לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

יוצאים בפסטיבל הקומיקס 2007: זבנג הפלטינה +Zooלה!


בזמן האחרון השותפה שלי ואני מנסים להשתפר, צעד אחד קטן בכל פעם, בענייני איכות הסביבה+פחות חיות להרוג וכל הגועל נפש השמאלני הזה. אתם מכירים את דעתי בעניין - לא חייבים להפוך לנזירים בבת אחת, אפשר כל יום לעשות צעד קטן לשיפור המצב (או לשיכוך המצפון) וכו'.

 

לא מזמן היא באה בגאווה מהסופר: "עברתי לחלב סויה!" "פחח! של תנובה? כולם יודעים שזה מסויה מהונדסת גנטית!". לא מזמן אני הצגתי בפניה בגאווה את ה"רפל-טוש", שזה כמו סנו די ברול און רק מאקליפטוס ואכיניציאה או משהו כזה."פחח, כולם יודעים שזה מיוצר בסדנאות יזע של אקליפטוסים קטינים בסין! סוחטים מהם ת'מיץ, המסכנים הקטנים!" ונועה אמרה: "לך, לך תרשים עם זה את החברות האקטיביסטיות שך, יא הומו" או משהו לאורך הקווים האלה.

 

אבל עזבו את כל זה, קומיקסים חדשים, הפעם מגזרת "זבנג":

 

 



זבנג הפלטינה

מאת אורי פינק ורעות אלמוג

 

הייתם מאמינים? זבנג חוגג עשרים!

עשרים שנים חלפו להן מאז החל אורי פינק לפרסם את הקומיקס זבנג במעריב לנוער. בניגוד לתופעות חולפות כמו להקת מנגו, סקיני ג'ינס או אסתרינה טרטמן, זבנג עדיין כאן, ואין לו שום כוונה להיעלם!

 

לכבוד יום ההולדת העשרים של החבר'ה של זבנג (הי, שנה הבאה כבר מותר להמר!), פרצנו אל תוך המקום האפל והנידח ביקום, הידוע גם בתור הסטודיו של אורי פינק. אחרי חיפוש מעמיק בין מיליוני חוברות של קומיקס, עשרות פריטי מרצ'נדייז של זבנג ושלד מצהיב אחד של דינוזאור, הצלחנו למצוא את הסיפורים הטובים ביותר שפורסמו בזבנג בעשור האחרון.

כל סיפור בספר הזה הוא הדובדבן שבקצפת, היהלום שבכתר, השאור שבעיסה, הסירופ שוקולד שבג'ינג'י. נשבעים לכם, סיפורים טובים יותר לא תמצאו אפילו במיטב של פלייבוי, לא משנה כמה תחפשו.

חוץ מזה, בין סיפור לסיפור יש גם קטעים שנכתבו במיוחד עבור הספר ולא הופיעו מעולם, וחושפים את מיטב הסודות של זבנג, כמו – איפה לעזאזל כתוב 13 בשער של זבנג 13, איזו דמות תכנן אורי לחסל בתקופת המהפכה, מה המקום האהוב ביותר על סתיו בתיכון ל"א ואפילו הסוד השמור ביותר בגלקסיה שלנו ובכמה מקבילות: מהו שם המשפחה של גל וירון!!!

 

מן הביקורת:

"עמוק, מרגש ונוגע ללב." בריטני ספירס

"קשה ומורכב, אבל שווה את זה." ג'ורג' W בוש

"ללא ספק, הספר שהכי נהניתי לקחת איתי לשירותים!" הומר סימפסון

 

אזהרה: משרד החינוך קובע שספר זה אינו משעמם מספיק בכדי להיכלל בתוכנית הלימוד לשנה הבאה!

 

 

אורי פינק, 45, יוצר זבנג ופעיל ידוע למען זכויות גוזרי הציפורניים הסיציליאנים. נשוי לליאת ואבא ליעל וענבר. בזמנו הפנוי הרב הוא מגדל סחלבים ארסיים ומשנה תסרוקות ליוספה תוך כדי בריחה מיומנת מאשר.

 

רעות אלמוג, 28, סגנית העורך של המגזין 'זבנג', עיתונאית במיל', תסריטאית לפני פרסום וג'י קי רולינג וואנאבי. מתחתנת בקרוב עם אסף, לאכזבת כל החנונים באשר הם, ובראשם ירון. היא לא מגדלת סחלבים, כי אין לה זמן פנוי.

 

 

אורי מצטער שאין השנה איזה תוצר יותר חתרני שלו, אבל מבטיח לתקן את המצב בעתיד.

 

ועוד מעיתון זבנג:

 



zooלה #1

מאת ארז צדוק

בהוצאת פריקומיקס

מחיר: 16 ₪

 

הקומיקס התפרסם במקור כמדור בהמשכים בירחון "זבנג" במשך כיותר משנה, כך שהחוברת היא בעצם אוגדן שמרכז את כל הפרקים. החוברת מיועדת לילדים וגם לקהל בוגר יותר הצעיר בנפשו.

 

 

ולסיום, עניין שלא קשור במישרין לקומיקס:

 

בשבועיים האחרונים הגיעו מספר משפחות וקבוצות של רווקים מהפליטים הסודנים לתל אביב.
יש הרבה עבודה שכרוכה בקליטה שלהם כאן, מציאת דיור, אספקת ציוד, ליווי לבדיקות רפואיות ועוד. כרגע יש בערך שניים וחצי אנשים שמתעסקים בזה וקורסים תחת העומס. כל זה קורה במקביל להתארגנות למאבק בהחלטה לגרש את הפליטים למצריים, אבל לא מותיר לנו יותר מדי זמן להתעסק בזה. אם מישהו מוכן להשקיע מאמץ נקודתי בשבועיים הקרובים בהם אמורות להגיע עוד מספר משפחות לתל אביב, או להיות בקשר עם פליטים שמפוזרים במקומות אחרים, שיהיה איתי בקשר.
תודה,
שי 0545-333364

 

 

נכתב על ידי , 7/8/2007 11:16   בקטגוריות הומניזם, הערות אישיות, חברה וכלכלה, סוציאליזם, עירוני, פליטים, פסטיבל הקומיקס 2007, קומיקס, קומיקס ישראלי, תרבות, אקטואליה  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נועה ליברייטור ב-10/8/2007 16:50




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)