לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2019    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מסיק אצל עומר ושירין בכפר איכסל


שישי אחד לפני שבועיים נסענו חיה ואני למסיק אצל עומר (Omar) ושירין בכפר איכסל, ששוכן מול עפולה למרגלות הרי נצרת. את עומר פגשתי פה בישרא דרך צמד הבלוגים שהוא מריץ פה, ערביי48 הפוליטי והחיים המשעממים האישי. עומר הוא עו"ד צעיר, רק בן 29 וכבר אבא לשלושה, והחיים שלו לא משעממים בכ-לל, להיפך, הוא עובד קשה. אה, והוא גם פלסטיני אזרח ישראל.

 

באיזשהו שלב עומר הציע לקוראיו הקבועים לתרגם להם ידיעות מהעיתונות בערבית, והתחיל לשלוח בדוא"ל למי שביקש. ואז אמרתי, רגע, למה שלא נעשה מזה בלוג? וכך הוקם הבלוג חדשות מהערבים אזרחי ישראל. הבעיה היא שעומר עסוק מאוד אז קצב העדכון ירד מאוד. אגב – אם אתם מכירים מישהו שיהיה מעוניין להתנדב במקומו – דברו איתי [email protected].

 

איפה הייתי? אה, כן. כשפרסמתי פוסטים על מסיק התנדבותי ברחבי הגדה הגיב עומר בהזמנה למסוק אצלו. הלהבתי את כל המשפחה וחשבתי שנארגן מסיק משפחתי, אבל אז אחותי איילת התאשפזה עם סיבוכים של דלקת ריאות, מה שהפך לסיוט של שלושה שבועות אשפוז. אל דאגה, עכשיו היא כבר בבית בהחלמה. אז בסוף נסענו רק חיה ואני.

 

מה פתאום עומר צריך עזרה הומניטארית?

הוא לא, מצבו טוב, תודה.

זה לא היה תחת סעיף עזרה לנזקקים, זה היה תחת סעיף הזדמנות טובה להפגש.

 

הגענו, מסקנו, היה מזג אוויר מצויין, מעונן חלקית עם רוח קלה. לי היה מוזר לפגוש פתאום כרם זיתים במישור אחרי שהתרגלתי לטראסות בשטחים ההרריים. העבודה קלה אז אפשר לדבר תוך כדי, להכיר, וגם לשחק עם זינאב (בת כמה היא, עומר? ארבע? כבר חמש?) ומוחמד (שנתיים ומשהו). מוחמד קלט מהר מאוד את הרעיון של לזרוק אחד על השני זייתים. קצת נעלבתי כשהוא קרא לי אומו אומו, אבל אז התברר שהוא קורא לי דוד. עם זה יכולתי לחיות. שרה בת השבועיים נשארה אצל סבתא, אמא של עומר.

 

יש להם היסטוריה מעניינת, שאני כבר לא זוכר את כל נפתוליה, אבל היא כוללת סבא שהיה שוטר במנדט הבריטי, ובעקבות זה זכה למעמד מיוחד גם כשהוטל המשטר הצבאי על "ערביי ישראל" ב-48', וכך היה לו היתר תנועה, וסבתא בת למשפחה מעזה, שהקשרים איתם נותקו ואז חודשו אחרי 67', ונותקו שוב ב-05', והסבתא הלכה לעולמה בלי לראות שוב את קרוביה.

 

שירין מורה למתמטיקה בתיכון וגם מכינה לבגרות, וגם עושה תואר שני, וגם מגדלת שלושה ילדים אקטיביים. סיפרתי לה שהייתי ב"האצה", שזה מין הקבצה א' א' במתמטיקה, והיא תחקרה אותי אם אני נחשב מחונן. לא נראה לי, לא ממש, לא זוכר כבר. הייתי ב'נוער שוחר מדע', זה נחשב? במסגרת לימודיה בקורס תקשורת נתן להם המרצה שיעורי בית לעשות תחקיר עיתונאי. דיברנו על מה צריך לכלול תחקיר כזה.

