לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2019    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כמה שותפים נוספים באשמה במלחמת לבנון השניה


אני מאשים את ה"עיתונאים" הבאים בשותפות מלאה באחריות למלחמת לבנון השניה:

(שכל אזרח בישראל ירוויח מהתפטרותם המיידית, ואין הרבה סיכוי לראות את זה קורה.

כן, כתבו את זה כמה וכמה פרשנים בימים האחרונים, ולמרות זאת אני מוצא לנכון לחזור על הדברים):

 



רוני דניאל



ארי שביט



בן כספית



אמנון דנקנר



רון בן-ישי

 

להמשיך?

את מי פספסתי?

 

-

 

בדרך כלל אני מנסה להמנע מלהתייחס לנושא המרכזי בחדשות, מכיוון שיש מספיק פרשנים טובים ממני שטוחנים "הרבה מילים" בנושא. לפעמים מתפלק לי.

עוד כמה הערות מהירות שכבר אמרו לפני: מאמר המערכת בהארץ השבוע התריע בצדק מפני מועמדותו של הרב לאו לנשיאות המדינה, "רב" שקופת שרצים ענקית תלויה לו מאחוריו, הן בשחיתויות כספיות והן בהטרדות מיניות.

עד מתי ימשיכו עיתונאי ארצנו ל"אתרג" פוליטיקאים ואנשי ציבור, בייחוד אלה הדתיים, החרדים והמסורתיים, שרוממות ערכי המשפחה, צניעות ויושר נישאים בפיהם למרות שידוע לאותם עיתונאים היטב על כך שאבריהם של אותם פוליטיקאים נתקעים עמוק באופן תדיר במאהבות, נערות ליווי וכיו"ב?

האם אין זה מחובתו של עיתונאי לדווח לנו על פערים בין מה שמטיף לנו איש הציבור לבין מעשיו שלו בפועל?

 

-

 

טוב אני חייב לחזור לעבודה.

אה, רגע. לי אישית תהיה בעיה גדולה להשתתף בהפגנת המחאה מחר אם ביבי ינאם שם. או ברק, לצורך העניין.

 

-

 

אה, ואריק אשרמן שלח מייל בעניין האירוע האלים שעליו דיווחתי ביום שישי. אריק עוכב יחד עם שני המתנחלים האלימים ביותר ונלקח לתתחנת המשטרה, כי הם טענו שהוא תקף אותם.

הוגשו תלונות הדדיות במשטרה, אבל הוא מקווה שתיעוד הוידאו של הרבנים יוכיח את צדקתם. מעבר לזה המתנחל היה צריך לחתום על ערבות כדי להשתחרר ואשרמן לא.

הצוות המשפטי של הרבנים עוקב אחרי הטיפול בעניין כדי לוודא שתלונותיהם יטופלו כראוי. אריק יודע שהמקרה הגיע לעיתונות. לצערו, אירועים כאלה מתרחשים מידי יום אך אינם מגיעים לחדשות מפני

שלא מעורב בהם רב ישראלי.
נכתב על ידי , 2/5/2007 10:47   בקטגוריות דת ואמונה, הפגנות, חברה וכלכלה, טלוויזיה, מלחמת לבנון 2, משטרה ו"כוחות הביטחון", נגד הכיבוש שתיים בחמש, מתנחלים, פוליטיקה, תקשורת, אקטואליה, ביקורת, צבא  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-2/5/2007 20:33
 



האם השב"כ תפר תיק לחבר הכנסת עזמי בשארה?


באחרונה הודיע השב"כ לעורך בטאון תנועת בל"ד, עלא חליחל, כי לא יהסס לסכל פעילות נגד אופייה היהודי של מדינת ישראל, גם אם הפעילות חוקית.
אבל איך מסכלים פעילות חוקית?
במיוחד כשזו פעילות של חבר כנסת (במקרה הזה, יו"ר בל"ד, עזמי בשארה)?

בכן, תופרים לו תיק.
כך לפחות העריכה בסוף השבוע מנהיגת מרצ לשעבר, שולמית אלוני, שאמרה כי "בשארה צריך להיזהר כיוון שלא קיים אדם שהשב"כ לא יכול לתפור לו תיק".

