לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2019    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לאירגון 'לוחמים לשלום' דרושים מתנדבים לאירוח חוגי בית


ארגון לוחמים לשלום הוא קבוצה של פלסטינים וישראלים אשר לקחו חלק פעיל במעגל האלימות באזורינו: הישראלים כחיילים בצבא ההגנה לישראל והפלסטינים כחלק מן המאבק האלים לחירות הפלסטינית.

הם מצהירים:
אנו, שבשרות עמינו אחזנו בנשק, והיינו מטרה אלו לאלו, אנו שראינו האחד את השני רק דרך כוונות הנשק, משתפים היום פעולה ומצהירים במשותף כי:
  • איננו מאמינים עוד שניתן להגיע לפתרון הסכסוך בדרכים אלימות.
  • אנו מאמינים שמעגל הדמים לא יפסק, אלא אם כן נפעל במשותף לסיום הכיבוש ולהפסקת כל סוגי האלימות.
  • אנו קוראים להקמתה של מדינה פלסטינית לצידה של ישראל. שתי המדינות יתקיימו בשלום וביטחון זו לצד זו.
  • אנו נפעל בדרכים לא אלימות ונקרא את שתי החברות לאי אלימות.
הארגון מארגן חוגי בית שבהם מספרים פלסטינים וישראלים את סיפורם, וכן פעילויות משותפות רבות.

לוח מועדי חוגי הבית הקרובים של הארגון בכל הארץ.


תמונה מחוג בית לצופי טבעון

הודעת הארגון:
לאחרונה ארגון לוחמים לשלום משקיע מאמצים רבים לארגן חוגי בית, הן בחברה הישראלית והן בפלסטינית, וגם חוגי בית משותפים, בהם מגיעים קהלים משני הצדדים, לשמוע סיפורים אישיים של לוחמים ולשוחח זה עם זה.
אנחנו רואים בחוגי בית כלי חשוב מאד להעברת המסר שלנו, ולמעשה להגדלת מעגל התומכים בשלום בדו קיום ובאי אלימות.
אנחנו מחפשים מתנדבים נוספים שמוכנים לארח חוגי בית.
כל מי שיכול להזמין לביתו כמה חברים, שמעוניינים לשמוע אותנו, מוזמן לפנות אלינו בהקדם ואנחנו נתאם חוג בית אצלו בבית.
אנחנו מחויבים לפעילות זו, ונעשה את כל המאמצים להגיע לכל מקום כדי לפגוש ולדבר.

מי שמעוניין לפנות מתבקש לפנות לרוני סגולי
roni.segoly@ gmail.com


***

וחוצמזה איירתי כתבה לרייטינג על משכורות נמוכות בתעשיית הטלוויזיה:


נכתב על ידי , 10/5/2009 17:06   בקטגוריות איור, הומניזם, הסכסוך הישראלי-פלסטיני, הרצאות וסדנאות, נגד הכיבוש שתיים בחמש, טלוויזיה, תקשורת, תרבות אלטרנטיבית, אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מרינה מקסימיליאן בלומין


בואנה, הבחורה הזאת היא אישה סקסית שזה לא ייאמן.

 

הקדמה קצרה:

 

בנעוריי התגאיתי בעובדה שאני סרבן אופנה סדרתי, ונהניתי ללבוש בגדים שבדיוק יצאו מהאופנה, או יצאו מהאופנה מזמן. בני דורי זוכרים בוודאי את היסטריית אופנת גזוז סנסיישן. אני תיעבתי את הטרנד הזה, כמובן.

 

אבל בערך ברגע שזה נהיה כבר לא מגניב ללבוש את החרא הזה, הלכתי וקניתי לי חולצה אחת, או שאולי שכנעתי את אמא לקנות לי, אנ'לא זוכר. אולי היא שכנעה אותי. הייתי בן 14. אפילו היו בכיתה מי שהעריכו את הצעד המטופש הזה.

 

 

אז באותו עניין:


לא ראיתי כוכב נולד, ומבחינתי ממ"ב הייתה עוד איזה הראל סקעת או משהו, לא משהו ששווה להתעכב עליו.

