לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2019    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

איור ועיצוב כרזה לסרט התיעודי "רקדנית, עמוד וסרט"


לפני כשלוש שנים זכיתי להכיר את הבמאי התיעודי ישרי הלפרן ("פצצות בדרך לסוף העולם"), כשגייס אותי כמאייר ראשי, את אורי אינקס כבמאי אנימציה וצוות של אנימטורים שדים להפיק טיזר טריילר קצר לסרט תיעודי באנימציה. הטריילר דווקא הצליח מאוד בפסטיבל הסרטים התיעודי הקנדי אליו טס ישרי, אבל מאז ההפקה לא התקדמה והוא עסק בינתיים בפרוייקטים אחרים, ביניהם "זכות אבות" על מאבק האבות הגרושים, ובשנתיים האחרונות על הסרט הזה, "רקדנית, עמוד וסרט".

 

איזה איש הישרי הזה, כשהוא מתלהב הוא מתלהב, ועיניו הכחולות-אפורות יורות גיצים. הלוואי עלי האנרגיות שלו.

 

בקיצור, ריקוד על עמוד זה לא סטריפטיז, למרות ששם מקורותיו. זה יותר דומה להתעמלות אומנותית. זה עדיין די סקסי, אבל הרקדנית לא מורידה את הבגדים.

 

כוכבת הסרט היא נטע לי לוי, בחורה מרשימה, אישה חזקה וחדורת מטרה אך לא חסרת חוש הומור. בצילומים ישרי השוביניסט מנסה לחמם אותה והיא מתעצבנת עליו ומשפיטה אותו בחוכמה ובחיוך. הנה, תראו דוגמא בטריילר.

 

בקיצור, אז הוא מתקשר אלי יום שישי אחד בצהריים, מספר לי על הסרט, מתלהב, ודורש שאבוא לראות את הסרט. קבענו לשבת אחה"צ. חצי שעה אחר כך הוא מתקשר שוב: "נו, אתה לא רוצה לראות את הסרט?!". "טוב, טוב, אני אצלך עוד חצי שעה".

 

בפרוייקט הזה ישרי היה הארט דיירקטור ודי עשיתי מה שהוא רצה. כבר בטלפון הוא קבע את הכיוון: היא צריכה להיות גם חזקה וגם סקסית, ועל עמוד. הוא הזכיר את הפוסטר "We Can Do It!" עם האשה שעושה שריר ואגרוף. וגם: "אני רוצה שכל רקדנית עמוד תרצה לתלות את הפוסטר הזה מעל המיטה!".

 

עשיתי סקיצה כבר אחרי שיחת הטלפון, עוד לפני שיצאתי אליו לראות את הסרט. אני לא מוצא אותה עכשיו בבלאגן שלי, אבל הסקיצה הבאה שעשיתי די דומה:

 

 

ישרי מייד פסק: פוזה מצויינת, אבל אתה חייב לעשות לה דיאטה חריפה!

 

סקיצות צבעוניות ראשונות. הכיוון שאני רציתי היה זה הזוהר עם ההופעה החיה ואורות הבמה:

 

 

הצעתי גם לחתוך את התמונה לקלוז אפ על נטע והאגרוף:

 

 

קו לא סופי:

בדרך היו עוד כמה ורסיות לפוזה:

אבל ישרי ביקש שאעשה גם סקיצה שמאזכרת יותר חזק את הפוסטר הפמיניסטי ההוא:

 

ולשם גם הלך הביצוע הסופי:

 

 

הקרנת בכורה בדוקאביב, 6.5 יום ג' 20:45.

 

הקרנות חודש מאי סינמטק תל אביב:

10.5 יום ו' 20:15

14.5 יום ג' ערב שבועות 24:00

15.5 יום ד' שבועות 15:00

18.5 שבת 15:00

21.5 יום ג' 22:00

25.5 שבת 15:00

28.5 יום ג' 22:00

 

 

 

נכתב על ידי , 28/4/2013 11:06   בקטגוריות איור, עיצוב גרפי, קולנוע, תרבות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דגנית ב-2/5/2013 12:32
 



המלצת סרט: אוואטאר


אז ראיתי את אוואטאר, ואני ממליץ עליו בחום.