כתבנו נמרוד הלפרן מדווח.

לא מאמינים? תיאוריית קונספירציה?
תקראו שוב את הקטע.

השב"כ הודיע כי "לא יהסס לסכל פעילות נגד אופייה היהודי של מדינת ישראל, גם אם הפעילות חוקית."

מהי פעילות חוקית?

למשל, חברות בכנסת.

תוספת: הסבר ומקור הודעת השב"כ, מתוך הודעת בל"ד:

ב- 13.3.2007 התנוססה בעמוד הראשון של "מעריב" הכותרת: "ראש השב"כ: הקצנה מסוכנת של ערביי ישראל". העיתון דיווח על דיון סגור שקיים ראש הממשלה עם בכירי השב"כ "סביב נושא המיעוט הערבי בישראל, מידת הזדהותו ההולכת ופוחתת עם המדינה, עלייתם של הגורמים החתרניים בתוכו והסכנות הגלומות בכך". מעריב מצטט את השב"כ:

&amp;nbsp;

"מדאיגה במיוחד היא תופעת 'מסמכי החזון' המתרבים בתוך האליטות השונות בין ערביי ישראל. כרגע קיימים ארבעה מסמכי חזון שונים, שהמשותף להם היא ראיית ישראל כמדינת כל אזרחיה ולא כמדינה יהודית. …המגמות הבדלניות והחתרניות המיוצגות על ידי האליטות עלולות לקבוע כיוון ולסחוף אחריהן את ההמונים" [כל ההדגשות שלי, י.ל.].

&amp;nbsp;

בעקבות הידיעה פנה עלא חליחל, עורך השבועון המזוהה עם בל"ד, פסל אלמקאל, לשב"כ, ושאל, בין היתר, האם ההתייחסות של השב"כ לניסיונות של חלקים בחברה הערבית לשנות את אופי המדינה בכלים דמוקרטיים ובפומבי כאל חתרנות מסוכנת שמצריכה טיפול מיוחד אינו מהווה ניסיון לא דמוקרטי לסתימת פיות; ומהו הפגם שהשב"כ מוצא בניסוח פומבי של מסמכים מכוננים בקרב הערבים.

&amp;nbsp;

תגובת השב"כ הגיעה במהירות מפתיעה:

&amp;nbsp;

שירות הביטחון הכללי מופקד מכוח סעיף 7 (א) לחוק שירות הביטחון הכללי התשס"ב 2002, בין היתר על שמירת ביטחון המדינה וסדרי המשטר הדמוקרטי ומוסדותיו מפני איומי חתרנות"; בתוקף אחריותו זו, נדרש השב"כ לסכל פעילות חתרנית של גורמים המעוניינים לפגוע באופייה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, אף אם פעולתם מתבצעת באמצעות כלים אותם מעמידה הדמוקרטיה, וזאת מכוח עיקרון ה"דמוקרטיה המתגוננת"; בניסוח מסמכים כאלה ואחרים, הנחזים להיות חוקתיים או מכוננים, כשלעצמו, אין כל פגם, אלא אם כן יש בהם כדי לשקף או לעודד תופעות פסולות של חתרנות מדינית כאמור.


עוד כתבו בנושא:

מתי שמואלוף, צ'יקי, וגם מג'די חלבי בידיעות.

נכתב על ידי , 10/4/2007 17:08   בקטגוריות גזענות, הסכסוך הישראלי-פלסטיני, מלחמת לבנון 2, משטרה ו"כוחות הביטחון", נגד הכיבוש שתיים בחמש, פוליטיקה, אקטואליה, ביקורת, פסימי  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מושון ב-19/4/2007 23:57
 



הצילו! מחרחרי שלום!


נחשו מי אמר: "היציאה למלחמה הייתה שערורייה...ניתן היה להתגבר על בעיית הטילים בדרום לבנון בדרכים דיפלומטיות...ההתקפה ביומיים האחרונים של המלחמה, אחרי שכבר הוחלט על הפסקת אש, שבה נהרגו 33 חיילים, הייתה ספין של ראש-הממשלה...ראש-הממשלה, שר-הביטחון והרמטכ"ל צריכים להתפטר..."

