לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

עשרות מתנחלים תקפו מוצב צה"ל ליד התנחלות באיזור רמאללה


ושיבשו את אספקת המים למוצב.

כך הודיעו כרגע בחדשות רשת ב'. תוספת: בוואללה יש עוד פרטים. המתנחלים שיסו כלבים בקצינים ואף שברו את ידו של אחד הקצינים.

יעני זה לא איזה ארגון סמולני בוגד והזוי, שממילא אי אפשר להאמין לו, זה ברשת ב' אמרו.

אני אחזור על זה שוב, למקרה שזה לא היה ברור: עשרות אזרחי ישראל, המתגוררים בשטחים הכבושים באופן לא חוקי, תקפו מוצב של צבא ההגנה לישראל.

צריך להוסיף משהו?

אה, כן, שמתנחלים סיפחו עוד עשרות אלפי דונמים בשטחים, בעידוד הצבא ושאר רשויות המדינה.

אבל העיקר שהסמולנים בוגדים במדינה, נכון?

על כל משתמט סמולני מסכן שלא מזיק לאיש יש עשרות או מאות מתנחלים שלא סתם מטילים ספק בסמכות המדינה - הם גם תוקפים את חיילי צה"ל.

אבל משום מה את הסמולנים המדינה לא מעודדת, אם בעצימת עין ואם בעידוד תקציבי נדיב.

אם המדינה ממהרת להקים לכל מאחז לא חוקי הכי מושתן תשתיות כבישים, חשמל, מים, טלפון, וכמובן הגנה צבאית מלאה - איפה העידוד לאנרכיסטים נגד הגדר? מדוע הם לא מקבלים מימון מהמדינה?

למה המתנחלים לא חוטפים פגזי סירחון, כמו שהאנרכיסטים חוטפים בבילעין מידי שבוע?

אתם בטח תגידו שאני נאיבי.

אתם אולי תגידו שאני חולם.

יום יבוא ותצטרפו אלי, אבל אז יהיה מאוחר מידי, כי כבר לא יהיו שתי מדינות, אלא מדינה אחת.

איך אמר פרס?

כעסנו על אייבי, אבל מזל שהוא היה שם (ציטוט מהזיכרון).

אותו פרס, בונה ההתנחלויות ומעמיק הכיבוש שזכה בפרס נובל לשלום.

אז טוב, תמשיכו לישון בשקט, מה אכפת לכם.

מתנחלים תוקפים חיילי צה"ל, אבל דב חנין הוא סכנה למדינה.

אמת היא שקר, מלחמה היא שלום, נכון, "אדם שוב"?.

האח הגדול היא תוכנית "מציאות".

ואתם מתפלאים שאני נזקק לכדורי הרגעה?

נ.ב. ואם כבר לנון, אז הנה מה שללנון היה להגיד (40 שנה מראש) על ההופעה המתקרבת של פול מקרטני בישראל:
"אתם בכסאות הזולים (500 ש"ח...), תמחאו כפיים. אתם בכסאות היקרים תשקשקו בתכשיטים שלכם".

הציבור מטומטם (פועל סביל) ולכן הציבור ישלם.

&nbsp;(הסבר)

זה מה שמתעסקים איתו בישראבלוג בימים אלה. הנושא החם הקודם היה האח הגדול.

האח הגדול, המפץ הגדול.

יש לי גם הצעה לנושא חם: הכיבוש הגדול.

איך?

מה, לא אחלה "תוכנית מציאות"?

אין עניין לציבור (היהודי), אתם אומרים?

אה.

איפה הסכין היפנית שלי? יש לי כמה ורידים מיותרים.
נכתב על ידי , 11/9/2008 07:02   בקטגוריות גזענות, דת ואמונה, הסכסוך הישראלי-פלסטיני, הערות אישיות, חברה וכלכלה, חדשות, מוסר, מתנחלים, משטרה ו"כוחות הביטחון", נגד הכיבוש שתיים בחמש, ניאו-נאצים יהודים, אקטואליה, ביקורת, פסימי, צבא, שחרור קיטור  
64 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-13/9/2008 16:58




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)