כמי שמטפח תדמית של לוחם בתרבות המיינסטרים ובעד קידום האלטרנטיבית, זה אולי קצת מפתיע שאני טורח להמליץ על מוצר התרבות הכי מיינסטרים שיש, אז שווה לדבר על זה.

 

כשחזרתי מהסרט צייצתי: "אהבתי את אוואטאר. זה ממש עיבוד הוליוודי לדוקטרינת ההלם. צריך רק להתעלם מהקלישאות המפגרות ומהסוף הטוב"

 

עכשיו ארחיב קצת, ואני רוצה להתייחס לסרט מכמה כיוונים עיקריים:

 

ראשית, ברמת המסרים הבסיסיים:

מה שנראה לי כמו הצלחה בהעברת מסרים אנטי קפיטליסטיים ואנטי אמריקאיים ברורים ובוטים כך שאפילו צופה אמריקאי מטומטם במיוחד יבין שמדובר בביקורת על המדינה שלו, על דרכיה הנלוזות ועל הערכים השולטים בה, וזה בסרט שנעשה בלב הוליווד האמריקאית ומומן ע"י בדיוק אותם תאגידים קפיטליסטיים שכנגדם הוא מטיף.

 

כן, תמיד ישנו הוויכוח הוותיק מי משתמש במי: האם זה הקפיטליזם שמנכס את הביקורת והופך אותה למוצר רווחי, או הביקורת שמצליחה להשתמש בקפיטליזם כצינור להעברת המסר הביקורתי להמונים, בצורה קליטה וברורה, שהיא היום האפשרות היחידה להגיע לאותם המוני פועלים\עבדים. התשובה היא בדרך כלל גם וגם.

 

אבל ברוב הסרטים ההוליוודיים, גם אלה הכביכול מעט אלטרנטיביים, המסר הוא שמרני להחריד, כך שאם סרט בגודל כזה מעביר מסרים ביקורתיים ברמה כזאת, אני חושב שזה חיובי.

 

מספיק שרק לחלק מהצופים באמריקה תדלק פתאום נורה מעל הראש באמצע הצפייה, וענן מחשבה יצוץ שם גם ויהיה כתוב בו: "היי, הם מראים לנו את המארינס+תאגיד אמריקאי בכוכב הלכת פאנדורה, אבל זאת מטאפורה ברורה לפלישה האמריקאית לעיראק! ולאפגניסטאן!".

 

איפהשהו באמצע הסרט יש נאום תעמולתי של המפקד האמריקאי לחייליו שמשובצות בו מיטב הקלישאות הזכורות לנו מעידן בוש: להלחם בטרור ע"י טרור, צריך להכות בהם שם לפני שיגיעו לכאן, וכו' וכו'.

 

 ואולי תהיה גם איזו צופה בישראל שבענן שלה יהיה כתוב: "היי, זאת מטאפורה לצה"ל והמתנחלים בשטחים!".

 

אני מאוד בעד לנסות ולהגיע לקהלים כמה שיותר רחבים ולנסות להכיר להם את תפיסת המציאות האלטרנטיבית שמגיעה משמאל, או את עצם הרעיון שיש יותר מתפיסת מציאות אחת. ברור לי שגם בקרב האנשים שעוד קוראים ספרים, אחוז האנשים שיטרחו לקרוא את בלוק 700 העמודים המדכאים של דוקטורינת ההלם הוא זעום, למרות שנעמי קליין כותבת בשפה פשוטה ולא אקדמית או פלצנית מידי.

 

אוואטאר הוא האהרון למשה שהיא נעמי קליין, שלא לדבר על כל הוגי השמאל שבאו לפניה. נכון, הוא משל פשטני, רדוד ודי דבילי, אבל הוא עדיין מצליח להעביר את המסר.

 

לכן, מעצם העובדה שסרט מיינסטרים מנסה להציג לקהל הרחב את זווית הראייה השונה הזאת - אני מרוצה.