נכון, ארגון "גוש שלום" אמר את הדברים האלה.

אבל בזה אין חדש. מה שחדש הוא שאתמול חזר על הדברים, כמעט מילה במילה, הרמטכ"ל האחרון של צה"ל, משה יעלון.

"בוגי" יעלון רחוק מ"גוש שלום" כרחוק מזרח ממערב. הוא לא שייך ל"קבוצת-שוליים". הוא בא ממרכז הממסד. הוא ימני מובהק. הוא היה אחראי לכמה מן המעשים המתועבים ביותר של הכיבוש.

יש עוד הבדל: "גוש שלום" אמר את הדברים בשעת אמת, בעיצומה של המלחמה, כאשר עוד אפשר היה להציל את חייהם של אותם 33 חיילים. אז היו הדברים בלתי-פופולריים באופן קיצוני, על גבול הבגידה. מכיוון ששום כלי-תקשורת ישראלי לא היה מוכן לפרסם אותם, הגוש פירסם אותם במודעות בתשלום. יעלון בא עכשיו, אחרי שהרוח במדינה השתנתה, וזה הפך לפופולרי.

לא חשוב מה הם מניעיו של יעלון. (לפני שנה, כזכור, הדיח אותו אריאל שרון ומינה את דן חלוץ במקומו כדי לקדם את ה"התנתקות".) מה שחשוב הוא שהדברים נאמרו על-ידי אדם בעל סמכות צבאית עליונה. כאשר איש כזה קובע ש-33 חיילים נהרגו למען האינטרס האישי של אהוד אולמרט, זה אישום נורא. כאשר הוא אומר שהמלחמה כולה הייתה מיותרת, ושניתן היה להתגבר על הבעיות בגבול הצפון בדרכים דיפלומטיות - יש לדברים תוקף רב.

הדברים חשובים לא רק לגבי האירועים לפני חודשיים, כאשר מנהיגי המדינה טענו שנשקפה לנו סכנה נוראה בגבול הלבנוני. זה חשוב שבעתיים לגבי האירועים של היום, כאשר אותם המנהיגים מזהירים בפני "סכנה" הרבה-הרבה יותר חמורה במקום אחר.

במסדרונות הממשלה נשמעת עתה קריאת-בהלה: "הצילו! שלום עליך, ישראל!"

אויב נורא זומם לכפות עלינו שלום. הוא מתקדם לקראתנו משני עברים, בתנועת-מלקחיים אדירה.

הזרוע האחת של ההתקפה הזאת היא ממשלת-האחדות הפלסטינית, העומדת לקום.

הזרוע האחרת היא החלטת הליגה הערבית לחדש את יוזמת-השלום הערבית.

מבחינתה של ממשלת ישראל, התקפה זו מסוכנת לאין-שיעור מכל הרקטות של חסן נסראללה.

ממשלת האחדות הפלסטינית באה לפתור בראש ובראשונה צרכים פלסטיניים פנימיים.

מאז שהציבור הפלסטיני בחר בחמאס, נוצר ברחוב הפלסטיני מצב של תוהו ובוהו. ההתנגשות המתמדת בין הנשיא, שהוא ראש פת"ח, לבין ראש-הממשלה, איש חמאס, יצר מצב של ניתוק ושיתוק דווקא בשעה שהעם הפלסטיני זקוק לאחדות כדי לעמוד על נפשו.

תנועת פת"ח שלטה בתנועה הלאומית הפלסטינית המודרנית מאז הקמתה בידי יאסר ערפאת לפני כמעט 50 שנה. אין היא משלימה עם מפלתה. אבל עם הלוחם על עצם קיומו אינו יכול להרשות לעצמו ששתי תנועות כה מרכזיות יעסקו במאבקים ביניהן, במקום לשתף פעולה במאבק לחירותו.

נוסף על כך המצור, שהטילו אירופה ואמריקה על הרשות הפלסטינית, בפקודת הנשיא בוש. זהו ניסיון חסר-תקדים להרעיב עם שלם, פשוטו כמשמעו, כדי להכריח אותו לפטר את הממשלה שבה בחר בבחירות דמוקרטיות.

