לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2019    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הוברט הוברט בקומיקס על פסטיבל הקומיקס




נכתב על ידי , 11/9/2005 14:41   בקטגוריות פסטיבל הקומיקס ה-5  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גושפנקא ב-4/12/2005 00:03
 



עוד רשמים ותמונות מהפסטיבל


חגי גילר מתאר את חוויותיו וגם העלה גלריית תמונות של חלק מהיוצרים בדוכנים.

בשרשור הזה בפורום יוצרי קומיקס בתפוז יש עוד תמונות של יוצרים שצילמה אלית אבני.
נכתב על ידי , 31/8/2005 17:04   בקטגוריות פסטיבל הקומיקס ה-5  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תם פסטיבל הקומיקס.


הפסטיבל הסתיים, תודה לכל מי שביקר ו\או קנה.
הפסטיבל השנה היה מוצלח בצורה חסרת תקדים, הן מבחינת כמות ואיכות היצירה והן מבחינת כמות (ואיכות, כמובן) הקהל. נצטרך לעבוד קשה כדי להתעלות על מה שהיה פה השנה, למרות התקלות הטכניות.




צילום: אלית אבני

נכתב על ידי , 31/8/2005 00:59   בקטגוריות פסטיבל הקומיקס ה-5  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Doppelganger ב-14/10/2006 21:02
 



אני בפסטיבל


נדם קולי כאן כי אני עסוק שם. בנוסף נהייתי חולה מאוד כי עמדתי מתחת למזגן. שירלי נמכרת בקצב מעורר השתאות, ורק נועה קצת מתעצבנת שכל הזמן חושבים ששירלי זה היא. כשחיפשנו מישהי שתהיה ההשראה לדמות של שירלי חיפשנו בתמונות של בחורות מהאינטרנט עד שהגענו למישהי שנועה הייתה מרוצה ממנה, אחת עם רעמה ענקית של תלתלים פרועים. אני הזהרתי את נועה שהיא קצת מזכירה אותה, אבל נועה אמרה מה פתאום. במהלך העבודה השתמשתי בנועה כרפרנס לפרצופים ועוויות, ויכול להיות שבאמת שירלי נעשתה קצת יותר דומה לה. אבל שירלי זאת לא נועה, באמת. הסיפור בדוי ומצוץ, הוא איננו ביוגרפי בשום צורה. נתראה בפסטיבל, או באוגנדה ביום חמישי, או סתם בשמחות.
נכתב על ידי , 29/8/2005 23:36   בקטגוריות פסטיבל הקומיקס ה-5  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הסנביץ&rsquo; ב-31/8/2005 00:45
 



ספרי קומיקס חינם לרוכשי קומיקס ישראלי בפסטיבל!


טוב, הכותרת קצת מטעה. הם לא חינם, הם בסוג של השאלה.
למעשה, הכותרת צריכה להיות:
"ספריית הקומיקס ללא קירות על שם אורי ברוכין תפתח בפסטיבל הקומיקס".

הכותרת המקורית של אורי:
"רוצים לקבל ספרים חינם ולהיות חלק מניסוי חברתי מרגש?"

אורי הסביר את הרעיון בניוזלטר הקולקטיב שלו (הניוזלטר החינמי הכי שווה בעולם, והגיע הזמן שיצעד עם הזמן ויהפוך לבלוג)
"כמיני-פרויקט לעצמי החלטתי להצטרף לתנועת שחרור הספרים. Bookcrossing, למי שלא מכיר, הוא אתר שמציע תפיסה שהיא במובן מסוים קוד פתוח לגבי חפצים. במקום שהספרים ישבו על המדף בבית ויעלו אבק, אתם מוזמנים לשחרר אותם לאוויר העולם, או לתת אותם (בתנאי שהמקבל יעביר אותם הלאה לאחר הקריאה), כל ספר מקבל קוד לצורך מעקב. החזון הוא להפוך את כל העולם לספרייה (בערך), ובמקביל ליהנות ממעקב אחרי מסעות הספר ששחררתם לעולם ומה אחרים חושבים עליו. הנה כתבה מ-ynet שמפרטת יותר על האתר.