 

לא שהסרט מושלם מבחינת המסרים, רחוק מזה - אל מול המסר הפוליטי ה"גדול" שאהבתי, יש שם אינספור קלישאות שמרניות מעצבנות, כמו זה ששוב הגיבור הוא הגבר הלבן שמציל את הבחורה האקזוטית, הגבר הלבן המתקדם מציל את האחר הפרימיטיבי (החייזרים בסרט הם שילוב של שני מיעוטים אמריקאיים - אינדיאנים ושחורים, אבל מפותחים טכנולוגית בערך כמו השבטים אינדיאנים שאותם פגשו הלבנים הראשונים), וכו' וכו'.

גם מסרים מן העבר השני, השמאלי כביכול, כל ענייני השאנטי שאנטי של היער שיש לו חיים משלו די הביאו לי את הסעיף (אם כי הרעיון שיש עץ שיודע לעשות upload לכל המידע השמור במוח האנושי, לשמור אותו בזיכרון וגם לעשות לו download בחזרה למוח בגוף אחר הוא רעיון די מגניב. בקרוב יהיו לנו מחשבים כאלה).

 

 

שנית ברמת הניכוס התרבותי:

הסרט הזה שואב לתוכו המון המון ממים תרבותיים נפוצים, שקל מאוד לזהות, ממש בלי בושה: העלילה מועתקת מפוקהונטס, הביקורת האנטי קפיטליסטית וגם הרבה מהשפה החזותית שמתארת את האמריקאים מוכרים לנו מהנוסע השמיני 2 ומעוד אי אילו סרטים אחרים, והרבה מהעיצוב החזותי של העולם החייזרי מוכר מאוד לכל חובב ז'אנר אמנות הפנטזיה, מהג'ונגל המרהיב ועד לאיי הסלע המרחפים באוויר, אחת הקלישאות השחוקות בציורי פנטזיה עוד מזמנו של רנה מגריט.

 

טוב, זאת טבעה של האבולוציה והברירה הטבעית של רעיונות בתרבות האנושית - ממים פופולאריים ממוחזרים שוב ושוב, לפעמים ברמת דיוק גבוהה ולפעמים בלבוש חדש, עם התאמות לזמן ולמקום. כל יצירה אמנותית מנכסת כדי לספר סיפור או כדי להעביר מסר. לטעמי במקרה של הסרט הזה, הסיפור זניח ומה שטוב זה המסר.

 

אורי אשי שראה איתי את הסרט יצא ממנו עצבני על העלילה הקלישאתית בטירוף, החיסרון המרכזי של הסרט גם בעיני. "למה זה חייב להיות ככה, מה אנחנו מפגרים?! למה חייבים את הסוף הטוב?!".

אני מניח שאם רוצים שסרט יעשה מיליארד ומשהו דולר תוך שלושה שבועות, הם מחוייבים להצמד לקווי העלילה הכי קלישאתיים שידברו לרוב תושבי כדור הארץ: בחור חתיך מציל בחורה חתיכה, סוף טוב וכו'.

 

ולבסוף, ברמה החזותית:

בשורה התחתונה, שווה לראות את הסרט הזה ולו בשביל להנות מאיך שהוא נראה. כי הוא פשוט מרהיב חזותית, וזה לא משנה כמה ממנו מקורי (מעט מאוד). מדובר בממתק לעיניים.

 

נ.ב. ותודה לימית על הכרטיסים חינם! זה לא מעט בימים קשים אלו!

 

נ.ב. 2 וגם הביקורת של יאירווה מעניינת.

נכתב על ידי , 4/1/2010 15:09   בקטגוריות אמנות פוליטית, אנימציה, הסכסוך הישראלי-פלסטיני, קולנוע, קפיטליזם, תרבות, ביקורת  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-7/1/2010 15:57
 



על הסרט עג'מי ועוד עניינים


בסופשבוע אני בפסטיבל אינדינגב בדרום, בדוכן בסטרבות להפצת תרבות אלטרנטיבית יחד עם אסנת. אסנת גרה בעג'מי, והיא סיפקה לי את התובנה לגבי הבעייתיות של עג'מי. השבוע ראיתי את הסרט, ואני די מסכים איתה.


