לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

פסטיבל הקומיקס: טיפים למבקר


פסטיבל הקומיקס בעיצומו הסוער ואני ברקיע השביעי.

המלצות פשוטות לשוקלים להגיע:


לקוראים מעל גיל 18, מומלץ להגיע מהשעה 18:00 וצפונה. יש הרבה פחות זאטוטים, תכני ההרצאות והסרטים מותאמים לגילכם, והרבה יותר קריר ושפוי.


חניה: באדיבותו של הגולש בונגלוס, מפה שימושית:


"בריבוע הגדול יש חניה די גדולה שצמודה לסינימטק .... ובריבוע הקטן יש חניה של "10" שקלים חדשים לכל היום."


הריבוע הקטן נראה כמו הכניסה לחניה בשוק הסיטונאים ז"ל, מרחוב החשמונאים בנתיב הנסיעה לכיוון מזרח ודרך פתח-תקווה.


אני ממש לא יכול להתחיל לתת המלצות וביקורות על קומיקס ישראלי ספציפי כי יש לי כל כך הרבה אנשים להעליב, ולכן אבחר רק את חוברת פסטיבל הקומיקס 2007 שלי:


החוברת המסריחה הזאת 2.


ואומר זאת כך:


מי שלא רכש את "חוברת הקומיקס המסריחה הזאת 2", כאילו לא מילא מצוות פסטיבל הקומיקס 2007 כהילכתו.


ואמרו אמן.


הקהל יקום להשמעת ההמנון.



תופסת:

אריאל ואני בסקייפ.


huberthubert87: עופר ניסה לשכנע אותי ללכת לסדנא של האיטלקי הזה
אז אני וטדי הסתכלנו בספר שלו והתפקענו מצחוק כי היה שם אחד שנראה קופי כמו רבין

huberthubert87: ועופר התעצבן ואמר שיש לי הרבה מה ללמוד ממנו ושהוא מקווה שבצלאל יסדרו לי את הראש!
Amitai Sandy says: האיטלקי ענק
Amitai Sandy says: ראית את האורגינלים שלו?
Amitai Sandy says: מול השירותים
huberthubert87 says: לא, מי זה בכלל
Amitai Sandy says: לך תראה מחר
Amitai Sandy says: הוא מאוד וותיק
Amitai Sandy says: ומעולה
huberthubert87 says: טוב נו
Amitai Sandy says: יעני הוא ברמה של מנרה
Amitai Sandy says: את מנרה אתה מכיר?
huberthubert87 says: לא
huberthubert87 says: אני מכיר את מולי

נכתב על ידי , 27/8/2007 00:29   בקטגוריות פנזינים וכו', בידור, הומור, הערות אישיות, פסטיבל הקומיקס 2007, קומיקס, קומיקס ישראלי, תרבות אלטרנטיבית, אהבה ויחסים  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פרשדונה ב-29/8/2007 01:10




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)