לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

סיכומי פסטיבל הקומיקס 2007 למיניהם


אפשר לומר שהסיכום הרשמי שלי יצא לאור באדיבות "ידיעות תל-אביב" (לשעבר עיתון ת"א).

אריאל וייסמן סיכם את הפסטיבל אצלו בבלוג וגם זרה קטילות (קטלניות אך מבוססות) לכל עבר בפורום, מה שעורר דיון מעניין דווקא על 3 חוברות "נקודת מפגש" של אליהו משגב - צו פיוס או התנשאות לגלגנית?

עוד שרשור ביקורות בפורום.

אלית אבני, צלמת CNV, פרסמה תמונות מהפסטיבל.

טדי גולדנברג העלה איורים משעשעים מהפסטיבל, וגם בפורום נפתח שרשור בנושא.

גם ערן אביאני מסכם.

אתם מוזמנים להוסיף משלכם בתגובות, אני אוסיף לפוסט.

הסיכום שבידיעות קצת צבוע בוורוד, וגם שלחתי אותו באמצע הפסטיבל. האמת היא שהשנה כמות המבקרים פחתה באופן ניכר יחסית לשנה ולשנים שעברו. לא יודע כמה באחוזים, אבל זה הורגש. האם הסיבה היא שכולם בחו"ל? שיש להם זכרונות מרים מהחום באוהל? שהתוכניה לא הייתה מספיק מעניינת?

אני חושד שהסיבה היא שהשנה, שלא כמו בשנים עברו, לא חולקה התוכניה יחד עם הארץ לפני הפסטיבל.

מכיוון שכבר התחלתי לדבר על החוברות מהפסטיבל עם המסריחה הזאת, נראה לי שהשנה אכתוב את דעתי על כמה מהחוברות בפסטיבל בפוסטים הקרובים. אני כבר יכול להגיד שהופתעתי לטובה מארז צדוק (Zooלה) - איזו איכות, איזה מקצוענות. צדוק יוצר בז'אנר שהוא אחד הפופולאריים במיינסטרים בצרפת ובלגיה - הרפתקאות הומוריסטיות של דמויות חיות מואנשות, דמויות אנימציה כאלה. אבל זה לפני שקראתי את העלילה.

***

כשהארץ שולח כתב לטיול בחו"ל, זאת לא עוד כתבת איל פלד הממומנת ע"י תאגידי תיירות כמו במעריב וידיעות. בהארץ שולחים את אסף אוני ואוריאל סיני למסע שיאיר ויציף נושא חשוב שנמצא במרכז ההתעניינות העולמי, אבל פה נדחק קצת לשוליים: מסע לגרינלנד כדי לעמוד מקרוב על השפעות ההתחממות הגלובאלית. ובקישור יש גם מיניסייט עשיר בנוסף על הכתבה בעיתון.


ולסיום, יום הבלוג הבינלאומי מיסודו של ניר אופיר מתפוז: אין לי כוח לחפש ולכתוב על בלוגים שאולי אתם לא מכירים. תקראו את יוסי גורביץ' (תוקן).


נכתב על ידי , 31/8/2007 07:30   בקטגוריות פנזינים וכו', עירוני, פסטיבל הקומיקס 2007, קומיקס ישראלי, קומיקס, תרבות אלטרנטיבית, התחממות גלובלית  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ברק; ב-1/9/2007 11:49




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)