קודם כל, כסרט הוא מצויין - מצולם נהדר, ערוך נהדר, משוחק נהדר, הכל.


כמו מקורות ההשראה שלו בהוליווד, עג'מי מספק דרמת פשע מרגשת וקורעת לב, אבל מציג את המצב הכלכלי חברתי שבו כמצב נתון, הדמויות תקועות במצבן ללא יכולת לצאת.


כביכול זה לא סרט פוליטי, אלא סרט אקשן כמו בהוליווד.


אבל מה שהסרט מסתיר בהצלחה הוא שמצבם העגום של מי שחיים בשכונות עוני שורצות פשע איננו גזירת גורל - זהו מצב שהמדינה אחראית לו באופן ישיר ומכוון. כך שבמסר הפוליטי שלו - שהעוני והפשע הם גזירה משמים - הסרט בעצם משרת את השלטון - השלטון של בעלי ההון והאליטות הפוליטיות.


וזה נכון לא רק לעג'מי כשכונה ערבית שסובלת מאפליה על בסיס גזעני, אלא גם לעניים יהודים בשכונה ד' בבאר שבע או בעיירות הפיתוח.



ובנושא אחר - שירות הגוגל ששולח לי לינקים שבהם מופיע שמי שלח לי השבוע כתבה מהג'ואיש כרוניקל המסקרת הרצאה של הקריקטוריסט הוותיק יעקב קירשן (Dry Bones בג'רוזלם פוסט), בפני יהודים אמריקאים. הסיפור בתמצית: קירשן מספר לקהל בדיחות על סטריאוטיפים של יהודים (אוהבים כסף, למשל), אבל אחר כך תוקף בחריפות קריקטוריסטים יהודים אחרים שמציירים קריקטורות שצוחקות על סטריאוטיפים יהודיים. בין השאר, הוא תוקף את אלי ואלי, קומיקסאי יהודי אמריקאי, על הקריקטורה ששלח לתחרות הקריקטורות האנטישמיות הישראלית, בלי לספר על ההקשר הנ"ל לקהל. קירשן מאשים את ואלי בשנאה עצמית וכו'.


עכשיו יש לי שאלה למר קירשן, ובעצם גם לכם הקוראים - אנא התבוננו היטב בקריקטורה של אלי ואלי - האם מישהו מכם יכול לטעון ברצינות שמישהו בעולם, מוסלמי, יהודי, נוצרי או בודהיסטי - ייקח את הקריקטורה הזאת ברצינות?




ואחרון בינתיים: גל מור חושב שזה חילול קודש לפתוח לאושוויץ דף בפייסבוק. אני חושב ההיפך, והתגובה שלי שם מבוססת על המאמר שכתבתי נגד קדושת השואה בעקבות תחרות הקריקטורות.

נכתב על ידי , 15/10/2009 19:05   בקטגוריות ביקורת, חברה וכלכלה, קולנוע ישראלי, קולנוע, קפיטליזם, תחרות הקריקטורות האנטישמית הישראלית, שואה, תרבות  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גלנדון ב-19/10/2009 22:06
 



שלפוחיות במוזיאון, פליטים באוזן, הרשמה לפסטיבל הקומיקס, ועוד!


שלפוחיות


שני קריקטוריסטים, נירמו ואלנבוגן, התחרעו אחד על השני ועל קירות מוזיאון הקומיקס בחולון.
 

אוצרת: גלית גאון.

פתיחה יום ה' 2 ביולי בשעה 19:00

אפשר להגיע מת"א מאלנבי בקו 3 ישר למוזיאון (ויצמן 61) או בקו 1 וללכת 10 דקות ברגל.




עיר מקלט - פרוייקט וידאו
פליטים צעירים עושים סרטים
הקרנה מיוחדת: יום רביעי 1.7 שעה 19:30
האוזן השלישית ת"א

8 סרטים קצרים שביימו ילדים וצעירים בודדים מאפריקה במסגרת קורס מיוחד שיזמה קבוצת אקטיויז'ן לפליטים צעירים המנסים בכל עוזם להלך על גשר תרבותי מקוטב רחוק ואלים, אל קוטב ישראלי קשה ומנוכר. מאחורי הביישנות וקשיי השפה מסתתר קול שהם רוצים להשמיע. הנה הזדמנות לשמוע, ולראות.