 

לפני איזה חודש השלמתי עם ידידי משכבר ירון, שהיה התסריטאי הראשי של רד בנד יחד עם שותפו הקבוע דורון. בעקבות הסולחה גם הורדתי לראשונה פרקים של רד בנד, והפרק הפופולארי מכולם בהורדות הוא זה של בלומין.

 

אז צפיתי בפרק שבו מתארחת בלומין.

 

אפשר לומר שהלסת התחתונה שלי הייתה פוגעת ברצפה, אם לא הייתה נתקלת בזקפת האימים שעלתה באותה מהירות כדי לפגוש אותה מלמטה.

 

בואנה, הבחורה הזאת היא פצצת סקס.

 

למרות זאת, אני עדיין חושב שזה לא היה ממש מגניב למכור בעזרת הציצים שלה את מוסף הארץ.

אבל אולי זה בגלל שבשער הזה פשוט לא ראו אותה בתנועה.

 

לא, כי היא זזה ממש יפה.

 

ובניגוד לכל שאר הכוסיות האנורקטיות המורעבות והשלדיות, יש לה גם מה להזיז, לעזאזל!*

 

כשאילנה זפרן העריצה אותה בטור שלה בעכבר חשבתי שהיא פקצה שהיא רואה כוכב נולד, אבל אני חוזר בי.

 

קוראיי הקבועים אולי זוכרים שלוס כפרוס היא אחת הלהקות הכי אהובות עליי בישראל ובכלל.

אז עכשיו הם הקליטו שיר עם ממ"ב, ויש גם וידאו בטמקא.

מסתבר שהיא גם תתארח בהופעה חגיגית שלהם בקומפורט במוצ"ש לרגל יום האישה, וגם איילה אינגדשט תתארח, והכניסה לנשים חינם!

 

 

*אם אתרע מזלכן ואתן רזות אל תדאגו, זה פשוט עניין של עיניים גדולות.

יש לי מה לתפוס בידיים גם אם לא בורכתן בגזרה בריאה.

אבל תאכלו משהו, אולי זה יעזור.

 

 

נ.ב. היא גם מאוד כשרונית וגם הקול שלה סקסי מאוד.

 

אתן רואות, כתבתי פוסט על אישה לכבוד יום האישה!

נכתב על ידי , 4/3/2009 23:04   בקטגוריות אופנה, בידור, הופעות&catdesc= מסיבות&catdesc= רייבים, הערות אישיות, מוזיקה, תקשורת, תרבות, טלוויזיה, אלילות מין  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Lao ב-6/4/2009 20:21
 



רם אוריון וניצן חורש על ההפגנה נגד המלחמה בעזה


אף אחד מאיתנו לא מפגין מנוסה. האמת, היה קשה להיזכר מתי מישהו מאיתנו היה בהפגנה כלשהי. אז היה קשה לשפוט את זו שהתקיימה בשבת בתל אביב, אבל היו כמה דברים שהיה קשה להחמיץ: הגיעו הרבה אנשים. אולי ארבעת אלפים. אולי 13 אלף. אין לנו מושג איך מכמתים את זה. בהם גם כאלה שקיבלו סמס על ההפגנה רק שעתיים לפני, כמו אחד מאיתנו, והרגישו שבגלל שלא נשמע שום קול דומה לתחושות שלהם, לגבי הרג מסיבי ומיותר, הם רוצים להצטרף לצעדה הקצרה מכיכר רבין לכיכר הסינמטק. הרבה יותר אנשים, כנראה, ממה שמתכנני ההפגנה האמינו שיגיעו. המלחמה המגה פופולארית בעזה דחקה גם אותנו לרחבת הסינמטק, כאילו מדובר באירוע של חברי אקו"ם או אפילו חד"ש. אבל מסתבר שקשה לדחוק לרחבת הסינמטק כל כך הרבה אנשים, שלא רגילים להיות כל כך רחוק מהקונצנזוס בדרך כלל. אחרי שהכיכר נמלאה, המון אנשים עוד הצטופפו ונתקעו באמצע הכביש על אבן גבירול.