ממשלת האחדות נועדה להחזיר את הסדר הציבורי הפלסטיני ולשבור את המצור הבינלאומי.

לשם כך צריכה הממשלה לעקוף כמה מכשולים. מטעמים דתיים, קשה לחמאס להכיר רשמית במדינת ישראל. אין לזה שום קשר לאנטי-שמיות, כביכול, אלא לעובדה שעל פי האיסלאם, פלסטין היא "ווקף" השייך לאללה (בדומה לאמונת הפונדמנטליסטים היהודיים, שאלוהים הבטיח לנו את הארץ וכל ויתור על חלק ממנה הוא חטא בל-יכופר). אבל הדת המוסלמית פתחה דלת אחורית לעקיפת מצווה זו על-ידי היכולת לעשות "הודנה" לזמן ארוך - עשרות ואף מאות שנים.

הדרך לפיתרון הבעיה היא להחתים את ממשלת-האחדות, בראשות חמאס, על הצהרה המכירה ב"מסמך האסירים", בהחלטות האו"ם, בהסכמים בין אש"ף וישראל וביוזמה הערבית - מסמכים המבוססים כולם על ההכרה במדינת-ישראל. זה צריך להספיק למי שרוצה באמת לקדם שלום ישראלי-פלסטיני.

מבחינת ממשלתנו, זאת בדיוק הבעיה.

הזרוע השנייה של מתקפת השלום היא חידוש "יוזמת השלום הערבית".

יוזמה זו נוסחה בשעתו על-ידי עבדאללה, אז יורש-העצר של סעודיה ועכשיו מלכה. היא אומצה על-ידי ועידת הפסגה של ראשי המדינות הערביות, שנערכה בביירות.

התוכנית הזאת אומרת, בפשטות: כל העולם הערבי יכיר בישראל ויכרות עימה ברית שלום, אם תיסוג לגבולות 1967 ותאפשר את הקמתה של מדינה פלסטינית, שבירתה ירושלים המזרחית.

ישראל דחתה את היוזמה הזאת "על הסף" (אצלנו דוחים כל יוזמת-שלום "על הסף", כדי שלא תספיק, חלילה, להכניס רגל בדלת.) היוזמה הונחה על האצטבה וצברה שם אבק. עכשיו החליטו הערבים הרשעים לאבק אותה ולשים אותה שוב על השולחן.

מול סכנה זו של מחרחרי-השלום הערביים מגייסת ממשלת-אולמרט את כל כוחותיה. למרות שכל ההנהגה הפוליטית והצבאית עסוקה עכשיו בקרב על הישרדותה אחרי כישלון המלחמה בלבנון, היא מתאחדת מול האיום המבהיל הזה.

ציפי ליבני נשלחה באופן בהול לארצות-הברית כדי לקדם את פני הרעה. היא באה לשכנע את הנשיא בוש (ש"קפץ" לחדר בשעה שדיברה עם קונדוליזה רייס) להפעיל את הווטו האמריקאי הקטלני נגד כל החלטה של מועצת-הביטחון העלולה לתמוך בשלום. היא תיוועד עם עשרים ראשי ממשלות ושרי-חוץ כדי לבקשם להציל את ישראל מפני הסכנה.

לשם כך היא הוציאה מהבוידם של משרד-החוץ את הסמרטוט הדיפלומטי הקרוי "מפת הדרכים". ממשלת ישראל מעולם לא חלמה אפילו לבצע הסכם זה, שכל מטרתו הייתה מלכתחילה ליצור את הרושם שהנשיא בוש נחל הצלחה כלשהי במזרח התיכון. מהרגע הראשון ידעו כל הצדדים שזהו מסמך שאינו ניתן לביצוע.

