לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

היום בצהריים: מסיבת הסיום של דוגי ליברצם!


גם הפעם ברגע האחרון, כדי שתנסו להיות ספונטאניים




מסיבת הסיום של דוגי ליברצם

כמו השקה, רק הפוך

Host:

דוגי ליברצם לראשות הממשלה

Type:

Party - Goodbye Party



שישי הזה

  13:00 - 15:00

מוזיאון הקריקטורה והקומיקס בחולון

ויצמן 61 חולון , קו 3 מת"א

 

Google

MapQuest

Microsoft

Yahoo

Description

דוגי ליברצם, הקומיקס היומי של חגי גילר, מסתיים בסוף אפריל אחרי לא פחות מ-640 פרקים,  שזה פאקינג המון. לרגל המאורע חגי מארגן מסיבונת שתיערך ביום שישי, ה-25/4, משעה אחת ועד השעה שלוש בצהריים (כדי שלא תתבכיינו שאין לכם איך להגיע או לחזור), במוזיאון הקריקטורה והקומיקס שנמצא ברח' ויצמן 61, חולון.

הוראות הגעה באתר של המוזיאון:
http://cartoonmuseum.org.il/

בתוכנית:

*
הופעה חיה ברובה של השירים שנכתבו עבור הקומיקס יחד עם שיר אחד שלא הוקלט מעולם.
*
חידון דוגי לקוראי ההארדקור.
*
עוד הפתעות! (שזה אומר דברים שעדיין לא חשבנו עליהם!)
*
סיכות (אולי) ופוסטרים חדשים של דוגי בהוצאה מוגבלת לכבוד האירוע. בנוסף, מי שעדיין מעוניין בחוברת ולא השיג אותה בפסטיבל הקומיקס, מוזמן לבקש - אני רוצה להדפיס כמות מצומצמת של עותקים לרגל העניין.

היו שם! (או, אני מניח, אל תהיו)


חלק מהמגיבים שלי חושבים כנראה שאני מאוד מטומטם,
עד כדי כך שאני לא יודע שאנשים אחרים מחזיקים בתפיסות מציאות שונות לגמרי משלי.
אבל מה לעשות, שלצערי הם לא חיים במציאות נפרדת לחלוטין, אלא חולקים איתי את המרחב הגשמי.
ובמרחב הזה תפיסות המציאות הסותרות שלנו מובילות לכך שיהיה להם מאוד נוח לחיות על חשבוני, גם אם זה לא עולה בקנה אחד עם כל מה שכתוב בספרי היהודים ושנאמר על ידי גדולי חכמיהם.

נו, איזה רב גדול אמר: (בתרגום חופשי) אני מעדיף ללכת לעבוד בלפשוט נבלות בשוק מאשר להזדקק לנדבת הציבור?
לאן נעלם הערך המרכזי הזה של הדת היהודית?
פשוט מאד, אם החילונים מוכנים לספק לנו קמח בחינם, אנחנו חופשיים להתרכז בתורה. כמה נוח.

מזל שהיום, אחרי המהפכה "הפמיניסטית" שעברה על הציבור הדתי, נשים דתיות (וגם חלק לא קטן מהחרדיות) "יכולות" לצאת לעבוד, וכך נופל גם עול הפרנסה על כתפיהן, בנוסף לעול גידול 12-18 הילדים.

טוב, אני אכתוב על זה פוסט נפרד כבר, למה לקלקל לדוגי?

 

נכתב על ידי , 25/4/2008 08:56   בקטגוריות אתאיזם, דת ואמונה, הומניזם, הופעות&catdesc= מסיבות&catdesc= רייבים, חברה וכלכלה, חולון, מוסר, סוציאליזם, פוליטיקה, קומיקס, קומיקס ישראלי, אקטואליה, ביקורת  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-29/4/2008 13:59




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)