לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2019    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אתמול בתל אביב: ברווז על גג העירייה


ללא מילים, תצלומו של יואב עינהר:



נכתב על ידי , 16/4/2008 13:03   בקטגוריות אמנות, אמנות פוליטית, בידור, הומור, הומניזם, הפגנות, חברה וכלכלה, חינוך, מקרים מיסטיים קוסמיים עליזים, עירוני, פאנק, קומיקס, קומיקס ישראלי, שיבוש תרבות, תרבות אלטרנטיבית, אופטימי, שחרור קיטור  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-23/4/2008 00:25
 



אבי פיטשון העלה מאמר חדש לאתר מארב.


כאילו, אני מאוד מעריך את לוסקי כמורה בעל פה, אבל הטקסטים הכתובים שלו הם סינית בשבילי. אני לא יכול לקרוא אותו בלי פירוש רש"י.

יש רק בנאדם אחד שאני מוכן שיאכיל אותי בניסוחים פילוסופיים\אמנותיים נפתלים, כי הוא בערך היחיד שאני מסוגל להבין את רוב הטיעונים שמסתתרים מאחורי בליל המילים הגבוהות והפלצניות שלו. והבנאדם הזה הוא כמובן פיטשון. במאמר שעלה לאחרונה באתר "מארב" הוא לא אומר הרבה דברים ממש חדשים, אבל זה תענוג לקרוא אותו אומר אותם, והוא מזכיר לי מחדש כמה וכמה דברים שהספקתי לשכוח. כרגיל, ניתוח הבעיות הוא מבריק, אבל הטיעונים הולכים ומתערפלים כשהמאמר מתקרב לקטע של "מה אפשר לעשות". בשלב הבעיות, נתת דוגמאות קונקרטיות. תן דוגמאות לגישה שאתה מציע בתור פתרון.

>תוספת: צריך להסביר: פיטשון כותב בצורה בארוקית בכוונה, ואיך שהוא כותב זה חלק מהפתרון: להכניס אמנות לכל אספקט בחיים. הוא מנסה ליצור מניפסט שיהיה לא רק מלא בטיעונים לוגיים אלא גם מרהיב צורנית. בטוח שהוא היה מסוגל לכתוב קצת יותר ברור אם הוא היה רוצה, אבל זה היה
משעמם אותו.

מצחיק שנראה שרחלי רוטנר חיה, עם התודעה הפסיכדלית שלה, את מה שפיטשון נזקק לאלפי מילים כדי להגדיר את מה שהוא חולם עליו.

אני מזהיר מראש שלרוב הקוראים גם פיטשון יהיה די בלתי נהיר, שלא לומר פלצן שמאלני מניאק ודוגמא לכל מה שרע.
במילים אחרות, אם לא גמרתם ארבע שנים של לימודי אמנות, עדיף שתלכו לקרוא שוב את הפוסטים האחרונים של רחלי רוטנר.
לא מתוך התנשאות, סתם כדי לחסוך לכם את העצבים.

חוצמזה יש המון בלוגרים שכותבים דברים מעניינים, לא זוכר את כולם.
נעמה כרמי מעניינת ומחכימה כתמיד.
מחר הפסטיבל באשדוד, אל תתנשקו איתי כי אני קצת מצונן.
נכתב על ידי , 3/3/2007 17:09   בקטגוריות אמנות, אמנות פוליטית, אקדמיה, דת ואמונה, חברה וכלכלה, חינוך, מקרים מיסטיים קוסמיים עליזים, נגד תרבות הצריכה, סוציאליזם, פאנק, פיוז'ן, פילוסופיה, פרסום, תקשורת, תרבות נגד, תרבות אלטרנטיבית, שחרור קיטור  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-5/3/2007 19:49
 



חשיפה! אמיר דורי חי ובועט! צולם במהלך רייב סוער באשקלון


כן! מתמונות בלעדיות שחשף כתב "מהגנה למאבק" בשטח עולה כי יוצרו המיתולוגי של אתר עורלה (הידוע גם בשם החיבה דורימני), שהתנדב לפני כשלוש שנים להיות בשר תותחים ומגיש רפה לקצינים (זאת הייתה פליטת מקלדת פרוידיאנית), חי וקיים! לא זו בלבד, אלא שמסתבר שלא איבד את קסמו הידוע והוא מושך את בנות המין היפה כפרפרים אל האור!











לכתבנו נודע כי דורי שוהה בימים אלה ממש בעיצומה של חופשת שחרור ממלכתית, שלאחריה ייפלט סופית ויצא שוב אל אוויר העולם, מעוך ומסמורטט.

