לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

מדריך לצביעה ממוחשבת+ארכיון הפנזינים הישראלי ברשת


הקומיקסאית המוכשרת אביב אור מפרגנת לכם מדריך לצביעה ממוחשבת בעברית. יש כל מיני שיטות וטריקים לצביעה בפוטושופ, אבל המדריך הזה הוא קצר, פשוט, ושווה לכל נפש.

 

ומהקצה השני של הפרינג' מגיח לו איתמר ב"ז, לשעבר עורך ומו"ל הקורמורן וכיום כתב ברשת שוקן ומי יודע מה עוד, עם פרוייקט שאפתני של מה שהוא הגדיר כ"ארכיון הפנזינים הישראלי". למעשה זה לא ארכיון, כי אין שם סריקות של הפנזינים עצמם, אלא יותר כמו אנציקלופדיה קטנה, בשאיפה שעל כל פנזין יהיה בסופו של דבר ערך מפורט הכולל את ההיסטוריה שלו וקטלוג של כל גיליונותיו.

הפרוייקט בחיתוליו, ופנזינים רבים מחכים לערכים, אז אתם מוזמנים לתרום למיזם, אם כי מר ב"ז מזהיר שאצלו זה לא ויקיפדיה, והערכים יעברו עריכה על ידו.

 

נ.ב.1

לאון פלדמן, איש הרדיו הנערץ, איש התכנית המעולה, חסרת התחליף, המקימה מעפר דל וירח בעמק איילון, "נפוליאון" ב-106FM (כל יום חמישי בין 20:00 ל-22:00) בה הוא מארח מידי שבוע אמן או הרכב ישראלי אלטרנטיבי מרתק לשיחה ולביצוע קטעים בלייב... כן, אז לאון הזה? בקיצור, הוא כתב פוסט יפה מאוד על נעם רותם.

 

אם להיות כנים, כן? לא הייתי חסיד גדול של קרח 9.

הם נשמעו לי פלצנים.

ואני מכפר-סבא, אני זוכר אותם יחסית ממקודם.

הוא היה חבר של הבת של... לא חשוב.

 

עקבתי אחרי פועלו של נעם רותם במשך השנים. המוזיקה לא תמיד הפילה אותי מהרגליים, אבל שאלתי את עצמי: הוא בחור כשרוני, כן? ולא טיפש. הרי הוא מכפר-סבא! כמה זמן ייקח לו לעלות על הגל. לקלוט לאן הרוח נושבת.

כששמעתי את הסינגל החדש שמחתי לגלות שמר רותם התפקס על עצמו.

"עזרה בדרך" הזכיר לי את "לא שבר משבר" של נטאשה, וכמובן קצת מאיר אריאל, אולי משינה.

 

אני מאוד אוהב את השיר הזה. שמחתי לגלות שהוא הכניס את בצפר כאחד מאותם מצבי מצוקה המשוועים לעזרה, בצמידות מלאה ושני רק לצבא. אני מאותם ילדים שנשבעו לעצמם שהם אף פעם לא יזכרו בבצפר בנוסטאלגיה כעל מקום תמים ומואשר.

 

שיר מלא תקווה, שיר אופטימי.

 

ואם לסיים באותו התו:

 

 

 

1.    צו עיכוב ניתן לפינוי מתחם מח"ל-משה דיין בכפר שלם -

אמש נתקבלה החלטה בבית-משפט שלום ת"א, על הוצאת צו עיכוב זמני לפינוי משפחות המתחם – למשך החודש הקרוב. צו העיכוב ניתן בהיעתר לבקשה נוספת שהגיש עורך הדין של תושבי המתחם.

לשון ההחלטה שנתן השופט מאיר שנהב מצביעה על כמה הצלחות משמעותיות במאבק המתמשך שמנהלים תושבי המתחם:

בניגוד לתפיסה שלוותה את ההליך המשפטי עד כה – לפיה פינוי והריסה של בתים הינם נזק בעל משמעויות כלכליות בלבד, הפעם הכיר בית המשפט בעוול הבלתי הפיך שיגרם לתושבים אם יפונו מבתיהם וציין את הקשר בין סוגיית הפיצוי שעודה נידונה בערכאות משפטיות לצו הפינוי שהוצא.

