לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

"בחזרה לעתיד" 1 2 3


הסרט "בחזרה לעתיד" ושני המשכוניו נמצאים ברשימת עשרת הסרטים הטובים בהיסטוריה של כמעט כל מי שהיה בין 0-30 בשנות השמונים, אני חושב. ומי שלא הוא או טיפש או חלאה (או סתם לא צפה בסדרה). מדד טוב לבדיקת דייטים.


סיימתי עכשיו עוד צפייה לא רצופה בשלושת פרקי הסדרה, פרק שתיים, שלוש ואחד.


(הכונו להשתפכות מאסיבית.)


בלחן של הסדרה יש תמיד מוטיב חוזר שההגדרה הכי מדוייקת לו היא באנגלית.

אני מדמיין את רוברט זמאקיס (במאי) מבקש מסילבסטרי (המלחין):

"תן לי מוזיקה של wonder"


אותה מילה אנגלית שמשלבת קסם עם פליאה.


אני משוחד.

ראיתי את הסרט הראשון עם ההורים שלי ואחותי, בחורף 86 (או אולי אפילו 87), כשהסרט רק יצא בארץ.

זה היה, אני חושב, בקולנוע תל-אביב, אחרי שביקרנו אצל דוד שלי אבי בדירת התל-אביבים הצעירים המתפרקת שלו, בשדרות בן ציון, או אולי בבוגרשוב? פינסקר? אני רק זוכר מראות מקוטעים מהחלון האחורי של המכונית.


אבי היה אז בליין תל-אביבי צעיר והולל, עבד בברינקס (כשומר מאבטח עם נשק, בוגר הצנחנים), או אולי כבר כסו-שף במסעדת "תל-אביב הקטנה", שאז נחשבה לשיא השיק, ועמדה בפינת בוגרשוב-פינסקר.

בשנים האחרונות הייתה שם איזה אל-גאוצ'ו, ועכשיו הופכים אותה לאם-פם, כדרך כל בשר.

 

ביום חמישי התבשרנו בסמס שאבי עבר את בחינות הלשכה, בגיל 45 בערך, בניסיון שני, ועכשיו הוא עורך דין ויכול להגן על פלסטינים מסכנים בבית המשפט! מזל"ט!

 

ססעמק, אפילו מאמר על חזרה לעתיד נצבע בצבעים פוליטיים. נו טוב, זה רק מוכיח וכו'.

 

אז חזרה לעתיד.

 

נושא שמצדיק תיזה או דוקטורט, לא פוסט בבלוג.

 

נראה לי זה יהיה קטגוריה, כמו המדריך למוציא לאור, וכל פעם אטפל באספקט אחר, ובסוף לא אוציא ספר, כי זה יקר מידי ולא משתלם.

 

חזרות עוזרות.

 

הקוראים מקבלים התקף נוסטאלגיה בלתי נשלט כשהם נופלים על חזרה.

 

זה מגרה אצלם בלוטות.


הם מתמוגגים.


וגם אני.



בשנות השמונים, החזקתי בשלושת הפרקים על קלטות וידאו, שלהן ציירתי את העטיפות בצבעי מים.

יצא לא רע, בהתחשב.

מעניין איפה הן עכשיו, באחד הבוידעמים (לקרוא boydwemim) או מזמן בחיריה?


פרק אחד הקלטתי ממידל איסט טיוי, פרק אחר מישהו העתיק לי מהטלוויזיה האוסטראלית או משהו כזה, ואת השלישי אבא שלי הביא לי בעותק פיראטי מהשוק של הונג-קונג או סינגפור או משהו כזה.
זה היה עותק בהעתקה המאה, כשכבר לא ראו הרבה מעבר לשלג, אבל לי זה הספיק, למרות שקיטרתי.
עד היום כשאני רואה את הסרט השלישי, אני מדמיין שלג על המסך.

מצאתי כמה חברי עבר בפייסבוק, כמו שאומרות הכתבות במוספים שאותם אני מאייר מידי פעם בידיעות, מהסוג שקוראים בפלאפל גבאי בין נגיסה לביס.

אורן מזרחיל, למשל.
יום אחד אני אספר לכם עליו.
עברנו הרפתקאה או שתיים ביחד.
היה מגניב.
נכתב על ידי , 26/2/2008 22:32   בקטגוריות קולנוע, נוסטאלגיה, נוער, הערות אישיות, הומניזם  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-2/3/2008 10:47




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)