 

איכסל נראה כפר אמיד, כי ברחובות המרכזיים ה"פיתוח הסביבתי" ברמה בורגנית לתפארת, ויש להם שני מסגדים מפוארים עם אדריכל מיוחד מטורקיה שנבנו מתרומות מקומיות. ככל שמתרחקים ממרכז הכפר לכיוון השדות, הוא הופך מעיירה מטופחת לכפר חקלאי.

 

זה קטע שהצחיק אותי. מכירים את כל אלה מהאחורה של מוסף הארץ, שאחרי עשרים שנה בהייטק או תקשורת או פרסום פתאום עוברים לכליל או הררית ופתאום הם ההייטקיסטית והפרסומאי שהפכו ליצרני גבינות וחולבי עיזים ושמן זית?

 

עומר ושירין, אצלם זה כבר מוכן כל החיים, הם לא צריכים לגלות את זה פתאום בגיל 40. הם מורה ועו"ד, אבל למשפחה יש כרם זיתים והשנה הם היו אלה שמסקו את הזיתים, או לפחות כמה שהספיקו בשישי-שבתים כשהם לא בעבודה. הם כבר לא מביאים פועלים מהשטחים כי יותר קשה וכי אלה מוסקים עם מקלות והם לא אוהבים את זה. לא שהזיתים דורשים יותר מידי עבודה, אבל למשפחה יש גם עיזים ופרות. בדרך חזרה אחרי הצהריים ראינו את הפרות, ופר אחד חולה ששכב על הארץ והתפתל מכאבים.

 

בצהריים קיבלנו משלוח ישר מאמא של עומר, ארוחת צהריים עם מג'דרה בורגול ויוגורט וסלט. היה טעים מאוד. חיה ביקשה את המתכון, שלחתם לה?

 

כשהערב ירד עוד עצרנו לתה בבית ההורים של עומר שהמה בני דודים בגילאים שונים. אני נתתי לעומר ושירין את ספרוני מר בשלן וגברת סטארטאפ, שהיה לי יד ביצירתם, וכל הבנידודים נהנו מאוד לגלות את האיור שלי מבשל ערום.

 

שירין ועומר נתנו לחיה ולי שמן זית מהכרם שלהם מלפני שנה, עדיין משובח, וגבינה מיוחדת, כנראה כזאת שנוצרה במקור כדי להחזיק זמן רב בלי קירור, וצריך להשרות אותה במים רותחים ואז לטגן אותה עד שהיא משחימה. עוד לא ניסיתי, אבל נשמע לי הולך עם עלי זעתר טריים.

 

 

כן, כן, אני יודע. הפוסט הזה נשמע כמו טקסט של קופירייטר בשירות יוזמת ז'נבה או משהו גרוע יותר.

 

אידיליה מזוייפת תחת ענפי הזיתים.

 

אז אה, מה שיש לי להגיד, זה, תקפצו לי.

 

ויש גם צילום שחיה צילמה שאני צריך למצוא כדי להעלות.

 

 

תוספת: המסיק המשותף מנקודת המבט של עומר.

נכתב על ידי , 11/11/2010 19:54   בקטגוריות דו קיום, הערות אישיות, מסיק, תרבות אלטרנטיבית, אקטואליה, מפגשי ישרא-בלוג  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רז ישראלי ב-12/12/2010 19:44
 



גלעד כהנא צדק, ואינדינגב היה ענק!


צילום: נעה ז.AttributionNoncommercialShare Alike

 

איזה פסטיבל מדהים היה האינדינגב הזה!!!

 

יומיים של שכרון חושים. שתי במות מוזיקה אלטרנטיבית מעולה מעשרות הרכבים. מדבר. בחורות בבגדים קיציים מאוד. ללא חסויות ענק של תאגידי משקאות או סרטן לאוזן, או לריאות.

 



צילום: אסף אנטמןAttributionNoncommercialShare Alike


מארגני הפסטיבל לא צפו את ההתנפלות השנה, לאחר ההצלחה של השנה שעברה כל מי שהיה חזר בעיניים בורקות ואמר לכל החברים שלו שבפעם הבאה שלא יעזו לא לבוא. אז הם באו.

