לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

הרשמה לדוכני היוצרים בפסטיבל הקומיקס באוגוסט


נפתחה ההרשמה לדוכני היוצרים בפסטיבל הקומיקס באוגוסט, האנימציה והקריקטורות (הידוע גם בשם החיבה הקא"קון), שייערך כבכל שנה בשבוע האחרון של אוגוסט בסינמטק ת"א.

 

הפסטיבל ייערך השנה בתאריכים 25-28 באוגוסט.

בשבת בשעות 20:00-23:00, ובימים ראשון, שני שלישי בין השעות 10:00-23:00.

 

כמו בשנה שעברה, אני ארכז את איזור דוכני היוצרים. אני לא חלק מהנהלת או הפקת הפסטיבל, אני רק משמש כגורם מקשר בין האמנים להפקה.

 

יוצרי קומיקס שיש להם קומיקס מודפס למכירה מוזמנים לשלוח אליי אימייל ולהרשם.

כמו בשנים הקודמות, יהיה אפשר לשכור גם חצי או שליש שולחן.

 

פרטים נוספים כגדלים ומחירים יימסרו במייל.

 

אגף דוכני היוצרים פתוח רק למי שיש לו קומיקס מודפס כלשהו למכור. האגף לא מיועד ליוצרי חולצות או כל דבר אחר, וגם לא ספרים שאינם קומיקס. (יוצרי קומיקס מודפס כן יוכלו למכור גם מרצ'נדייז נוספים כאוות נפשם). ספרי אמן ומגזיני אמנות - רק אם יישאר מקום.


תיקון טעות באימייל:
אנא שלחו לי מייל ל- [email protected]
עם:

- שם היוצר\שם הקבוצה\הוצאה
- שמות הספרים\חוברות החדשים
- שמות הספרים\חוברות\מוצרים שיוצגו בדוכן

- טלפונים שלכם!


דדליין להרשמה לדוכנים: 7.7 (יום שבת השביעי ביולי(

אם אתם צריכים עזרה בהוצאה לאור תוכלו להיעזר במדריך למוציא לאור, ואתם מוזמנים לפנות אלי בשאלות לעצות וטיפים.



אגב, עוד עניין שתמיד קורה בקיץ: תערוכות סופשנה של בוגרי המכללות השונות לעיצוב. אם אתם סטודנטים ומעורבים בזה אשמח אם תשלחו לי את ההזמנות ואת כל מועדי הפתיחה והכתובות למיניהם כדי שאוכל לפרסם פוסט נרחב בנושא עם כל המידע גם על המכללה הנידחת שלכם.



נכתב על ידי , 27/6/2007 15:26   בקטגוריות פנזינים וכו', איור, המדריך ליוצר קומיקס, ירידים, מדריך למוציא לאור, עירוני, קומיקס, קומיקס ישראלי, תרבות אלטרנטיבית, פסטיבל הקומיקס 2007  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אריאל ויסמן ב-29/6/2007 15:22




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)