש ברגע האחרון כי לא היה לי כוח להכנס בהן. בשבוע שעבר דווקא עשיתי שתיים שהייתי מרוצה מהן, אחת למוסף הארץ, שם תוייגתי מזמן כמאייר הקבוע לכתבות על סקס, ונושאה מועדון ניו-יורקי ליהודים קינקיים. הלכתי על שילוב של קלימט עם שאגאל.

 

 

 

לשם שינוי הלכתי על פוטושופ במראה היעני מצוייר ביד ואני מאוד שמח על כך ועל התוצאה.

 

השניה הייתה שער למגזין הד החינוך של הסתדרות המורים, שבטח תביא הרבה נחת לסבתא שלי, מורה בדימוס ועדיין מנויה נאמנה. תמיד ידעתי שיום אחד אאייר את השער הזה, כדי לעשות לה נחת, ואני שמח שהספקתי. נושא הגיליון הוא בחינות והבעייתיות שלהן: מלמדים רק את החומר שבמבחן, הבחינות הופכות למטרה במקום לאמצעי, וכו'.

 

הרעיון הראשון שלי: בונים את הגג בלי שבונים את היסודות.



התגובה: לא מדוייק, לא מספיק קשור לנושא. אז חשבתי על העניין הזה של לירות את החיצים ואז לסמן את המטרה, לחפש את המטבע מתחת לפנס...



בשלב הזה ביקש העורך הגראפי, נעם מסטודיו זה, שאדבר עם העורך, יורם. יורם הזכיר את המשל על חמשת ההודים העיוורים שממששים פיל מכל הכיוונים וכל אחד מהם חושב שזה משהו אחר: אחד ממשש את החדק וחושב שזה נחש, אחד את הרגל וחושב שזה עמוד, וכו'. תוך כדי שיחה מיזגנו את הדימויים שלו ושלי:



הרעיון עבר, אבל נעם ביקש שאתאים את הקומפוזיציה לפורמט הריבועי:



האיור הסופי:



כן, אני יודע, צבעים קצת מוזרים. אני עוד צריך להשתפר בעניין הזה.

 

ביום חמישי יש מצעד גאווה בירושלים למי שרוצה להפגין בעד חופש הביטוי וזכויות המיעוטים וכל זה. זה מתחיל בחמש ונגמר בשמונה.

 

אח"כ יש לילה לבן וחג המוזיקה הצרפתי בת"א, ופשפש לילה בשוק הפשפשים למי שפספס.

ויש הופעות חינם ללהקות מגניבות ודיג'אים ומה לא, הנה האלטרנטיבים:

 

דראם אנ בייס ברוטשילד - פאס, מיוט, ביסייק והחבר'ה

 

רוק ברוטשילד -  יוני עטר והפזמונים וקו-אקס
 

אינדי רוק ברוטשילד - סטרוברי ג'אם, וורנר אלארם וג'יימי הילסדן
 

סקא ברוטשילד - קיובן בי, לוס כפרוס, ביר 7

היפ הופ בגינת שנקין - מסיבת הרחוב של פלד ואורטגה

הופעות ראגיי בגן החשמל - אפיקומן סאונד סיסטם וזבולון דאב סיסטם

במה מרכזית - רחבת מוזיאון תל אביב - ביט69, כנסיית השכל ומלכת הפלקט

 

 

[פותחים מגברים ב18:00 וסוגרים ב23:00 הכניסה חופשית לחלוטין]

 

אז תהנו ותשתו במתינות.

ותעזרו לזקנות לחצות את הכביש.


נכתב על ידי , 20/6/2007 17:34   בקטגוריות איור, הומניזם, הופעות פאנק, הופעות&catdesc= מסיבות&catdesc= רייבים, הערות אישיות, הפגנות, ירידים, מגזינים, עירוני, תרבות אלטרנטיבית  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-25/6/2007 04:45




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)