לא עם כל הסיסמאות שהושמעו שם הזדהינו. אנחנו גם לא שולטים בשפה הערבית. אבל זו היתה הרגשה חמימה יחסית, בהפגנה בשבת, כי הדחיקה מהקונסנזוס של מי שמתנגד למלחמה בעזה היא האירוע הכי אלים שחווינו בחיינו ברמה הציבורית. לנו נראה שהסיבות להתנגדות למלחמה הזו - מין שידור חוזר ציני, אפילו בלי שינויי ניואנסים או פרסונות, באדיבות אנשים שאת שיקול דעתם בנוגע לחמאס, שדרות, ושאר ירקות כבר הכרנו - הן ברורות מאי פעם. אבל הקול שלנו בזירה הציבורית נעלם לטובת צהלות קרב, וגם זאת באופן שאיננו זוכרים כמותו.

הצידוד במלחמה יוצא דופן בהיקפיו ומגיע מכיוונים בלתי צפויים. לא מעט ממהללי "ואלס עם באשיר" יודעים להסביר היום למה צריך להפציץ את מחנות הפליטים. התקשורת "השמאלנית" התיישרה מיד עם תחילת המלחמה לצד כוחותינו, במין כמו-פטריוטיות עיוורת ובוז למוסר האוניברסלי, התנהגויות שחשבנו לתומנו שפסו מן העולם. האם אנחנו היחידים שזוכרים אותה מכה על חטא על התייצבותה האוטומטית לצד מדיניות הממשלה ב"מבצע" הקודם? לא יכול להיות. אבל טון אחר לא נשמע עוד במדיה המרכזית. "לא בעת מלחמה": מנהיגי המדינה שזוכים לקיתונות של בוז איום על התנהלותם בימי שלום, הפכו חסינים בימים בהם ההחלטות שלהם קריטיות בהרבה. וזה נוכח בכל המעגלים של חיינו: מי מחברינו שמתנגד למלחמה, הן מסיבות פרקטיות של תבונה מדינית, והן מטעמים אנושיים, מוצא עצמו לראשונה במקום עבודתו, בשולחן המשפחה, כגייס חמישי, בלתי לגיטימי.


כאילו לא ידענו פה איזו מלחמה שהפכה בכייה לדורות - אחת, שתיים או שלוש או ארבע כאלה - העמדה של "מתנגד למלחמה" היא עדיין בישראל 2009 עמדה של "אנטי המדינה". זה לא מציב במקום פשוט את מי שרוצה לצעוד, ולאו דוקא מאחורי דגלי פלסטין. אנחנו רצינו לראות בהפגנה הזו בשבת דגלי ישראל. אבל המשטרה אסרה על הנפת דגלי ישראל בהפגנת השמאל. באבן גבירול, ליד הבית שלנו, אסור היה לשאת את דגל הלאום. האיסור חל, כמובן, רק על אנשים שרוצים לדחוק אותם מחוץ לגדר: העשרות הרבות של אנשי הימין הקיצוני שבאו לגדף את אלפי הצועדים, היו עטופים בדגלי ישראל. ח"כ גלעד ארדן עמד לצידם, זחוח, מול מצלמת טלוויזיה, וסיפר כי הם מייצגים 95 אחוז מעם ישראל. באתרי האינטרנט דיווחו על "הפגנות של ימין ושמאל" בתל אביב, כאילו שיש מתאם מספרי בין הקבוצות, וכמובן - כדי ליצור הקבלה בין שתי קבוצות של קיצונים מטורפים. אלה שמבקשים "די להרג", ואלה שתובעים "מוות לערבים". בווינט התפרסם מאמר של הוגה דעות שדיבר על הפרעה גנטית ממנה סובלים המפגינים בסינמטק. זה הופיע במדור היהדות של האתר.


יש לנו כבר איזה שהוא קילומטראז' בחיים בישראל, על המורכבות הבעייתית שבהם, אבל אנחנו מתקשים לזכור סיטואציה בה הרגשנו שסותמים לנו את הפה, כמו בתשעת הימים האחרונים. אנחנו מנסים לתמרן בתחושה החדשה הזו, של דחיקה פראית אל השוליים. ובצעדת השוליים, דוקא פגשנו גם כמה אנשים מהפוליטיקה ה"לגיטימית" בשיח הישראלי, הלא אלה אנשי מרצ. "המפלגה לא יכולה להרשות לעצמה לצאת רשמית להפגנה נגד המלחמה, ערב בחירות", הם הסבירו לנו.


