לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

יוצאים לפסטיבל הקומיקס: חוברות וקומיקסים חדשים ומעולים!


טוב, אז נפתח בעיקר החדשות:

 



שנה טובה

מאת ובהוצאת מירב שאול

 

אוסף של איורים אישיים שיצרה שאול בשנה האחרונה. ניתן לראות דוגמאות בפליקר של מירב.

אמנם לא קומיקס ממש, אבל איורים מעולים ורגישים שטומנים בחובם סיפור אישי מסובך, ויוצרים איזה תמונת מצב רגשית מהשנה האחרונה.

 

 


מי שם?

מאת ובהוצאת איתמר פרדני

צבע, 24 עמודים, גודל קומיקס

 

תל-אביבי בן 31, בוגר בצלאל, מתבונן ממרחק של עשרים שנה על חוויותיו כילד בחברת סבא בן-ציון, יליד 1915 ואזרח כבוד של דרום תל-אביב. זיכרונות הנופים, הטיפוסים והחוויות, מהווים רקע לאמירות ותובנות על הפחד והמשיכה שכולנו חשים כלפי העבר, הזקנה והמוות. חוץ מזה, זה גם נורא מצחיק.

 

 


יום ד'

בהוצאת דותן גולדווסר

104 עמודים, 19 ש"ח

 

אז מה יש בו, ביום הרביעי בשבוע, שמרגש אותנו כל כך? מאיפה נובעת איכותו החמקמקה של יום ד', שכל תינוק שזוכה להיוולד בו תפוח בשני קילו לפחות מהממוצע הארצי, ושגם את הקודרת שבלוויות צובע בגוונים מנחמים של ירוק בקבוק ותכלת. למה שולח מוצאי יום שלישי דרך קבע צמרמורות קטנות של עונג במעלה גבינו, מניח חיוך קטן של חטא על שפתותינו המתאפקות מללחושבוא כבר יום רביעי, בוא ותיכנס בנו, תראה לנו מי היום הכי חזק ויפה בשבוע. ומי אותם אלה שמשמיצים אותו, את רביעי האהוב שלנו, תוקעים מקלות בגלגליו ורצים להתחבא מאחורי בוקר שבת. רובם אף פעם לא יראו בך, רביעי יקר שלנו, את מה שאלף ימי ראשון לעולם לא יוכלו להיות. בשבילנו אתה מספר אחד, יום רביעי. ואין מלבדך וכל זה.

 

אומרים שפעם קרו ביום רביעי המון דברים. אנשים התאהבו, ציפורים הצתפררו. כביסה התייבששה על החבלים מתחת לשמש ובערב יצאו כולם למגרשי החניה ורקדו כאילו אין חמישי, אנחנו כרגיל, פספסנו את כל החגיגה, אבל משהו בריח המיוחד הזה של יום רביעי עדין כאן, והוא מלווה אותנו בכל מה שאנחנו עושים. מתגעגעים אליך יום רביעי, ורוצים שתחזור. 


 

יום ד ' הוא אוסף של סיפורי קומיקס קצרים שנוצרו לקראת הפסטיבל הישראלי השביעי לאנימציה, קומיקס וקריקטורה בסינמטק תל אביב. קבוצת היוצרים, סטודנטים שנה א' במחלקה לאנימציה של בצלאל, קיבלה יד חופשית וקצת יותר משבוע וחצי להשתלט על המדיום. התוצאה היא מגוון של עבודות בטכניקות ובסגנונות שונים, מאוגדות תחת כותרת שכל קשר בינה ובין המציאות שקרי בהחלט.

 

יום ד ' שלנו משתרע על 104 עמודים, מה שהופך אותו לאחת מחוברות הקומיקס העצמאיות הגדולות שהודפסו בארץ. החוברת תימכר בארבעת ימי הפסטיבל השביעי לאנימציה, קומיקס וקריקטורה (25-28 לאוגוסט), במחיר של 19 שקלים לצרכן הנבון.

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 12/8/2007 12:06   בקטגוריות פנזינים וכו', איור, ירידים, קומיקס, קומיקס ישראלי, פסטיבל הקומיקס 2007, תרבות אלטרנטיבית, סיפרותי  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סתם מחשבה ב-13/8/2007 20:44




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)