 

ב-10:36 עלתה הודעה באתר אינדינגב שאפשר לבוא, יש עדיין כרטיסים.

 

ב-12:48 עלתה הודעה שמכריזה שאזלו כל הכרטיסים.





"לצערנו אזלו כל הכרטיסים לפסטיבל, תודה וסליחה" צילום: נעה ז.AttributionNoncommercialShare Alike

 

הדיווחים דיברו על למעלה מאלף איש שהגיעו אך נותרו בחוץ ללא כרטיסים. חלק מהם נשארו בכל זאת ונהנו מהופעות הבמה האקוסטית שניצבה למרבה השמחה מחוץ לגדר הפסטיבל!

 

בסביבות שתיים בצהריי יום שישי אספה אותי אסנת, נוהגת בבסטרבותמוביל ומנווטת חבורה עליזה של משוררים וקומיקסאי למחוזות עלומים בנגב.


 

מכרנו מלא ספרי קומיקס ושירה ואמנות בדוכן בסטרבות, צ'יקי אסנת ומתי הקריאו שירים בבמה האקוסטית, חלקם בליווי היומן ביטבוקס מצויין של איזה שחור שהזדהה כ"קינג" וגם הופיע עם להקת MEWE. לידנו נפרשו ארגזי הספרים של חנות "עשן הזמן" מבאר-שבע, ששמה נלחש בהערצה ושמעה הגיע למרחקים.

 

עוד נקודה כאובה, מלבד כשלי תחזית כמות הקהל, הייתה מחירה היקר של הבירה: 17 ₪! בחוצמיזה זה היה 10! מצד שני הבר הפתיע במיני צנוניות חמודות וטעימות שהוגשו חינם על הבר.

 

 

אז מה רציתי להגיד? אה, כן.

כבר לפני שנה העלה רותם את הרעיון המוצלח של לעשות מסע גרפיטי ופשוט להוסיף גלעד לפני כל הגרפיטי של כהנא צדק. מה התעצב על ליבו לגלות שבינתיים עוד מישהו חשב על ההברקה, שהופיעה על חולצות בדוכן החולצות. רותם גם הופיע עם דרבוקאית על הבמה האקוסטית.

 

בקיצור, אז גלעד כהנא הוא מלך המשיח.

 

הוא נביא. הוא ענק.

 



צילום: אסף אנטמןAttributionNoncommercialShare Alike


ג'ירפולוגים רציניים ממני טענו שהוא לא היה במיטבו, אולי מחמת צינון, אבל אני לא חשתי בזה, אני לא הולך לכל הופעה של הג'ירפות, אבל נראה לי שאולי אני אתחיל. הוא פשוט תותח.

 

היו עוד כמה הופעות שנהניתי בהן, אבל באמת אין על כהנא.

 

נ.ב. רות דולורס - את לא שרה, את גועה בבכי. עמותת נפגעי רות דולורס (עמותה לא רשומה) קוראת לרות דולורס ללמוד לשיר או להפסיק לבכות.



צילום: נעה ז.AttributionNoncommercialShare Alike


שיחות ששמעתי התחלקו לשניים: אלה האופטימים, שדיברו על איך אפשר לעשות את הפסטיבל אפילו עוד יותר טוב בשנה הבאה, ורובם גם דיברו על להגדיל אותו ולהאריך אותו, ואלה הפסימיים, שאמרו: שמע, הפסטיבל הזה הוא מדהים, הוא הצלחת ענק, אבל זה אומר שהוא ילך ויגדל, וזה כבר לא יהיה אותו דבר כמו בהתחלה. אתה תראה איך הוא יהפוך למפלצת מסחרית תוך חמש שנים. ולהם אני אומר: וואללה, תנו לי חמש שנים כאלה ואני בהחלט בסבבה עם זה.