אז בינתיים מרצ מתחבאת מאחורי באנרים ברשת שקוראים לרגיעה. לנו אין שום עניין לחכות להפגנות ההמוניות באמת, הפגנות הבדיעבד המפורסמות, שמרצ מתמחה בהן. הרי עוד כחודש, בכיכר גדולה יותר מזו של הסינמטק, בה מקבלים רישיון למערכת הגברה ולא רק למגאפונים, יעלה ודאי ג'ומס על הבמה ויקרא נרגשות לצאת מעזה. מיד! זה יהיה מאוחר מדי עבור החללים שיפלו בשני הצדדים, וגם עבור הקול שלנו. בזמן אמת, כשעוד יש טעם, מרצ החדשה, החדישה והמחודשת הפקירה את מתנגדי המלחמה לידי אלה הרואים בהם סהרוריים, ואלה היורקים עליהם בשדרות רוטשילד. חשבנו ששדרות רוטשילד זה מקום בטוח יחסית לדבר בו על חוסר הטעם שבעוד מלחמה. או אם לדייק: לא חשבנו על זה מעולם, זה היה מובן מאליו.


הרשת החברתית של פייסבוק הוצפה באיומים של פעילי ימין, על גורל הסמולנים שיגיעו להפגנה בשבת. מארגני ההפגנה ביקשו מהמחתרת הקיצונית של קרליבך ומהאמיצים של רחוב ביל"ו לנוע בקבוצות, מחשש להתקפות גרילה. אבל לא היה צורך בהיתקלות חזיתית ב- 95 אחוז מעם ישראל, כפי שקורא להם חבר הכנסת האכפתי לאיכות הסביבה.

כשאחד מאיתנו ביקש לחזור הביתה, הוא נתקל בכוחות המשטרה, שאמונים היו על הסדר בהפגנה המתוחה אך המאופקת הזו. "שמאלני מזדיין", פנה אליו השוטר בסבר פנים יפות. "מה אמרת?" "תעוף לי מהעיניים, אתה לא עובר פה", עם כאפה לפרצוף, היתה התשובה. "נראה אותך מתלונן עלי", קינח עם חיוך. אם השבוע שחלף לא הספיק, הרי שבומבה מלובש מדים כבר תעמיד אותך במקום. תסדר את התפיסה העצמית המעודכנת שלך במרחב הציבורי. ובאמת, מה יש להתלונן? במח"ש הרי מכירים היטב את הסיפורים על הפרובוקציות הללו, של שונאי המדינה, מההפגנות בבילעין.

פורסם במקור בוואלה!
נכתב על ידי , 5/1/2009 21:15   בקטגוריות דמוקרטיה, הסכסוך הישראלי-פלסטיני, הפגנות, טלוויזיה, מלחמת עזה 2008, משטרה ו"כוחות הביטחון", נגד הכיבוש שתיים בחמש, עירוני, פוליטיקה, תקשורת, תרבות נגד, אקטואליה, ביקורת, צבא  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חייל שריון ב-30/6/2009 01:09
 



תערוכת קומיקס עברי // פרק א' שנים 35-75 במוזיאון הקומיקס


נראה שמסיבת הפתיחה תהיה הפעם יותר מעונבת:


תערוכה ראשונה בין שתיים הסוקרת את תולדות הקומיקס העברי בארץ ישראל. בתערוכה זו נעקוב אחרי התגבשותו של ז'אנר הקומיקס בעיתונות הילדים הארץ ישראלית מאמצע שנות השלושים ועד שנת 1975. בתערוכה יוצגו כארבעים דמויות שליוו ילדים עבריים מידי שבוע בהרפתקאות חילוץ, הצלה, עזרה ליישוב, חריש וקטיף, מלחמה ורגיעה. כל דמות מלווה בסיפור אחד מתוך הרפתקאותיה ובציטוטים על חלוציות-ציונות-חינוך וערכים של הוגים, עורכים, אנשי חינוך ויוצרים בהקשר מרתק זה.

