לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2019    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מרינה מקסימיליאן בלומין


בואנה, הבחורה הזאת היא אישה סקסית שזה לא ייאמן.

 

הקדמה קצרה:

 

בנעוריי התגאיתי בעובדה שאני סרבן אופנה סדרתי, ונהניתי ללבוש בגדים שבדיוק יצאו מהאופנה, או יצאו מהאופנה מזמן. בני דורי זוכרים בוודאי את היסטריית אופנת גזוז סנסיישן. אני תיעבתי את הטרנד הזה, כמובן.

 

אבל בערך ברגע שזה נהיה כבר לא מגניב ללבוש את החרא הזה, הלכתי וקניתי לי חולצה אחת, או שאולי שכנעתי את אמא לקנות לי, אנ'לא זוכר. אולי היא שכנעה אותי. הייתי בן 14. אפילו היו בכיתה מי שהעריכו את הצעד המטופש הזה.

 

 

אז באותו עניין:


לא ראיתי כוכב נולד, ומבחינתי ממ"ב הייתה עוד איזה הראל סקעת או משהו, לא משהו ששווה להתעכב עליו.

 

לפני איזה חודש השלמתי עם ידידי משכבר ירון, שהיה התסריטאי הראשי של רד בנד יחד עם שותפו הקבוע דורון. בעקבות הסולחה גם הורדתי לראשונה פרקים של רד בנד, והפרק הפופולארי מכולם בהורדות הוא זה של בלומין.

 

אז צפיתי בפרק שבו מתארחת בלומין.

 

אפשר לומר שהלסת התחתונה שלי הייתה פוגעת ברצפה, אם לא הייתה נתקלת בזקפת האימים שעלתה באותה מהירות כדי לפגוש אותה מלמטה.

 

בואנה, הבחורה הזאת היא פצצת סקס.

 

למרות זאת, אני עדיין חושב שזה לא היה ממש מגניב למכור בעזרת הציצים שלה את מוסף הארץ.

אבל אולי זה בגלל שבשער הזה פשוט לא ראו אותה בתנועה.

 

לא, כי היא זזה ממש יפה.

 

ובניגוד לכל שאר הכוסיות האנורקטיות המורעבות והשלדיות, יש לה גם מה להזיז, לעזאזל!*

 

כשאילנה זפרן העריצה אותה בטור שלה בעכבר חשבתי שהיא פקצה שהיא רואה כוכב נולד, אבל אני חוזר בי.

 

קוראיי הקבועים אולי זוכרים שלוס כפרוס היא אחת הלהקות הכי אהובות עליי בישראל ובכלל.

אז עכשיו הם הקליטו שיר עם ממ"ב, ויש גם וידאו בטמקא.

מסתבר שהיא גם תתארח בהופעה חגיגית שלהם בקומפורט במוצ"ש לרגל יום האישה, וגם איילה אינגדשט תתארח, והכניסה לנשים חינם!

 

 

*אם אתרע מזלכן ואתן רזות אל תדאגו, זה פשוט עניין של עיניים גדולות.

יש לי מה לתפוס בידיים גם אם לא בורכתן בגזרה בריאה.

אבל תאכלו משהו, אולי זה יעזור.

 

 

נ.ב. היא גם מאוד כשרונית וגם הקול שלה סקסי מאוד.

 

אתן רואות, כתבתי פוסט על אישה לכבוד יום האישה!

נכתב על ידי , 4/3/2009 23:04   בקטגוריות אופנה, בידור, הופעות&catdesc= מסיבות&catdesc= רייבים, הערות אישיות, מוזיקה, תקשורת, תרבות, טלוויזיה, אלילות מין  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Lao ב-6/4/2009 20:21
 



Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)