מחיר כניסה 20 ש"ח - ההכנסות לכיסוי הוצאות הפרויקט
ועוד חדשת קומיקס מפתיעה:

הנהלה חדשה בחנות הקומיקס בפסאג' באלנבי 94!

חנות הקומיקס בפסאז' אלנבי 94 מחליפה בעלים ואת רוב המלאי. בשישי הקרוב פתיחה מחודשת בעיקר עם טישרטים אך גם עם קומיקס ישראלי וקומיקס אמריקאי יד שניה.

פתיחה חגיגית ביום שישי 3.7 בשעה 12:00

אף אחד לא סיפר לי, נאלצתי ללמוד על זה מהתקשורת! פוגל מוסר שלהנהלה החדשה קוראים נועם והוא חושב שהוא למד בבצלאל.



הרשמה לדוכני היוצרים בפסטיבל הקומיקס באוגוסט

שוב מתקרב לו אותו פסטיבל אגדי אך לח, ושוב אני נוטל את מושכות ריכוז דוכני האמנים.

פסטיבל הקומיקס בסינמטק יתקיים השנה בתאריכים 19-20-22 באוגוסט, רביעי עד מוצ"ש.

דוכני היוצרים יפעלו ברביעי, חמישי בשעות 18:00-23:00.
במוצ"ש בשעות 20:00-23:00


אגף דוכני היוצרים   פתוח רק למי שיש לו קומיקס מודפס כלשהו למכור (או לחלק). האגף לא מיועד ליוצרי   חולצות או כל דבר אחר, וגם לא ספרים שאינם קומיקס. (יוצרי קומיקס מודפס כן יוכלו למכור גם מרצ'נדייז נוספים כאוות נפשם).

ספרי אמן ומגזיני אמנות - רק אם יישאר מקום.

 

השנה לראשונה נערוך תערוכת "קציר קומיקס 2009", אשר תציג את כל כותרי הקומיקס החדשים שיצאו בשנה החולפת, מאז הפסטיבל הקודם.

שערי הכותרים החדשים יופיעו גם בתוכניית הפסטיבל. לשם כך אני ממליץ מאוד ליוצרים לסיים את שער הקומיקס עד ל-15 ביולי, גם אם עוד לא סיימתם את שאר הקומיקס, כדי שנוכל לכלול אותו בתוכניה ובתערוכה, וכך תזכו לתהילת עולמים.

 

השנה גם נשפר את תנאי המציגים בדוכנים, ונדאג שיהיה מספיק קוק לכולם.

 


פרטים נוספים כגדלים ומחירים יימסרו במייל.


 לקבלת טפסי הרשמה שלחו לי מייל ל-   amitaiss(at)yahoo.com

דדליין להרשמה לדוכנים: יום רביעי ה-15 ביולי
!

אם אתם צריכים עזרה בהוצאה לאור תוכלו להיעזר במדריך למוציא לאור, ואתם מוזמנים לפנות אלי במייל בשאלות לעצות וטיפים.

 

נכתב על ידי , 30/6/2009 18:59   בקטגוריות פנזינים וכו', אמנות פוליטית, דמוקרטיה, הומניזם, חברה וכלכלה, חולון, נוער, עירוני, פליטים, פסטיבל הקומיקס 2009, קומיקס, קומיקס ישראלי, קולנוע, קריקטורות, תרבות אלטרנטיבית  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הרשקו, זיינת אותם.


עשית אותי גאה.

הרשקו עשתה סרט.
סרט שאני אהבתי.
היא גמרה את סם שפיגל, והגיעה מקום שני בתחרות שלהם, והבצפר אוהב את הסרט שלה והולך לשלוח אותה לפסטיבלים.

אין לרובכם מושג כמה קשה לעשות סרט.
לא סתם סרט, סרט שיעביר משהו אישי ובמקביל אוניברסאלי על בני אדם ובנות אדם וכל זה.
אין לכם מושג כמה אני גאה בה, וגם לה אין כנראה.