 


מאז ערד ועד חוצמיזה לא היה כאינדינגב. העובדה שהוא מתרחש בסוף אוקטובר אומרת שלא חם מידי, ומצד שני בלילה לא קר מידי. ישנתי בשק"ש (מושאל מרותם, שוב תודה. מעין תחזירי לי את האוהל! ואת השק"ש!) בלי אוהל, באמצע שדה טרשים, וישנתי ממש טוב.



צילום: נעה ז.AttributionNoncommercialShare Alike

נכתב על ידי , 26/10/2008 11:07   בקטגוריות פנזינים וכו', אמנות פוליטית, ביקורת הופעות, בירה, גראפיטי, הופעות&catdesc= מסיבות&catdesc= רייבים, הערות אישיות, קומיקס ישראלי, תרבות אלטרנטיבית, מפגשי ישרא-בלוג  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-1/11/2008 18:29
 



פסטיבל הקומיקס בערב - קומיקס, אנימציה ובירה תחת כיפת העצים


קומיקס קומיקס קומיקס!

מי זוכר שפעם היה פה איזה שמאלני, סליחה, סמולני מסריח?

 


השנה פונה פסטיבל הקומיקס גם אל קהל התל-אביבים המעודכנים בני 20 ומעלה, ובמסגרת "פסטיבל הקומיקס בערב" יהפוך את רחבת הסינמטק לבר-קפה, יריד קומיקס, זירת הקרנות אנימציה ואף הופעות מוזיקה, והכניסה בחינם!

 

פסטיבל הקומיקס השנתי בסינמטק צובר לו וותק עם השנים, אך לא קופא על שמריו. עד כה, רק שוחרי תרבות אמיצים צלחו את האוהל העמוס והגיעו גם אל סרטי האנימציה למבוגרים שהוקרנו באולמות הסגורים של הסינמטק, אך לא עוד!

 

השנה יהפכו מארגני הפסטיבל את רחבת הסינמטק לבר-קפה תחת כיפת העצים, יקרינו קטעי אנימציה מובחרים על מסך גדול, וכמובן יערכו את יריד הקומיקס הישראלי המסורתי, שכמו בכל שנה יציע עשרות כותרים חדשים, עצבניים ומרעננים!

 

אמיתי סנדי, מו"ל הוצאת דימונה ומתאם דוכני היוצרים בפסטיבל: "קומיקס אלטרנטיבי הוא לא אלטרנטיבה ל'ספיידרמן'. הוא אלטרנטיבה ל'הישרדות' בטלוויזיה. אקסלזואר!"

עופר זנזורי, מו"ל "אדירי התכלת" ואהוד בר-אל, מו"ל "טנטופוביה" יפיקו בפועל את יריד יוצרי הקומיקס: "היינו כחולמים!"

זאב אנגלמאיר: "אני מתרגש כמו טיגריס צייר קומיקס שפגש קרנפה מיוחמת שחולה על הקומיקסים שלו!"  (שונה לבקשת האמן)

 

אגב טיול נינוח עם בן-זוגך ובידכם שתי כוסות בירה צוננות, תוכלו לדפדף בקומיקסים חדשים מאת יוצרים צעירים ופרועים, או לדפדף בקומיקסים חדשים מאת יוצרים פחות צעירים ופחות פרועים. כאילו במפתיע תפגשו שם את זוג מכריכם, מעצבת הרשת (ובובות לאספנים בשעות הפנאי) ומעצבת הפנים (ואופנה בסקנד לייף), אז תוכלו לומר בידענות אגבית: "קראתם את הקומיקס החדש של בועז קדמן? הוא פשוט פיצוץ!", והן, נכלמות, ירוצו אל הדוכן בבושת פנים! איזה כיף!

 

נתראה בחמש ברחבת הסינמטק, או אחרי המלחמה הבאה, מה שיבוא קודם!

