לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

"כוכב הכלב": קומיקס מאת הגר ינאי ומאיה שלייפר ב"מארב"




באתר האמנות המשובח "מארב", מיסודו של רונן אידלמן, התפרסם מוסף חדש, בעריכת העורך האורח אורי דרומר, והפעם בנושא הסופר ג'יי ג'י באלארד. רוב המאמרים במוסף די כבדים ועוד לא קראתי אותם, אבל הקומיקס שכתבה הגר ינאי בהשראת סיפור של באלארד וציירה מאיה שלייפר לא רע בכלל. ינאי ושלייפר כבר פרסמו כמה קומיקסים משותפים, ביניהם הקומיקס ליום השואה שהתפרסם במוסף הארץ ועורר שערוריה זוטא בפולין כי היה שם משהו על זה שמזהים פולנים לפי הריח. העבודה של מאיה (שהייתה איתי בשכבה בבצלאל) ממש חזקה עם הכלבה הפרנסיס בייקונית וכל הצבעים וההמצאות.

יש שם גם משהו שהוא בין מאמר מאוייר לבין קומיקס של בועז קדמן ע"פ הקומיקסאית האמריקאית פיבי גלוקנר. די מעצבן לקרוא מאמר טקסט רציף כשהוא שבור ככה למשפטים.

תוספת:

נו הופ משיק הערב ספר שהדפיס במאה עותקים.

אריאל דיווח לי על ההשתלחות של עמית "פטר" כהן בנו-הופ.

גם אני חושב שנו-הופ לא מחדש הרבה, ושמעתי אומרים גם שהסגנון שלו מאוד מושפע מאיזה אמן אמריקאי או בריטי. אבל יש לו יציאות מבריקות פה ושם, והוא עושה את תל-אביב ליותר מעניינת ויזואלית גם אם הסגנון הוא לא שיא המקוריות.

אריאל אמר שנמאס לו מכל הסטריט-ארט בשקל הזה, אני אמרתי שפטר סובל מקנאה.

אריאל אמר שזאת לא קנאה, יותר תסכול מהעובדה שהעולם כל כך מטומטם שחוסר כישרון שכזה זוכה לכזו פופולריות.

אני אמרתי שהוא לוקח את זה קצת יותר מידי ברצינות. אריאל אמר נכון, בסדר, אני מבין אותו, זה קצת ילדותי, אבל גם אני כזה.

אני: גם כשאני הייתי בן 20 הרגשתי ככה, ואני עדיין מרגיש ככה לפעמים, אבל אני משתדל להוציא פחות אנרגיה בלהתעצבן על איך העולם עובד ויותר בלעשות את מה שאני יודע לעשות.

אריאל: טוב, זה משהו שצריך להזדקן בשבילו

אני: אני לא זקן! אני עוד צעיר! יא חרא חרא חרא הומו!

אריאל: טוב, הוכחת את עצמך

 


נכתב על ידי , 16/9/2007 10:58   בקטגוריות איור, אקדמיה, פילוסופיה, קומיקס, קומיקס ישראלי, תרבות, סיפרותי, ביקורת, גראפיטי, אמנות, עירוני  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סנדי ש ב-20/9/2007 17:34




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)