מיכל (הרשקו), מבחינתי הוכחת את עצמך ואת יכולה למות עכשיו.

הסרט בנזונה.

בנזונה, אמרתי.

ריסטפק.
נכתב על ידי , 4/4/2009 01:51   בקטגוריות קולנוע, קולנוע ישראלי, רדיו  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-5/4/2009 19:37
 



ואלס עם באשיר הופך מאנימציה לקומיקס+הלינק שאינו נגמר




נירית אנדרמן מביאה בהארץ את סיפור הפיכתו של סרט האנימציה "ואלס עם באשיר" לרומן גרפי (ספר קומיקס).

הכתבה מעניינת ומרובת מידע, ובמהלכה מפרט פולונסקי את ההבדלים בין המדיומים, עליהם למד במהלך הכנת הספר, הפעם הראשונה שממש התנסה ביצירת סיפור קומיקס. כמי שמנסה לגרום לסטודנטים לאנימציה ליצור קומיקס, אני יודע בדיוק על מה הוא מדבר, וההתלבטויות שהוא מעלה היו חלק מהעבודה שלי עם הסטודנטים לאורך הסמסטר.

אני לא טורח לפרסם פה הרבה חדשות על ואלס עם באשיר, פשוט כי עיתונות המיינסטרים מפמפמת אתכם במספיק ארי פולמן, לא צריך אותי, אבל זה לא שאני מנסה להמעיט בערכו. ברור שזהו סרט חשוב והישג ענק.

יוני גודמן היה איתי בכיתה. כשנכנסנו לבצלאל, הוא אייר לעיתונים, בעיקר מעריב עסקים אם אני זוכר נכון. בבצלאל הוא גילה את האנימציה. כבר אז היה ברור שמדובר בבחור שקם מוקדם מאוד בבוקר כדי לעשות אנימציה, כמו שנוהג לומר מורה האנימציה חנן קמינסקי, והולך לישון מאוחר, אם בכלל.

חריצותו המופלאה מעוררת הערכה. כשרון לא מספיק, צריך לעבוד ממש קשה.
אני לא הייתי מסוגל לעבוד כל כך קשה במשך שנים.


ועוד בקומיקס הישראלי:
גלעד וגלית סליקטר עשו עמוד קומיקס במהלך המבצע בעזה עבור עיתון צרפתי. התוצאה (באנגלית) בפליקר של גלעד:
גלעד מסביר: קומיקס שנעשה בזמן המלחמה לעיתון הצרפתי Les Inrockuptibles.
אחותי גלית גרה בניו יורק ואני בישראל ובטקסט השתמשנו בכותרות מהתקשורת מהארץ ומהעולם כנקודות המבט השונות של כל אחד מאיתנו.


(לחצו על התמונה לגודל קריא)

הנה מה שהגבתי שם בפליקר:
עשוי מעולה.
סיום חזק, למרות הקלישאה, פשוט כי האיור מחזיק אותו.

אם הייתי מקבל את התסריט, לא הייתי רוצה לעשות את הקומיקס, כי לבד התסריט לא היה מרשים אותי מספיק.

אז כבוד.

וגם: גלעד מכחיש שהוא ניסה לצייר את עצמו דומה לארי פולמן.
מה יהיה עם כל הגברברים המזוקנים האלה שמסתובבים פה, חלקם אף מסרבים בעקשנות להסתפר?
מה יש להם להסתיר?

סיני גז פצח בשרשרת פוסטים בלתי נגמרת תחת השם "הלינק שאינו נגמר". קיבלתי את הלפיד מאיריס יער אדלבאום ואני מעביר אותו ל....דורה ק!!!! מזלטוב דורהק!.
נכתב על ידי , 16/2/2009 11:05   בקטגוריות אנימציה, אנימציה ישראלית, אקדמיה, המדריך ליוצר קומיקס, הסכסוך הישראלי-פלסטיני, מלחמת עזה 2008, קולנוע, קולנוע ישראלי, קומיקס, קומיקס ישראלי, תרבות  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צוף ב-7/5/2010 13:12
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בן: 48

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)