את ההמשך תוכלו לקרוא ולראות דוגמאות באתר המוזיאון.

***

ולנושא אחר: "חזון דניאל" - לא מיותר לחזור על הדברים, למרות שכבר נאמרו.

"רוני דניאל רוצה להפיל את החמאס. זה רעיון! דניאל רוצה "מהלך אגרסיווי" בעזה; דניאל רוצה "עוד סבב מאוד אלים" ודניאל לא מאמין בהודנא. טוב שיש לחדשות ערוץ 2 פרשן דעתן, טוב שדעתו נשמעת, אבל צריך פעם לשאול מה היה קורה אילו דעתו היתה שונה.

שוו בנפשותיכם שדניאל היה סבור חלילה שרק מו"מ ישיר עם החמאס יוליד רגיעה, שכל הפעולות האלימות לא מובילות לשום מקום, זולת סיפוק יצרי נקם, שצריך לשחרר אסירים רבים כדי לשחרר את גלעד שליט ושהמצור על עזה הוא לא אנושי, בלתי חוקי ובלתי יעיל. האם גם אז ניתן היה לו להביע את דעתו? ולמה אין פרשן בטלוויזיה שמשמיע את הדעה הזאת, נבונה לא פחות מזאת של דניאל? שוו גם בנפשותיכם שהמהלך האלים והכוחני שדניאל כל כך מייחל לו יוליד אסון, משהו כמו מהלך הימים האחרונים של מלחמת לבנון השנייה, שגם לו הטיפו הדניאלים באולפנים. האם מישהו יזכור להם את התלהמותם? האם מישהו יבוא אתם חשבון, על שדחקו בצה"ל לצאת לעוד מבצע מטופש? האם אז, כשנספור את חללי השווא, שלנו ושלהם, תוטל אחריות כלשהי על כתפי הפרשנים מחרחרי המלחמות, שחלקם כה רב במעל, במדינה בה למדורת השבט השפעה כה גדולה על הפוליטיקאים והגנרלים?

אמש פרש דניאל את השקפת עולמו המיליטריסטית, הכוחנית, האלימה והלאומנית, בלא כחל ושרק. דניאל, שלעתים נראה יותר כקריקטורה של פרשן צבאי, שומר המסך של מערכת הביטחון, כבר נדוש לכתוב זאת, לא הסתיר את דעתו, עד תומה. "בסופו של יום צריך להגדיר יעד אסטרטגי", דיבר גנרלית, "והיעד הזה, לטעמי, הוא הפלת ממשלת החמאס". עוד פעמיים ינקוב דניאל במושג הנלוז "לטעמי", כאילו מדובר כאן בעניינים של טעם, אבל הניחו לזוטות. הניחו גם למחשבת העוועים הישנה, הרעה והמגוחכת שלישראל יש זכות או יכולת להחליף ממשלות באזור. דניאל מתקומם מרה על שצה"ל מצווה ב"מתינות", מתינות בטלוויזיה שלנו זה רק כמה הרוגים פלשתינאים ביום. דניאל רוצה יותר, אוי, כמה שהוא רוצה יותר. הוא לא מסתיר זאת: "צריך להיות הרבה יותר אגרסיוויים... הודנא תבוא בחשבון רק אחרי עוד סבב מאוד אלים... לטעמי צה"ל צריך לקבל הנחיה להגביר שלושה, ארבעה הילוכים".

לגזור ולשמור: כשצה"ל יממש את החלומות נוטפי הדם של דניאל - אין ספק שכך יהיה "בסופו של יום", כמו שדניאל אוהב להגיד, כשהחללים הרבים יובאו לקבורה בשני העמים ודבר לא ייפתר, אני מציע לזכור את הדניאלים ולא לשכוח, הדניאלים שוודאי יופיעו גם אז בטלוויזיה, קוראים אולי להקמת ועדת חקירה, אבל בעיקר לעוד סבב אלים אחד קטן - עוד אחד וזהו."


מאת גדעון לוי.