 

במסגרת פסטיבל האנימציה, הקומיקס והקריקטורה הבינלאומי השנתי השמיני

כתובת: סינמטק ת"א, שפרינצק 2, ת"א

טלפון: 03-6060800

תאריכים: בימים רביעי, חמישי ומוצ"ש 13-14-16 באוגוסט

שעות: 17:00-23:00

קבוצה בפייסבוק לאירוע


את התמנון המקורי עיצב שלמה כהן

את לוגו פסטיבל הקומיקס עיצב ניסים חזקיה

את הפוסטר לערב אני עיצבתי.

ויש גם גרסה של הפוסטר למעצבים:




אגב - אין לי כוח לעשות תחרות ופרסים וכל העמאעייאת, אבל כולכם מוזמנים לעצב ולהעלות גרסאות משלכם לתמנון

איזה כיף! לא צריך להתרגש!

נכתב על ידי , 18/6/2008 11:20   בקטגוריות פנזינים וכו', איור, אמנות פוליטית, אנימציה, אנימציה ישראלית, בידור, בירה, הומור, הוצאת הקומיקס דימונה, ירידים, מגזינים, מוזיקה, ספרים, עירוני, פאנק, פסטיבל הקומיקס 2008, קומיקס, קומיקס ישראלי, קריקטורות, תערוכות, תרבות אלטרנטיבית, אופטימי, מפגשי ישרא-בלוג, סיפרותי, עבודה  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-22/6/2008 16:57
 



הפתעה: קומיקס חינם מהוצאת דימונה מחר בחנויות הקומיקס!



הא!
איך עבדנו על כולכם!
בשקט בשקט בלי להגיד לאף אחד, הכנו מהדורה מוגבלת של 300 עותקים לא ממוספרים,
A3 דו"צ שחור ע"ג נייר קרם בהיר בהדפסה איכותית.
שלושה עמודי קומיקס נטו.

אפשר יהיה להשיג אותו חינם רק מחר
יום שישי, ה-2 במאי, 2008
10:00-16:00
בחנויות הקומיקס:
קומיקס וירקות,
קינג-ג'ורג' 40, צמוד למצודת זאב
קומיקאזה,
דיזנגוף סנטר, מעבר לגשר שמתחת לפיצה עגבניה (הלא טעימה)
גלריה בנימינה (רק הישראלים), דיזנגוף סנטר, באותה קומה כמו קומיקאזה, במסדרון שמעבר לקפה גרג

נועה ואני נסייר בין מוקדי העלייה לרגל ונחתום למעריצים איפה שהם יסכימו שנחתום להם,
או איפה שנועה תסכים לחתום להם, במקרה שלה.

בעוד כמה ימים נעלה את הקומיקס לרשת, גם כן בחינם (וגם בגרסא אנגלית).

אגב, זה אחד הקומיקסים היותר מושקעים שלי מבחינת גימור נקי.
ציירתי בדיו על נייר גדול (בממוצע A4 לפריים), סרקתי, ניקיתי, והוספתי שכבת אפור בהיר וטקסט במחשב.
באפור עבדתי כמו סקראצ' בורד - קודם מילאתי הכל באפור ומתוכו "חצבתי" את הלבן.
מומלץ להתנסות בזה, בייחוד לסצינות מוצללות בכבדות.
זאת השיטה של הציירים הקלאסיים כמו
רמברנט, ליאונארדו ופטוצ'יני (לעבוד מכהה לבהיר).


זהו בינתיים, יש מלא תערוכות ופתיחות, תקראו בעכבר גלריה (שימו לב לזאת של פיטשון במנשר).

וחוצמזה תקראו בוואללה ברנז'ה או בכל מקום אחר על הפצצה שהטיל דב אלפון, העורך הנכנס של הארץ,
כשפרסם את תוכניתו לשינויים ב"הארץ".

בין השאר: העורך הגראפי ה"נצחי", ערן וולקובסקי, יוחלף במעצב המרקר, גל וורטמן.
ההשתלטות המרקרית על הארץ נמשכת ומעוררת דאגה רבה בחשש לבליעתו הסופית של הארץ כמוסף של דה מרקר.
מפחיד.

מצד שני, הם מקימים מחלקת תחקירים עצמאית על פי מודל של הטיימס הלונדוני (אם אני זוכר נכון).
זה דווקא חיובי ביותר.