בקיצור, אחרי שהתאכזבתי קצת מהמעמד של ישראל בעולם הזה (גם מבחינת כמות, וגם מבחינת איכות הספרים שחלק מהמשתמשים באזור בוחרים לחלוק עם העולם), החלטתי ללכת על זה, ובמהלך החודשים הקרובים אשחרר בסביבות מאה ספרים מתוך הספרייה הדי מובחרת שלי (כך טוענים אנשים לא אובייקטיביים), בסגנונות רבים ומגוונים, בעברית ובאנגלית, ולהשתדל שרובם יהיו ספרים שווים יחסית (למרות שיהיה פה ושם איזה זבלון שצריך להיפתר ממנו, אבל אולי הוא יהיה בעל ערך למישהו שם בחוץ), וכמו כן אני אשחרר אותם לפי כל כללי הטקס שהאתר מציע. אתם מוזמנים להירשם באתר, ואם אתם רוצים לנסות לצוד חלק מהספרים שאני משחרר, שם המשתמש שלי (screen name)שם הוא uriba.
אם משהו מוצא חן בעיניכם במיוחד, אני מוכן לשקול גם "שחרור ישיר" בתנאי שתמשיכו להעביר אותם הלאה. פרטתי עוד בפרופיל שלי באתר. שם תוכלו לראות את הספרים. אני הולך להעלות עוד ועוד ספרים כל כמה ימים, הם ישהו באתר בסטטוס available, בערך שבוע כל אחד, ואם לא יתבעו על ידי מישהו באופן ישיר ישוחררו איפשהו. בעיקר ברחבי תל אביב, כך שזה הזמן להירשם לאתר ולאתראות של אזור תל אביב. אודה מאוד אם תרשמו אותי בתור מי שהפנה אתכם (יש שדה כזה בהרשמה, שימו שם את שם המסך שלי).
בנוסף, לקראת סוף אוגוסט, בפסטיבל הקומיקס אני מתכנן שחרור מרוכז של ספרי קומיקס (לא חוברות), שיחולקו כצ'ופרים לאנשים שייקנו הרבה קומיקס מקורי/מקומי (וגם יבטיחו וכו').

זהו, אני מקווה שיהיה כיף. וכמובן שאשמח לשמוע על אנשים שהצטרפו בעצמם לתנועת השחרור, ואם תעבירו את השמועה על הפרויקט הקטן שלי הלאה לאוהבי ספר ואינטרנט שעשויים להתעניין.
(למי שתוהה אם הפכתי לבודהיסט, אפשר להירגע, כמובן שיש ספרים שאני שומר אצלי, אני משחרר את אלה שאני לא חושב שאקרא יותר, או "חייב" אותם על המדף שלי, או ספרים בעברית שלא הגעתי לקרוא ואם אי פעם אקרא זה בטח יהיה באנגלית, דברים שיש לי פעמיים וכיוצא בזה...)"

חזרה למילים שלי: הספרים והחוברות של אורי (דוגמא ל"זיבלונים": חוברות Heavy Metal משנות השמונים המוקדמות!) יחולקו בין דוכני היוצרים. קונה שירכוש חוברות או ספרים בדוכן בסכום שיספק את בעל הדוכן יזכה לקבל ספר או חוברת, בהתאם לשיקוליו הקפריזיים של בעל הדוכן.
זיכרו שכל הספרים נושאים מדבקות!
זכרו שמי שלא ממשיך את שרשרת ההשאלות, ייפול עליו מזל רע, תמצא אותו המשטרה, ועוד מיני מארה!
נכתב על ידי , 26/8/2005 20:38   בקטגוריות פסטיבל הקומיקס ה-5  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הסנביץ&rsquo; ב-31/8/2005 01:11
 



היום ב-19:00 ב-106FM


בטח כבר יצא לכם מכל החורים לקרוא על קומיקס, שירלי והפסטיבל, אבל אם בא לכם עוד מאותו דבר, אז היום מתישהו בין 19:00 ל-20:00 נועה ביגון תשוחח עם אלון שועל, דדי דובי ועבדכם בתוכניתה בקול הקמפוס, 106FM בתל-אביב או 106fm.co.il בשאר העולם.
נכתב על ידי , 25/8/2005 17:24   בקטגוריות פסטיבל הקומיקס ה-5  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליר ב-30/8/2005 11:02
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)