ישראל וארצות-הברית יכריזו, על כן, שיוזמת-השלום הערבית מזיקה לשלום, מפני שהיא נוגדת את "מפת הדרכים". את ממשלת-האחדות הפלסטינית, לכשתקום, יש לפסול, מפני שאין בה הצהרה מפורשת שכל חבריה מכירים במדינת-ישראל (כאילו כל חברי ממשלת ישראל מוכנים להכיר במדינת פלסטין או בממשלתה). לכן יש לקיים את המצור על הציבור הפלסטיני עד שיכרע ברך וייכנע.

מדוע מבהילה מתקפת-השלום את ממשלת ישראל?

אילו היו באים אלינו ב-4 ביוני 1967 ואומרים שכל העולם הערבי מוכן לעשות איתנו שלום בגבולות שהיו קיימים באותו יום, ושגם הפלסטינים מקימים הנהגה המוכנה לסיים את הסכסוך ההיסטורי, היינו חושבים שהגיעו ימות המשיח.

אבל ב-5 ביוני 1967 פתחנו במלחמה, ששינתה את הכול. כבשנו את כל פלסטין ועוד שטחים גדולים, והודענו שאנחנו מחזיקים בהם זמנית לצורכי מיקוח, אבל עם האוכל הרי בא התיאבון. התחלנו לספח שטחים (את ירושלים המזרחית וסביבותיה ואת רמת-הגולן), ולהתנחל באופן מאסיבי בגדה המערבית.

בעיניה של ממשלת ישראל, יוזמת השלום - כל יוזמת שלום - אינה אלא מזימה מרושעת של מחרחרי-השלום לגזול מאיתנו את השטחים האלה. הדבר היה מכריח אותה להפסיק את תנופת ההתנחלות, שלא נפסקה אף לרגע מאז 1968, והנמשכת גם עכשיו במלוא המרץ, ולפרק את ההתנחלויות הקיימות.

תנועת-המלקחיים של מחרחרי השלום עלולה לתפוס תאוצה, ליצור לחץ בינלאומי שקשה לעמוד בפניו. מכאן הבהלה בירושלים.

יזמת-השלום הערבית יכולה לשכנע אם תצליח להעמיד לפני הציבור הישראלי את הברירה הפשוטה והחד-משמעית: שלום בלי השטחים הכבושים - או השטחים הכבושים בלי שלום.

אחרי שש מלחמות גדולות ועוד כמה וכמה קטנות היינו אמורים כבר לחשוד שהמחיר בדם ובדמים כבד הרבה יותר מדי, ומה שהכי חשוב - אינו מביא ניצחון, אלא דירדור החברה הישראלית.

בשש שנות האיוולת בין מלחמת 1967 ומלחמת 1973, טבע משה דיין סיסמה: "שארם אל-שייח' בלי שלום עדיפה על שלום בלי שארם אך-שייח'."

בגלל סיסמאות כאלה נהרגו 2700 חיילים ישראליים (ומי יודע כמה מצרים וסורים) במלחמת יום-כיפור. אחריה החזרנו את שארם אל-שייח' יחד עם כל סיני, וזכינו בשלום עם מצריים. משה דיין עצמו מילא תפקיד בהשגת שלום זה.

כמה חיילים ואזרחים, ישראלים וערבים, צריכים להיהרג כדי שנבין שהשלום עם העם הפלסטיני והעולם הערבי כולו חשוב לאין שיעור יותר מאשר השטחים ההתנחלויות?

אורי אבנרי.
נכתב על ידי , 17/9/2006 12:05   בקטגוריות אקטואליה, ביקורת, צבא, מלחמת לבנון 2, נגד הכיבוש שתיים בחמש, פוליטיקה, תקשורת  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nightwind ב-20/9/2006 12:47
 



יוצאים בפסטיבל הקומיקס ה-6: המסקרנים!


קודם כל אני רוצה להסב את תשומת לבכם שעלה אתר פסטיבל הקומיקס ה-6 ובו גם תכנייה מפורטת עם כל סרטי האנימציה וההרצאות המענינות. בקרוב אקדיש פוסט להרצאות שאני אתן שם.