ועוד פצצה: החלפתה של איריס מור, אשתו של נעם זיו (וגם עורכת הגלריה ב-13 השנים האחרונות בערך) ב -

שימו לב שימו לב:

ליסה פרץ, העורכת לשעבר של מוסף סגנון במעריב!

אני חושב שהתנועה פסקה ברחוב שוקן כשיצאה הידיעה.

אתמול קאשה אירגנה מיני מסיבה בבית שלה לשלושה אוצרים ואמנים פולנים (שהתערוכה שלהם תפתח במוצ"ש בבית האמנים בירושלים), כי הכל היה סגור לרגל חג השואה, וגם יאצק בעלה המגניב הגיע לשבוע והביא לי בקבוק קטן של וודקה דבש.

הוזמנתי, הגעתי. חמישתם ישבו במטבח הקטן של קאשה כמו איזה מסכנים ושתו לשוכרה.
אמרתי: מה אתם עושים במטבח? בואו נצא לגג!
קאשה אמרה: אבל אין שם על מה לשבת, ואין שם אור!
אחד האורחים (אדם כמדומני) אמר: ככה זה בפולין, אין גגות, אז המסורת היא לעשות מסיבות במטבח.
עצוב מאוד, חשבתי בליבי, והנהגתי את החבורה ההססנית החוצה אל הגג.

הוצאנו את הכסאות (שממילא היו מתקפלים כאלה, קלים) ואת הוודקה דבש החוצה,
והפולנים הנפעמים הודו לי כאילו גיליתי להם את האש.

באמא שלי (שגם היא חצי פולניה), זה לא סטריאוטיפים, זה הכל אמת.

הפולנים ביקשו בדאגה שארד מהמעקה, כי אם אפול תווצר תקרית דיפלומטית בינלאומית.
הם דימיינו את הכותרות:

"חבורה של פולנים שיכרו אמן תל-אביבי וזרקו אותו מהגג בערב יום השואה והגבורה"


נכתב על ידי , 1/5/2008 20:55   בקטגוריות פנזינים וכו', איור, הומור, הערות אישיות, עירוני, עיתונות, קומיקס, קומיקס ישראלי, תערוכות, תקשורת, תרבות אלטרנטיבית, אקטואליה, פולין, מפגשי ישרא-בלוג  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   5 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דורון ב-9/5/2008 14:18
 



איתמר כהן וארז צדוק מסבירים איך עושים קומיקס


אני חושב שכבר ציינתי בעבר שארז צדוק היה הפתעה מעולה לטובה כשהכרתי אותו ואת העבודה שלו בפסטיבל הקומיקס האחרון בסינמטק. הוא מוכשר, מקצועי, רציני, ויש לו אינטואיציה בריאה מאוד גם בצד היותר חמקמק של בניית סיפור בקומיקס.



החוברת הראשונה שהוציא, "הZooלה", על שאף שמה הבלתי קריא, יכולה להתחרות בכבוד בכל אלבום קומיקס-הרפתקאות-טונז-לילדים שיוצא בצרפת (חוץ מבאורך ובהידור הכריכה).

אגב, טיפ לארז: עבוד על קומיקס באורך של לפחות 55 עמודים בפורמאט A4, ויש לך סיכוי טוב למצוא מו"ל צרפתי.
בייחוד אם תעשה עלילה שמתרחשת בישראל, ומתאימה לילדים. ואם אכן תתחיל משהו כזה, דבר איתי, יש לי אימיילים בשבילך.

לאחרונה החל לפרסם סטריפ קומיקס דו-שבועי באתר הבלוגים של MIT (היי, כל במה שמוכנה לשלם על קומיקס היא טובה בעיני), קומיקס שכותב איתמר כהן, תחת השם: "חיים בבועה: הבלוג של שירית ורענן", שזה קצת מוזר, כי זה לא הבלוג שלהם אלא סטריפ קומיקס בכיכובם, אבל ניחא.