אמיר דורי סירב להפגש עם כתבנו לצורך עריכת ראיון.

נכתב על ידי , 5/2/2007 00:07   בקטגוריות אנימציה ישראלית, מקרים מיסטיים קוסמיים עליזים, מנדלסון, נגד הכיבוש שתיים בחמש, נוסטאלגיה, פאנק, קומיקס ישראלי, תרבות אלטרנטיבית, אופטימי, אינטרנט, צבא  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-10/2/2007 19:41
 



סואד מאסי שרה כמו חווה אלברשטיין!


אני עובד וברקע שומע שמונים ושמונה, ואני שומע שיר של חווה אלברשטיין, ואז אני שם לב שאני לא מבין את המילים, אולי זה באידיש?
לא - זאת סואד מאסי!

קלטתי משהו מפתיע: הקול של סואד מאסי ממש דומה לזה של חווה אלברשטיין!
כולל ההגשה, האינטונציה, הסילסולים בקול. מוזר. הן צריכות להקליט אלבום יחד!
שמת לב לזה, טל השילוני?
נכתב על ידי , 16/5/2006 16:21   בקטגוריות מוזיקה, מקרים מיסטיים קוסמיים עליזים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-17/5/2006 11:07
 



ווווווווווההההההההההההווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ווווווווההההההההווווווווו!!!!!!!!!

טרילילילילי!!!!!!!!!

 

הריעו בראש חוצות!!!!!!!!!1   קראו מראשי כל המגדלים!!!!!!!!!!!!!!!

 

לכו להודות לאל בקברי צדיקים בגליל!!!!!!!!!!!!

 

אני יודע, אני יודע, אני די חסר לב, מתים לא מזיזים לי, בחורות מותירות אותי אדיש, חברים אין לי, ואני פוגע בקרובים לי בלי להניד עפעף, ומנצל אותם בלי להתבייש. רק הפלסטינים עושים לי את זה.

 

אני לא זוכר מתי התרגשתי ככה לאחרונה, זה בטח לא היה סקס.

אני עובד קשה עכשיו, יש איזה פרוייקט דחוף שאני צריך לסיים ועבדתי כל הלילה וגם השבוע אני סוגר משכנתא ויש 1000 טפסים להחתים את כל העולם ואשתו.

אז כדי להתאוורר קצת הלכתי לדואר שנמצא פה מטר ממני כדי לקחת חבילות שחיכו לי שם כבר שבוע. 

צעדתי חזרה הביתה עייף אך מאושש, ואפילו ראיתי בחורה חמודה בדרך, כל זה כשאני עדיין לא מודע למה אני מחזיק ביד.

 

תראו מאז שדאגלס אדאמס מת אני קצת יתום, ויש סופרים מעטים שמזכירים לי את סוג ההומור שלו.

אני משתתף בתכנית של ידיעות אחרונות ששולחים לקבוצה נבחרת ספרים להתרשמות. רוב הספרים שהם שולחים זה מיינסטרים מגעיל ומעליב תאינטיליגנציה שהמילה תת רמה היא מחמאה בשבילו. כל מיני כאלה כמו כרת של יעל משאלי ועוד רומנים למשרתות על ילדים שמתעללים בהם מינית.

הם שולחים ספרים לבנים, כלומר עוד לפני ההפצה המסחרית. הכריכה היא קרטון לבן.

אז פתחתי את הקופסא, החליק עוד ספר לבן ואלמוני.

 

אבל כשפתחתי את הספר...

 

ראיתי את זה. ( אם לא עובד נסו אולי את זה?)

 

ליבי החסיר פעימה.

 

תתחילו להתרגש.

נכתב על ידי , 26/4/2006 15:06   בקטגוריות אופטימי, אהבה ויחסים, סיפרותי, שחרור קיטור, אמנות, בידור, חדשות, מקרים מיסטיים קוסמיים עליזים, מנדלסון, עירוני, פינת המתכון, תרבות  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איתי ב-26/5/2006 15:04
 



הבלוג יוצא לחופש של שבועיים


הערת שוליים 11: הבלוג ועמו בעליו יוצאים לחופשת פסח נחוצה במיוחד ביום שני לבערך שבועיים.

להצנטנעאיטכע!
נכתב על ידי , 10/4/2006 01:22   בקטגוריות מקרים מיסטיים קוסמיים עליזים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כלבה קומוניסטית . ב-11/4/2006 00:36
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)