לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

פוסט פירגונים: גלנדון ואיזבלה, הצופר, פישון ווייסמן




"הפעלתנים" הוא סרטון אנימציית פלאש סאטירי, שנון וחריף מאת צמד היוצרים הגאוני "גלנדון ואיזבלה" ומופיע בבלוגם השוצף קומיקסים, סרטונים ואף קליפים, כולם תוקפים את המצב הפוליטי-חברתי-כלכלי-קפיטליסטי-דורסני-ביטחוני-מיליטריסטי-פאשיסטי.

הסרטון מתחיל במאבק לשחרור קופי הניסויים אך הופך במהרה למתקפה חזיתית על מדיניות הביטחון של מדינת ישראל מול עזה! חזק!!


ועד ששאני מעלה את הפוסט מתברר שהצמד הפרוע זכה לכתבה מפרגנת במיוחד בידיעות תל-אביב.





ועיתון "הצופר" מופיע בגליונו העשירי המוצלח מקודמיו (פינקוס על השער!). הנה קופי-פייסט מהתגובות שלי בבלוג שלהם:


מאת אמיתי:
רביעי, 16 בינואר 2008 בשעה 6:05 pm

עבודה יפה.
התמדה נדירה במקומותינו ומעוררת השתאות.
הגליון טוב מקודמיו, לדעתי, ובטח ימשיך להשתפר.


מפתיע שהכנסתם את גלנדון ואיזבלה, עם החומר הפוליטי-חברתי הכבד שלהם הם מאוד שונים מהקו של העיתון עד עכשיו, שהיה מאוד תל-אביבי ובמשקל נוצה. אבל זה רק גורם לי לחבב יותר את הצופר, כך שמבחינתי זה סבבה.


גם ההצלחה למצוא פרסומות יפה, אני מקווה שהן בתשלום.
אגב, טיפ בחינם: לכו על מקעקעים, הם היו ההצלחה הכי גדולה שלנו כמפרסמים בסטיות.
עוד הצעות: יבואני נייר גלגול, קונדומים, תרופות, קופות חולים


מאת אמיתי:
רביעי, 16 בינואר 2008 בשעה 6:05 pm

אני באמת מתכוון לזה, אני לא כותב מילים יפות רק כי בכיתם שאנ'לא מפרגן לכם.


מאת אמיתי:
רביעי, 16 בינואר 2008 בשעה 6:06 pm

ואם אני כבר מתפרע, עוד תהייה: ליאב, אתה מוכר לי מהחיים כבחור שכועס על המון דברים, איך זה שזה לא משתקף בנושאי הקומיקס שלך כמעט?


ואת ההמשך תוכלו לקרוא שם אם אין לכם מה לעשות בחיים.


והרי ידיעה שהגיעה לא מזמן: אבי פיטשון נמצא כרגע בגיחת מולדת, ואף תרם לעיתון העיר כתבה מופלאה על פ'י-ג'יי הארווי, ומוכיח שוב איזה אלכימאי של מילים הוא. וירטואוז. ענק. מפתיע ומענג בכל משפט, בכל מילה. כתבתו המופלאה עלתה לרשת באתר המאסף של איתמר ב"ז.


ואחרון חביב אריאל וייסמן, שלמרות העבודה הקשה בירושלים הקרה על עבודות לשנה א בבצלאל, מצליח לנפק פרקים חדשים של אודי בנענע. ניכר שיפור באיכות הגימור, הסיפור זורם יחסית על מי מנוחות, מה שמביא אותי לקוות שזאת בניה לקראת עלילה שתתפתח בפרקים הבאים. בהצלחה!


נ.ב. סנדי 8 שקיות הבגדים, השמיכות והצעצועים שלך הגיעו בשלום לפליטים בדרום ת"א


נ.ב.ב הכתבה המעולה בידיעות תל אביב היא מאת יונת נחמני, ואני נאלץ להסכים עם גלנדון שבחודשים האחרונים הם הפכו לדבר הכי בועט+רלוונטי בקומיקס הישראלי בפרט ואולי בסאטירה הישראלית בכלל.



נ.ב.ג. ג'ון סטיוארט נשבר וחוזר לאוויר בעקבות לנו ואובריאן, וללא תסריטאים! מדהים! מרתק.

נכתב על ידי , 19/1/2008 00:34   בקטגוריות פנזינים וכו', איור, אמנות פוליטית, אנימציה, אנימציה ישראלית, ביקורת הופעות, הבלוגוספירה, הומור, הומניזם, מגזינים, מוזיקה, עיתונות, פאנק, פליטים, קומיקס, קומיקס ישראלי, שיבוש תרבות, תקשורת, תרבות אלטרנטיבית, תרבות נגד, אהבה ויחסים, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-20/1/2008 23:59




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)