שנית, במהלך הדיון בביהמ"ש חשפה עו"ד של בעלת הקרקע – רומה אפרתי – ייפוי כוח שניתן לה על-ידי עיריית תל-אביב, לפיו תוכל הגב' אפרתי לפעול מטעם העירייה בתיק המשפטי. ייפוי כוח זה מצביע באופן פומבי על שיתוף הפעולה של עיריית תל-אביב שנמנעה לאורך כל הדרך מלהגיב לטענות התושבים וודאי שלא טרחה להתייחס לדרישותיהם להתערבותה בעצירת הפינוי של תושבי העיר. רון חולדאי אף היתמם בדיון שקיימה ועדת ביקורת המדינה וטען שהעירייה איננה צד בעניין ולא יכולה להתערב. כעת צריך לברר מה התמורה שהגב' אפרתי או הקבלנים שעומדים מאחוריה היו אמורים לקבל תמורת פינוי השטח העירוני ללא פיצוי התושבים..

ההחלטה מעניקה לתושבי המתחם צו עיכוב זמני לחודש. החלטה נוספת בעניינם צפויה להתקבל רק ב- 4 לספטמבר בביהמ"ש לשלום בת"א. משמעות הדבר היא שאפשר לרדת בכוננות החירום, אך במהלך חודש אוגוסט ימשיך המאבק הציבורי לאחר שכמו בהרבה מקרים אחרים מתבררת ההשפעה שיש למאבק ציבורי על בתי המשפט.

 

2.    תגובת ועד כפר שלם להודעת מנכ"ל חלמיש, איתן פדן, על התפטרותו אמש מהנהלת החברה:

בחודשים האחרונים ניהל ועד כפר שלם מאבק ציבורי מול הרשויות נגד התנהלותה הזדונית של חלמיש מול המשפחות הותיקות בכפר שלם. חלמיש מונתה כאחראית מטעם המדינה על פרויקט פינוי-בינוי כפר שלם. במשך החודשים האחרונים שלחה חלמיש עשרות צווים ל"סילוק יד" למשפחות כפר שלם, ובכך חייבה אותן לצאת ולהגן על עצמם בערכאות משפטיות על לא עוול בידם. חלמיש בחרה לנהל את הדיאלוג עם תושבי כפר שלם דרך בתי המשפט – תוך רמיסה בוטה של זכויותיהם וניהול מסע הכפשה של התושבים בפני הרשויות והציבור משולל כל יסוד. מאבקם של התושבים הגיע לשיאו אמש עם התפטרותו של פדן מהנהלת החברה, לאחר שמאבקם חשף את ניהולו הכושל והמושחת, וביקורות חריפות הושמעו כנגדו הן בועדות הכנסת והן בסיקורי התקשורת.

תושבי כפר שלם ימשיכו במאבקם הציבורי נגד העוול וינסו להפעיל לחץ ציבורי על מקבלי ההחלטות. אסור לתת לחברות הממשלתיות עמידר וחלמיש, ולעיריית תל אביב
להתחמק מאחריותן לעוול ולגזל ולהמשיך לפעול לטובתם של קבלנים ונדל"ניסטים!

לא יתכן שתושבים הגרים במקום למעלה מ- 50 שנה יפונו מבתיהם ללא כל פיצוי, ללא חלופה, ותוך התנערות מוחלטת של המדינה ממחויבותה לאזרחיה!

המאבק הוא מאבק ציבורי על הזכויות של כולנו !
פרטים על המשך המאבק ישלחו בהקדם האפשרי

 

נכתב על ידי , 31/7/2007 00:40   בקטגוריות פנזינים וכו', איור, המדריך למאייר, מגזינים, נוער, נוסטאלגיה, נגד תרבות הצריכה, עיתונות, פאנק, קומיקס, קומיקס ישראלי, תרבות אלטרנטיבית, הומניזם, הערות אישיות, הפגנות, הריסת בתים, חברה וכלכלה, מוזיקה, משטרה ו"כוחות הביטחון", סוציאליזם, עירוני, תרבות נגד, תרבות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-1/8/2007 16:40




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)