לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

תיעוד וידאו: יהודים מבצעים לינץ' בערבים


או בשם אחר: היהדות היא גזענות, הוכחות טריות מהשטח (אתר הארץ).

עשרות צעירים יהודים תקפו ללא סיבה בערב יום השואה שני נערים ערבים סמוך לקניון שבשכונת פסגת זאב בירושלים. סרט מצלמת האבטחה של הקניון, המתעד את האירוע, הגיע לידי "הארץ" וזהו פרסומו הראשון.

לפני כשבועיים הוגש כתב אישום כנגד 11 נערים, שמונה מתוכם קטינים, החשודים בביצוע המעשים. על פי כתב האישום, הם נענו להודעת איי-סי-קיו שקראה לבעלי "דם יהודי" ל"שים סוף לכל הערבים שמסתובבים בפסגה" והתקבצו סמוך לקניון השכונתי כשהם מצוידים בסכינים, במקלות ובאלות. שני נערים ערבים, בני 16 ו-18, ממחנה הפליטים שועפאט, שעברו ליד הקניון בדרכם לביתם הותקפו על ידי הנערים באכזריות. אחד מהם, אחמד אבו כמאל, נדקר בגבו והצליח להימלט ואילו חברו, כפי שתיאר אחד הנאשמים בעדותו במשטרה, הפך ל"טרמפולינה ושק איגרוף". הנער סיפר כיצד "כולם קפצו, בעטו ודרכו עליו".

בסרט נראית חבורת הילדים כשהיא ממתינה בסמוך לקניון. סמוך ל-22:48 עוברים במקום שני הערבים. לאחר דו שיח קצר נראה כיצד מושלך אחד מהם לכביש, נדחף לעבר מעקה הבטיחות ואז מותקף באכזריות. בעדותו במשטרה סיפר הצעיר ש"התנפלו עלינו חבורה של ילדים שהמספר שלהם עולה על 80 והיה להם אלות וסכינים בידיים ותקפו אותנו. מה שאני זוכר עד עכשיו זה שהתעלפתי והתעוררתי בבית חולים".

אבו כמאל הותקף גם הוא ונדקר בגבו. כפי שניתן לראות בסרט, הוא הצליח להימלט כשאחריו רודפים חלק מהצעירים. בשיחה עימו סיפר ש"כשעברתי בכניסה לרחבה היתה שם קבוצה גדולה של בחורים, פשוט עמדו שם ואני הלכתי ביניהם בשולי הכביש. שמעתי שהם דיברו ביניהם ואמרו משהו כמו 'אלה הם? אלה הם?' ואז מישהו תקע לי סכין בגב, הפילו אותי ארצה והמשיכו להכות אותי. בחור אחד נשך אותי באוזן. אני לא יודע איך הצלחתי לקום, אבל קמתי וברחתי".

בצילומים נראים הצעירים בורחים מהמקום לאחר שמכונית חולפת סמוך להם. הצעיר המעולף נותר שרוע לצד הכביש עד שפונה על ידי מי שנראים כאנשי אבטחה של הקניון.

שלשום (ראשון) החליט בית המשפט העליון לשחרר את כל הנאשמים שנותרו עד כה במעצר למעצר בית. עורך הדין יהודה שושן, שייצג בדיון שלושה מהנאשמים, אמר כי "אין ספק שמדובר במקרה שיש לתת עליו את הדעת מבחינה חינוכית, אך יחד עם זאת יש לערוך הבחנה בין כל אחד מהנאשמים ומידת מעורבותו, ספק אם יש להאשים את מי שנכח במקום ולא ביצע דבר - אחרת יש להגיש כתבי אישום נגד 200 ילדים שהיו בזירה".


הבעיה היא לא בנערים היהודים.

הבעיה היא ביהדות. בשורשי היהדות. באחד מעיקרי היהדות:
אנחנו העם הנבחר.

כל השאר הם תת אדם, ומותר להתעלל בהם ולהרוג בהם חופשי.
זה כתוב בספרים הקדושים, אמרו את זה וכתבו את זה גדולי הפוסקים.
זה כתוב בידיעות, במעריב ובישראל היום, הביביתון של שלדון.

הנערים רק מבצעים מה שלימדו אותם.

רק סנגורי היהדות בתגובות לפוסט הקודם, חלקם בעצמם חילונים כופרים, מתעקשים שכשהרמב"ם כתב שמותר ואף מצווה לרצוח אותי כי אני לא שומר מצוות, הוא לא באמת התכוון לזה. כל השאר, חרדים, חרדלים, ושאר ירקות, מאמינים באמת ובתמים שהעובדה שאני לא שומר מצוות מחריבה את העולם ומביאה עליהם אסונות, ולכן אין ברירה אלא להסיר מכשול, יעני לרצוח אותי.

אני מצטער, אבל אני לוקח את זה במלוא הרצינות.

לא חסרות דוגמאות לכך שדתיים מתנכלים באלימות במי שיוצא נגדם.

לא לחינם סלמן רושדי עדיין הולך עם מאבטח לכל מקום.

המטורפים הרצחנים של היהדות לא שונים מהמטורפים הרצחנים של האיסלאם, מלבד מידת הכוח שהם אוצרים בידיהם.


מי שוגה באשליות?
מי טומן את הראש בחול?
בין הפותרים נכונה יוגרלו ביטול היהדות שלכם וקבירתכם מחוץ לגדר.
רק עוד סמל קטן לגזענות היהודית, אחד מבין אלפים.
נכתב על ידי , 27/5/2008 21:21   בקטגוריות אתאיזם, גזענות, דת ואמונה, הסכסוך הישראלי-פלסטיני, מוסר, נגד הכיבוש שתיים בחמש, ניאו-נאצים יהודים, פוליטיקה, תרבות נגד, אקטואליה, ביקורת, פסימי  
308 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מייפל ב-5/10/2008 15:59




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)