לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

תנועת "רנטקונטרול" הצטרפה ל"עיר לכולנו"!


תנועת רנט-קונטרול קמה בתגובה לעליית מחירי הדיור בתל-אביב-יפו.
הנה מה שהם כותבים:

שבוע שעבר (23.9.08) הודענו שרקנטקונטרול מצטרפים לתנועת “עיר לכולנו” - תנועה עירונית בראשות ח”כ דב חנין שרצים לראשות עיריית תל אביב-יפו. יותר מידע עליהם אפשר למצוא כאן.
חשבנו שכדאי להרחיב מעט על הבחירה שלנו, להצטרף לתנועה פוליטית במירוץ לעירייה.

במשך השנה האחרונה, או נכון יותר עד מאי האחרון, עבדנו על קידום מדיניות של דיור בר השגה, והצעת פתרונות יעלים ויישימים להורדת מחירי שכר הדירה. והצלחנו ליצור הד ציבורי אדיר לעניין מצוקת הדיור בתל אביב. הרעיון שזוהיא בעיה מקומית בלבד נעלם עם כניסה פשוטה להומלס ובדיקת מחירי הדירות בכל אזור המרכז. אנשים רבים הבינו כי המציאות של מחירי שכר הדירה היא לא גזירת גורל, ושיש מה לעשות - ומשם הדרך לשינוי מעשי הוא רק עניין של זמן (ומאמץ מתמשך כמובן).

את העניין קידמנו גם בכנסת, שם ריכזנו מאמץ בחקיקת סדרת חוקים המסדרים את תרבות השכירות בארץ - אך המירוץ לבחירות המקומיות תפס אותנו והעביר את מרכז העבודה שלנו למישור המקומי. במאמץ לגייס כמה שיותר אנשים לטובת שינוי בבחירות המקומיות, עמדנו במשך שבועות רבים ברחובות העיר כדי להציע לתושבים שלא רשומים בעיר לשנות את כתובתם.
ההחלטה הגיעה עם ההכרה שיש לנו יכולת למנף את השינוי שהתחלנו בבחירות הקרובות, ולתמוך ברשימה שתיתן את הפתרון המקיף ביותר בתחום הדיור בתל אביב-יפו. החבירה עם תנועת “עיר לכולנו” התחילה בקשר שהיה קיים כמעט מראשית פעילותה של רנטקונטרול, אך באופן יותר מעמיק כשבעיר לכולנו למדו את החומר שהבאנו אל פתחם בנושא דיור בר השגה. כמי שניסו לשווק את הרעיונות האלו לתקשורת, לציבור בחוגי בית ולנציגי ציבור בכנסת ובעירייה - למצוא אוזן קשבת מחברים ברשימה למועצת העיר היה משהו מרענן ומבטיח. אנו מקווים ששיתוף הפעולה בין רנטקונטרול ל”עיר לכולנו” יהווה נקודת מפנה אמיתית בנושא הדיור בתל אביב. ומעבר לכך, אנו עוד נמשיך להיות פה גם אחרי הבחירות כדי לוודא שכל זה באמת קורה. למה? כי זה הבית שלנו, החיים שלנו, התרבות שלנו ואין לנו כוונה לוותר על זה בשום אופן.




נכתב על ידי , 3/10/2008 14:05   בקטגוריות דמוקרטיה, חברה וכלכלה, סוציאליזם, עירוני, פוליטיקה, תרבות נגד, אופטימי, אקטואליה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-6/10/2008 10:06




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)