***

הסטודיו עובד מעולה.
בסוף נקרא לו פשוט אולטרא אקטיב סופר סטודיו (U-ASS).
&nbsp;כליום שנינו מוצאים רהיטי משרד ברחוב: שולחנות, מדפים, פלאטות, זוג הדומי רגליים משרדיים מצינור מתכת מעוקם עם רצועות גומי, משומשים אבל במצב טוב. נועה אמרה: "איזה כיף! זה היום המאושר בחיי!"
"אני חייבת משאית קטנה, אני מוותרת על כל כך הרבה דברים כי אין לי אין לקחת אותם!"

ואז הייתה לי הארה.
אמרתי לה: "נועה, נכון תמיד עברת מעבודה לעבודה, חסרת מנוחה, וחיפשת את ייעודך בחיים?"
"נו?" (היא הייתה סקפטית)
"אז מצאתי את המקצוע המושלם בשבילנו!
נקרא לשותפות שלנו:
אולטרא אקטיב אלטע-זאכן (U-AAZ) "!!!

תופסת: יואל רק מתפעל מהאוטוביוגרפיה של צ'ארלס דארווין.
נכתב על ידי , 14/5/2008 11:10   בקטגוריות הומניזם, הסכסוך הישראלי-פלסטיני, הערות אישיות, חולון, טלוויזיה, מלחמת עזה 2008, משטרה ו"כוחות הביטחון", נגד הכיבוש שתיים בחמש, נגד תרבות הצריכה, עירוני, קומיקס, קומיקס ישראלי, קריקטורות, תערוכות, תקשורת, תרבות אלטרנטיבית, אקטואליה, ביקורת, צבא  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-16/5/2008 01:58
 



סרטון פרסומת: ישראלי אמיתי לא משתמט מהאמת


הו הו הו, אתם הולכים להתעצבן כשתראו את הסרטון הזה:




***והרי לעדכון שהגיע זה עתה:

מסתבר שיש סרטון נגד מתחרה, בכיכובם של המשתמטים הבוגדניים הדס ק. ושמרי צמרת:
לינק ישיר לסרטון (לא הצלחתי לעשות צילומסך של הסרטון משום מה).

נכתב על ידי , 8/2/2008 16:55   בקטגוריות אמנות פוליטית, הומניזם, הסכסוך הישראלי-פלסטיני, טלוויזיה, מוסר, נגד הכיבוש שתיים בחמש, פוליטיקה, שיבוש תרבות, תרבות נגד, אקטואליה, ביקורת, צבא  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ailaG ב-23/2/2008 17:48
 



אפונה שחורת עין אובמה כשכש בכלב




ההוא מהבלאק אייד פיז עשה קליפ כוכבים שמדקלמים נאום של אובמה, עשוי בצורה אובר סכרינית שכמעט גרמה לי לדמעות. פשוט הזכיר לי את הגרסא הישראלית לאנחנו העולם הזכורה לטוב. (מצאתי אצל וולווט)

כמובן שהאפונה שחורת העין והבמאי האשכנזי שלצידו הכחישו שהם חלק מקמפיין אובמה, מה שהזכיר לי שוב את הסרט הנפלא "כשכש בכלב" ("Wag The Dog") שבו ווילי נלסון, אותו קשיש מסומם וחביב כל כך, משחק את עצמו כזמר להשכרה, המחבר פזמוני פולק לפי מילים שנכתבו לצורך ספין פוליטי חובק כל.

"כבו המגדלורים" מאמר נוקב בהארץ.

עוד שם: דנה גילרמן בראיון מעניין עם יהודית רביב, שהתחילה ללמוד במדרשה לאמנות בבית ברל בגיל 46 וזכתה ליחס של סחבה זקנה (בגיל ארבעים ושש!) ולא רלוונטית, למרות שהציורים שלה עוררו יותר ויותר עניין ביקורתי.

נכתב על ידי , 3/2/2008 12:52   בקטגוריות אמנות, אמנות פוליטית, אקדמיה, בידור, הומניזם, הסכסוך הישראלי-פלסטיני, חברה וכלכלה, חינוך, טלוויזיה, נגד הכיבוש שתיים בחמש, נוסטאלגיה, עיתונות, פוליטיקה, פרסום, קולנוע, תרבות, תרבות אלטרנטיבית, אקטואליה, ביקורת  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-5/2/2008 15:53
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)