 

חדשות קומיקס נוספות: ערן ואביב מסטודיו קומיקום, שעמדו להשיק בפסטיבל את הגיליון החדש של "דדליין", הודיעו אתמול שהם מבטלים את השתתפותם בפסטיבל עקב אי סדרים שהובילו לסכסוכים עם הנהלת הפסטיבל. ערן ואור ביטלו את הדוכן וגם את ההרצאות הרבות שהיו אמורים לתת בפסטיבל. צבי קויש וחבריו מאתר ביקורת המיינסטרים קומיקס גיבורי על וכו הצטרפו לקומיקום וביטלו גם הם את השתתפותם ואת ההרצאות שהיו אמורים לתת. לי אין מושג באיזה סכסוכים מדובר כי זה לא היה מולי, אני רק מרכז את דוכני היוצרים.

 


התלבטתי בקשר לכותרת, כי לספרים הבאים אין מכנה משותף מוצק חוץ מזה שהם לא בהכרח שייכים לז'אנר ההומור. לא קראתי עדיין אף אחד מהם אבל הם נראים מענינים מאוד אז קראתי להם המסקרנים!

 

ההורים של לב אפור

מאת ובהוצאת שחר קפלן ועדי כרמל 

112 עמודי צבע בכריכה קשה, גודל A5

 

ההורים של לב אפור הוא סיפור בציורים ובמילים על חייהם של זוג הורים ובתם בעיר גדולה לחופו של הים התיכון. הציורים צויירו במשך שנתיים בשכונה בה מתרחש הסיפור.

 

עדי קפלן ושחר כרמל, חיים בתל אביב, עובדים יחד משנת 1994.

 

לא ראיתי את הספר הזה בפועל עדיין אבל זה נראה מעניין.

 

 

  לספרון הבא אין עדיין כריכה אז הנה רישומים מתוכו:

 

הביוגרף- אוסף השיניים של אבא ארליך

מאת ובהוצאת גלעד סליקטר ואוהד צופי

גלעד סליקטר

פורמאט קטן,50  עמודים

שחור לבן

 

בספר השני בסדרת "הביוגרף" המתרחשת ב"צל-ים" העיר, מנשה שזר יוצא לבחון את אוסף השיניים של אבא ארליך, משחק על הקו הדק בין ילדות לזקנה כשאנו מתוודעים מחדש לחטא ההיבריס.

 

תיקון: הדיסק לא ייצורף לספר, הוא יימכר בנפרד, ואלה פרטיו:

 

"הביוגרף-צל ים" - מיני אלבום מוזיקה מאת אוהד צופי.

מיני אלבום המחובר לפרויקט "הביוגרף" בעבותות ברזל, דרכו אנו מתוודעים לצל-ים העיר ולתושביה, ביניהם אבא ארליך ורוני טל.

 

יוצרים-

גלעד סליקטר- בוגר שנקר, כותב ומאייר בעיתונים רבים.

הוציא לאור את הספר "מי אתה בכלל" שהוצג בפסטיבל "פומטו" היוקרתי בשוויץ.

 

אוהד צופי- אמן יוצר המתגורר במזכרת בתיה, עוסק במוזיקה וכתיבה

 

 

 גם במקרה הזה עוד לא פורסמה כריכה סופית:

 

רדומים

מאת ובהוצאת דותן גולדווסר

26 עמודים, שחור לבן A5.

ארבעה סיפורים קצרים המתארים מציאות חיים בשחור ובלבן.

דותן מוציא גם את:

לוויתן

עשרה עמודים, שחור לבן. A5

לוויתן נוחת מהשמיים במרכזה של עיר ומעלה גלים של הומור עמום.

 

דותן גולדווסר הוא צפוני בן 22, מקיבוץ גזית, ואלה פרסומיו הראשונים.

 

ראיתי כמה מהעמודים של מר גולדווסר. הוא מאוד מתחיל, אבל יש לו תפיסה טובה מאוד של שחור ולבן וזה יותר חשוב לו מגימור מלוקק, מה שאומר שיש לו פוטנציאל.

 

 


 

ולסיום, אני רוצה לשלוח מכאן את השתתפותי בצערן של משפחות ההרוגים, ואיחולי החלמה מהירה לפצועים. 

 

אני רוצה לומר לכם, שליבי כואב אישית את מותו של כל חייל וחייל. כולנו עברנו שעות קשות, הן בחזית והן בעורף.

