לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

הזמנה לחתונה של קאשה ויאצק


אין לי איזה פנין חוכמה חדש או משהו, אבל גם לי נמאס לראות את ההריסות מהנגב בראש הבלוג, אז קבלו בינתיים במקום את ההזמנה שאיירתי לקאשה ויאצק. קאשה היא פולניה חביבה מאוד, שליחה מיוחדת של מכון מיצקביץ' הפולני בישראל, והיא עושה תוכניות לקראת שנת 2008, שהוכרזה כשנת האמנות ישראל-פולין, שבמסגרתה יקרו מיליוני שיתופי פעולה אמנותיים בכל מיני מדיומים, מאמנות מודרנית ועד מוזיקה אלקטרונית ומחול וקולנוע וגם... קומיקס. זה היה טיזר, פרטים בהמשך השנה.

 

קאשה ויאצק החליטו להתחתן בשגרירות הפולנית בת"א ואח"כ לעשות מסיבה סוערת באוגנדה בירושלים.

ולא, אני לא מעצב הזמנות בתשלום, זה לא שווה את הטרחה, כלות הן הלקוחות הכי נוראיות בעולם.

 

חוצמזה שרון דובקין כתבה על הסדרה שלנו במוסף שמנת של הארץ:

 

 

הה, ירון ניקי.

 

האוגנדהפסט היה מוצלח בהרבה מקודמיו, ובשיאו היו שם בערך כל החילונים המגניבים שעוד נותרו בירושלים. רכשתי לי ערימת פנזינים קצרצרים מאיזה שני ליצנים מגבעתיים. הכי שעשע אותי שבאחד מהם הייתה הודאה שהבנאדם סבל מלחץ חברתי לעשות פנזין כי כל החברים שלו כבר עושים ורק הוא לא. קניתי גם את החדש של דותן מורנו, עוד לא קראתי. וגם את החוברת של שלומי צ'רקה, שגם אותה לא קראתי עדיין.

 

כל יוצרי הקומיקס עובדים במרץ כדי להספיק לסיים את הקומיקס שלהם לפסטיבל. כרגיל כולם, כולל אותי, מתחילים להזיז את התחת רק ברגע האחרון. במהלך החודש הקרוב, כמיטב המסורת, אציג כאן בבלוג את הכותרים החדשים שיצאו, ברגע שכל החארות הקטנים ישלחו לי את המידע הזה ויציירו כבר את העטיפות שלהם. יש הרבה ילדים חדשים השנה.

 

אה, כן, והנה סקופ פאן-גלקטי: לכבוד הפסטיבל אני אוציא השנה את הספר החמישי בסדרת "גבירותיי ורבותיי", הלא הוא "מר בשלן"! כן כן, הוא לא היה שם סתם באחורי הספרונים הראשונים, הוא באמת, והוא יצא עוד חודש. את הסיפור כתבתי אני יחד עם נועה אברבנאל, וגם האמנות תהיה גם הפעם משותפת: אני אצייר את הדמויות ואת הקווים של הרקעים, ונועה תעצב את הרקעים במיטב עיצוביה התלת מימדיים. הסיפור הוא אוטוביוגרפי ורובו ככולו קרה באמת.

 

חכו לזה קפוצי עכוז.

נכתב על ידי , 29/7/2007 12:53   בקטגוריות פנזינים וכו', איור, הוצאת הקומיקס דימונה, הערות אישיות, ירידים, נוער, עיתונות, פולין, פסטיבל הקומיקס 2007, קומיקס, קומיקס ישראלי, תקשורת, תרבות אלטרנטיבית  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דוגי ב-5/8/2007 13:16




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)