הסטריפ כתוב טוב מאוד כסיטקום קלאסי או כקומיקס רומנטי-הומוריסטי קלאסי, כולל שורות מחץ מושחזות הנורות לכל עבר מפי כל אחת מהדמויות. מסתבר שאפילו גיקים יכולים להיות שנונים אם זה בקומיקס.

כמו לרבים מאיתנו, גם לארז הרבה יותר קל לצייר סצינות אקשן בכיכוב טונז אלסטיים מאשר אנשי משרד מרובעים, והציור בסטריפ סובל מעציות מסויימת, בייחוד כשרואים גוף מלא. עוד הערות: הטקסט נואש לעוד אוויר לבן מסביבו, הבועה צריכה להיות גדולה הרבה יותר. אל תחשוש מצפיפות בענני הבועות - הן יכולות גם להסתיר קצת אחת את השניה או קטעים לא חשובים ברקע, או להיפך - שהבועה תבוא "מאחורי" האיש ותקיף את ראשו למשל.

באופן כללי, הבימוי קצת משעמם - רוב הזמן מדיום שוטס או לונג שוטס, אין מספיק קלוזאפים ברגעים משמעותיים.

ילדים, זכרו תמיד את מה שהמורה מילכה אמרה ולא תטעו לעולם:

גדול מאוד, קטן מאוד וגדלי ביניים!

בכל מקרה, ארז אחלה יוצר, והוא גם מציג בפני כל את תהליך העבודה שלו (מצטער, אין לינק ישיר לפוסט - תצטרכו לחפש את הפוסט מה-16.2.08), שהוא מחכים ומחנך ומעניין:

> >      >
  >  


אצלו תוכלו לקרוא את כל ההסברים ולראות את התמונות בגדול.


ולנושא אחר:
היילי וחן הצטלמו כשלעורן חולצת ישראבלוג שעיצבתי.
אני שמח שהחולצה מחמיאה לגופן של בנות השבע-עשרה.


היי, אל תראו את זה ככה - אני מארח הערב לארוחת ערב מישהי בת 28!
אני חושב שיש לה עדיין את כל השיניים שלה!

אגב, יש מיליארדי אירועים, הופעות חינם, מסיבות ודברים לעשות בסופ"ש, מדיג'יי פוד הנערץ ועד... עד-לא-ידע.
תפתחו איזה עכבר, מה אני ספתא שלכם?

נ.ב. איזה מצחיק אני, מרוב לינקים ודברים לכתוב שכחתי למה פתחתי את מסך העריכה במקור!
קשקשתי על נייר תוך כדי שקשקשתי בטלפון:



כמו שאתם רואים, מימין זה אני בן חמישים אחרי שהחרד"לים השתלטו ב-2022, ומשמאל זאת מחווה שלי לאיש העגבניות הטוב שנפטר השבוע, כלומר זה אני אם הייתי קיבוצניק בפיפטיז.

נכתב על ידי , 31/3/2008 23:45   בקטגוריות אופנה, איור, המדריך ליוצר קומיקס, המדריך למאייר, הערות אישיות, מפגשי ישרא-בלוג, ביקורת, אהבה ויחסים, אופטימי, קומיקס ישראלי, קומיקס  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ד"ר ואן-טוחעס ב-1/4/2008 14:37
 



פאנקלאידע! פורים פאנק בגן החשמל! חמישי הזה!


איזה כיף! גם השנה יערכו הפאנקיסטים את מסיבת הפורים המעולה שלהם בגן החשמל, כולם מוזמנים מחופשים!



והנה לינק לפלייר פאנק אחר, זה בעיצובו של אוראל.

הנה סנדי+שות, יש גם השנה.
נכתב על ידי , 18/3/2008 13:27   בקטגוריות בירה, הופעות פאנק, הופעות&catdesc= מסיבות&catdesc= רייבים, עיצוב גרפי, עירוני, פאנק, תרבות אלטרנטיבית, מפגשי ישרא-בלוג, שחרור קיטור  
169 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של roselyn sanchez naked ב-20/5/2008 11:34
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)