 

אבל יש לנו עם אמיץ עם עורף חזק!

 

לא נכנע לכוחות השחור שקמו עלינו לכלותינו!

 

עם ישראל יקום כעוף החול מתוך ההריסות.

 

אנחנו - ננצח!

 

תודה רבה.

נכתב על ידי , 16/8/2006 10:19   בקטגוריות אופטימי, איור, אמנות, ירידים, מלחמת לבנון 2, פסטיבל הקומיקס ה-6, קומיקס, קומיקס ישראלי, תרבות אלטרנטיבית  
90 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סנדי ש ב-17/8/2006 19:13
 



יוצאים בפסטיבל הקומיקס ה-6: צעירי האלטרנטיבים!!!


הי הו הי הו! הענינים מתחילים להתחמם, הדדליין רצחני, הפסטיבל מתקרב, וכל הילת גבורה שאי פעם הייתה לקרב פנים אל פנים הפכה סופית לאבק ברוח הודות לאיתי אנג'ל (נראה לי שבאקספלורר עדיף). הכתבה הזאת הזכירה לי זיכרון ישן ממלחמת לבנון הראשונה: את אבא שלי ואחיו מדברים על קרבות כאלה, ועל איך מה שלוקח לסדירים יום שלם לוקח למילואימניקים שעתיים ובפחות אבדות. מעניין אם זה נכון גם היום כשהמילואימניקים מתאמנים הרבה פחות. אבל עזבו את כל זה, יש חיים מעבר למלחמה:

 

מלא קומיקסים ישראלים חדשים!!!

 

החוברת המסריחה הזאת!

בעריכת אריאל וייסמן וטדי גולדנברג

44 עמודי ש\ל, עטיפת צבע

חוברת הקומיקס המסריחה הזאת היא חבירה יחדיו של כמה כוכבים רעננים ועולים:

אריאל ויסמן, יוצר "אודי" (נענע), "סבא יחזקאל" (מעריב לנוער) וכמובן "הוברט הוברט", טדי גולדנברג ("עלילות רפי"), יונתן משורר (יוצר חוברת הקומיקס המצחיקה "אגוזי מלך"), חגי גילר (יוצר האתר "שסק" וסדרת הקומיקס המקוונת "עלילותיו של דוגי ליברצם"), אביב איצקוביץ' (הידוע בשם "אפאתיק", שהשתתף בעיתונים "הקורמורן", "המקק") ועוד!

 

שימו לב עדכון טרי!!! וייסמן החליט בצעד מהפכני לתת בבלוגו הישן-חדש את כל חוברת הוברט הוברט הרביעית להורדה חינם אין כסף!!! האינטרנט כמרקקה!!!ה

 

 

פחם

מאת ובהוצאת מולי יחבס

מגזין קומיקס ומוזיקה, גיליון 1

40 עמודי ש\ל

 

מולי יחבס, 23, לשעבר מחברי עיתון הקורמורן ועורך אופנדור, מביא השנה עיתון חדש מלא עד להתפקע בקומיקס והפעם גם בכתבות מוזיקה!

מובטח גם אמן אורח!

 

 

 

חוברת המין הגדולה

מאת ובהוצאת דן אלון

40 עמודי ש\ל, כריכת צבע

 

דן אלון יצר חוברת שלמה מלאה בקריקטורות וקומיקס הומוריסטי שמתעסקים בתכנים מיניים בצורה אווילית ומצחיקה כאחד.

 

דן אלון מסר על עצמו:

עליי? אני חמוש בטוש (-:

 

חוצמזה לדן אלון יש בלוג עם קריקטורות בעלות הומור נמוך ואינפנטילי במיוחד, בנות לטובתכן נא לא ללחוץ על הלינק.

 

לא לדאוג זוהי רק ההתחלה! יש עוד מיליון חוברות וספרים חדשים! ואף יותר מזה ישנים! רציניים, מצחיקים, מרגשים, לא ברורים.

 

הבן של גרוסמן! מותך לא היה לשווא! בזכותך, פחות או יותר, אנחנו בתל-אביב נוכל להנות מכל הקומיקסים המעולים האלה!

