לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

שוטרים סירסו את מצעד הזקפה הלאומית!


די נו, כותרות הידיעות נהיות פסיכדליות יותר ויותר.

מדווח הבלוגר אייל דץ:

לא פחות משלושה שוטרים נאבקו בזין הורוד הענק. הם ניסו לפרק אותו לגורמים אבל לא ממש הצליחו במשימה.
נכון שהם כן הורידו לו את הכיפה, אך עדיין נשארו עם חתיכה גדולה מדי מכדי שהם יצליחו לדחוף אותה למושב האחורי של הניידת.

כמה שוטרי מג"ב השגיחו כל העת שעשרות המפגינים מסביב לא יחסמו חלילה את הכביש. חלק מהשוטרים נראו מובכים למדי מהסיטואציה. אולי גם הם הבינו שהם פשוט חלק מאחת מהתצוגות היותר ביזאריות של משטרת ישראל בשנים האחרונות.

כל זה התרחש היום (יום שישי ה-9.5) בשעת צהריים חמימה בשדרות רוטשילד.
כמאה מפגינות ומפגיני שמאל, חמושים בתופים, במגפון ובהרבה אנרגיה תכננו לציין את יום העצמאות בדרך מקורית. צעדה שתהלל את הזקפה הלאומית של מדינתו. הכול היה מוכן. גם הבובה הגדולה בדמות זין ורדרד שמונעת על ידי אופניים והייתה אמורה להוביל את המצעד הססגוני.

אפילו אישורים להפגנה היו להם לשמאלנים החצופים האלה.

רגע לפני שהצעדה יצאה לדרך, אאוט אוף דה בלו, זינקו השוטרים לעבר רוכב האופנים שהיה אמור להניע את הזין. הם עצרו אותו ומפגינה נוספת וזרקו אותם לתוך אחת הניידות הגדולות האלה.

היעד הבא היה כאמור הזין הורוד הענק. רק לאחר מאמץ עילאי הם הצליחו לדחוף אותו לתוך הניידת. המבצע הצליח, הזין נעצר. למרות התקלה קיימו המפגינים בכל זאת את הצעדה. השיא של ההפגנה היה כאשר הגיעו המפגינים לאזור הקנטינה, מעוז הבראנז'ה והנהנתנות. שמה ישבו להם בין היתר רני רהב ופמליתו. "תל אביבים אדישים את הנכבה מתכחשים" ו-"לא יושבים בקנטינה, משחררים את פלסטינה" הם צעקו להם והוכיחו שוב כי בשמאל הרדיקלי יש קופרייטרים שלא היו מביישים אף משרד פרסום.

מעניין יהיה לשמוע מה תגיד המשטרה על סירוס הפגנת הזקפה הלאומית.
הרי לא התקיימה שום הפרה של הסדר הציבורי ולא נראה לי שישנו איסור על מיצגים אומנותיים כמו זין ורוד ענק. לי אישית אין ציפיות שמישהו במשטרה יתנצל. סך הכול אותם שוטרים אלימים נהנים מקונדום רחב שמגן עליהם מפני תלונות מוצדקות כמו אלה.

קונדום שמתחיל בחוסר רצון של מח"ש להתעסק בדברים תפלים כמו זין ורוד ענק ונמשך בתמיכה ציבורית תקשורתית שרואה באותם מפגיני שמאל "סהרורים".

חבל, נדמה שבקצב שבו הדברים מתנהלים בארץ הזו יום יבוא וכל אותם גורמים שמגבים התנהגות משטרתית כזו (משהו כמו שמונים אחוז מהעם בערך) יתעוררו בוקר אחד ובמקום הזקפה הענקית שהם כל כך דאגו לטפח הם ימצאו תהום שחורה אפלה כשרק דגל ישראל מקומט (ולא תקני, מתנת בנק הפועלים) שזרוק על הרצפה, מעיד על כך שפעם הייתה פה מדינה.

יום שבת 10.5 13:43 עדכון
24 שעות אחרי "מבצע אין אונות" של משטרת ישראל ובתקשורת דממה. שום אזכור באתרי האינטרנט הגדולים. אפילו לא בוואלה. תאריך התפוגה על האייטם יפוג בקרוב ויהפוך ללא רלוונטי עד יום ראשון. ככה תחלוף לה עוד פגיעה קשה בחופש הביטוי מבלי שאף אחד ישמע עליה. חבל, דווקא היו יכולים לשדך אחלה כותרות לאייטם. שלא לדבר על הטוקבקיסטים שהיו חוגגים על העניין. זהו. עוד פעולת מחאה עברה בלי שזכתה למספיק הד תקשורתי. לפחות הביטוי "האימפוטנציה של השמאל הישראלי" קיבל אתמול משמעות כפולה ומכופלת ותודו שאם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק.


אייל דץ.





נכתב על ידי , 12/5/2008 02:39   בקטגוריות אמנות פוליטית, הומניזם, הסכסוך הישראלי-פלסטיני, הפגנות, חברה וכלכלה, מוסר, משטרה ו"כוחות הביטחון", נגד הכיבוש שתיים בחמש, עירוני, שיבוש תרבות, תקשורת, תרבות נגד, אקטואליה, ביקורת, צבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)