נכתב על ידי , 14/8/2006 08:47   בקטגוריות אופטימי, איור, אמנות, ירידים, מלחמת לבנון 2, אקטואליה, פסטיבל הקומיקס ה-6, קומיקס, קומיקס ישראלי, תרבות אלטרנטיבית, תקשורת  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חני ב-17/8/2006 02:51
 



צה"ל מחסל את התקשורת הערבית המתונה והחילונית


בישראל מאשימים את כל הערבים כולם בפנאטיות דתית מהסוג הגרוע ביותר. משתדלים להתעלם מהעובדה שהפתח (אש"ף) למשל, היה כוח חילוני לגמרי. בישראל משתדלים גם בכל הכוח להחניק ולחסל כל כוח חילוני, מתון, דמוקרטי ופרגמטי שקיים אצל הפלשתינים ובלבנון, אולי כדי להוכיח שכל הערבים פנאטים.

הנה תראו מה עשינו השבוע: אלוף יואב גלנט מנע הכנסת עיתונים ממזרח ירושלים לרצועת עזה.
מדובר בעיקר באל-קודס ואל-איאם, המשקפים בדרך כלל עמדות חילוניות-פרגמטיות ותומכים בפתרון מדיני.

האיסור על הכנסת העיתונים לרצועה צפוי להגדיל את תפוצתם והשפעתם של עלונים מקומיים המופקים על ידי החמאס וכוללים מאמרי הסתה נגד ישראל. אכן פקודה גאונית.

ובעוד פעולה גאונית השבוע, השמידו אתמול בצהריים מסוקי צה"ל אנטנות של תחנת הטלוויזיה הממלכתית של לבנון, שהיו ממוקמות על גג מגדלור ישן. התקיפה בוצעה בניגוד להחלטת הקבינט הביטחוני-המדיני שדחה שלשום את בקשת שר הביטחון והרמטכ"ל לאשר פגיעה בתשתיות בלבנון. נודע גם כי השר עמיר פרץ לא אישר את הפעולה, המנוגדת להבטחה שניתנה בעניין זה לארה"ב. מקור ביטחוני מתח אמש ביקורת על ההחלטה לשבש את שידוריה של תחנת הטלוויזיה הממלכתית, הנתונה להשפעתה של מפלגת השלטון בהנהגת ראש הממשלה סניורה ונחשבת למתונה יחסית.

הפגיעה בתחנה הממלכתית, גרמה לעליית הרייטינג של שידורי אל-מנאר, תחנת החיזבאללה.

ביום חמישי בהארץ פורסם ראיון פרופיל מרתק עם חולוד בדאווי ויאנה קנפובה, מארגנות הפגנות השמאל (הקיצוני) נגד המלחמה. נועה ואני זיהינו את הפוטנציאל של יאנה כבר לפני כמה שנים, ואני שמח לראות שהיא מממשת את ההבטחה. אם יש משהו שיכול לבנות ולהניע גייסות של שלום בארץ הזאת, הרי זאת האנרגיה של חולוד ויאנה. אני רק מקווה שחולוד לא תתקלקל כשהיא תגיע לכנסת.

ובטיים אאוט השבוע, מקבל עוד מנהיג שמאל עולה, יונתן פולק, במה לשטוח את טענותיו.

וחוצמזה, אולי אחד המאמרים היותר חדים השבוע, הוא מאמר בשם מברוק, ישראל, שגם הוא התפרסם בהארץ ביום חמישי.




ולחדשות אמנות:
פסלי מסקינגטייפ ברוטשילד:



כצפוי, פסלי המסקינג טייפ לא שרדו הרבה זמן, אבל אחלה מגניב.

בקרוב: עוד סקירת קומיקסים חדשים.
נכתב על ידי , 11/8/2006 09:42   בקטגוריות אקטואליה, ביקורת, צבא, אופטימי, הפגנות, מלחמת לבנון 2, משטרה ו"כוחות הביטחון", נגד הכיבוש שתיים בחמש, תרבות נגד  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של S.H ב-13/8/2006 04:10
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)