לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2019    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

בראשית פרק י"ב פסוק י'


בראשית פרק י"ב פסוק י': וַיְהִי רָעָב בָּאָרֶץ; וַיֵּרֶד אַבְרָם מִצְרַיְמָה לָגוּר שָׁם כִּי-כָבֵד הָרָעָב בָּאָרֶץ. ויעצרו אותו המצרים בגבול, ויתנו לו לגסוס למוות במדבר
וכך לא נוצר העם היהודי!

 



נכתב על ידי , 12/9/2012 01:28   בקטגוריות גזענות, דמוקרטיה, דת ואמונה, התחממות גלובלית, ניאו-נאצים יהודים, תרבות נגד, אקטואליה, ביקורת, צבא  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-18/9/2012 02:20
 



סבתא שלי והנכד שלי


מה אתם יודעים, חשבתי שוב על הנושא החביב עלי, ערכים שמשתנים עם הזמן בניגוד לערכים נצחיים וכו'.


ניהלתי (שוב) בראשי וויכוח ווירטואלי עם ספתא שלי החב"דניקית.


חשבתי מה יכול לשכנע אותה, ונזכרתי בפמיניזם.


אמרתי לה בדמיוני: "תראי סבתא, לפני מאה שנה לא היו זכויות בחירה לנשים. האם היית רוצה לחיות בעולם כזה?"


ואז שאלתי את עצמי "האם אתה היית רוצה לחיות בעולם כזה?"


התשובה השלילית שלי הפתיעה אותי באוטומאטיות שלה. אבל אחר כך חשבתי על זה, והגעתי למסקנה שסביר שזה לא היה מפריע לי כל כך. אם הייתי נולד לאותה שכבה חברתית שאני שייך לה היום, אולי אפילו הייתי יוצא לכמה הפגנות עם הסופרג'יסטיות, כמו שהיום אני הולך פעם בחודשיים להפגנה או פעילות למען פלסטינים מסכנים, אבל יותר סביר שהייתי מסתכל עליהן בערך באותה עין שאני מסתכל על טבעונים קיצוניים היום - בעין קצת עקומה.


כאילו, מה תעשה זוגתי לעתיד, כשהנכד שלנו ישאל אותה (הרבה אחרי שאני אמות. אני מניח שגם בעתיד תוחלת החיים של הנשים תהיה ארוכה משל הגברים, המסכנות) "אבל סבתא, איך יכולתם לאכול חיות?!"


מה אני הייתי עונה לו?


"אה... תראה, נכדי, אז זה היה נחשב לממש מקובל... אף אחד לא עשה מזה עניין...מכרו בשר צלוי או נא בכל קרן רחוב... שלא לדבר על זה שזה היה ממש ממש אבל ממש ממש טעים..." "איכס, סבא, תנגב את הריר מהסנטר" "אתה יכול לנגב לי, אתה יודע שאני משותק בכל הגוף..."


טוב, נראה לי שהבנתם.

נכתב על ידי , 26/3/2008 23:57   בקטגוריות אבולוציה, אקולוגיה, אתאיזם, דת ואמונה, הומניזם, הערות אישיות, התחממות גלובלית, חברה וכלכלה, חינוך, מוסר, פוליטיקה, פילוסופיה, תרבות, אקטואליה, ביקורת  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-30/3/2008 19:48
 



אולמרט וברק מדברים ערבית


בטורו השבוע בטיים אאוט, שבו הוא משבח את הבשר של מסעדת נווה צדק ומגן על המחירים הגבוהים, ג'וב הרגיל מעלה מחשבה שמעניין להזכר בה: ייתכן שהצמחונות תתרחב לא מבחירה מוסרית, אלא כגזירה כלכלית, עם עלייה נמשכת של מוצרי הבשר. ככל שגדל משקלם של השיקולים הסביבתיים בכלכלה, והפרות האלה הורגות אוזון עם הנודים שלהן לא פחות מאשר כל דבר אחר. מעניין...

 

***

 

יש מדי פעם אירועים שאני שוקל ללכת אליהם ולא מוצאים את דרכם להמלצות בבלוג.

 

מי שמתעניין יכול לחפש את האירועים שלי בעמוד האירועים בפייסבוק.

 

 

***

 

בפליקר העליתי עבודות מהקמפיין לכנס האלטרנטיבי לכנס הרצליה של ארגוני אשה לאשה וקואליציית נשים לשלום בחיפה. יצרנו גרסא לבאנר גם בערבית (לא, אני לא יודע, אבל מתחיל ללמוד בקרוב), ויצא מצחיק לראות את ברק ואולמרט מדברים ערבית.






אה, ואני צריך גם לתרגם לעברית את ההודעה לעיתונות על התערוכה בלונדון...
אוף. עבודתם של הרשעים לעולם אינה נגמרת.
נכתב על ידי , 17/1/2008 17:32   בקטגוריות אמנות פוליטית, אקולוגיה, הומניזם, הופעות&catdesc= מסיבות&catdesc= רייבים, הסכסוך הישראלי-פלסטיני, הערות אישיות, התחממות גלובלית, חברה וכלכלה, נגד הכיבוש שתיים בחמש, סוציאליזם, פוליטיקה, פייסבוק, פרסום, שיבוש תרבות, תקשורת, תרבות נגד, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מריה קאסה ב-5/2/2017 07:11
 



קשקושי תחת - פנזין קומיקס והומור חדש!


איזה כיף להכנס לאוזן ספרים ולמצוא שם פנזין זירוקס חינמי חדש, מלא בהומור ירוד, נחות, מטופש ומהנה, ובקומיקס לא מקצועי אך מצוייר להפליא:



חיבבתי את תת הכותרת: עיתון בשפה העברית.
על היוזמה חתומים עומר בן-יעקב, יונתן השילוני, מרב משנהוף, ירמי שיק-בלום והד"ר יבניאל צוף-שטיימן. האיורים מעט מחוספסים כאמור, אך עשויים בכשרון שניתן לזיהוי בקלות. השפעות ברורות של דני קרמן, לפחות אצל אחד המאיירים (רוב היצירות אינן חתומות, לצערי. אין לכם חשק להתפרסם, או שאתם סתם בצבא?).

העיתון ערוך במיטב המסורת של ערבוב טקטסטים, קומיקס באורכים שונים וקריקטורות, וכן ציורי שוליים קטנים. לא הכל מוצלח כמובן, אך הרוב שיעשע אותי. מעבר להומור הפרשות לא נפקד מקומם של נושאי אקזיסטנציאליזם עירוני, בדידות, יחסים כושלים על נשים ועוד קצת הומור הפרשות. אה, ויגאל עמיר.

את בדיחת הסטריפ שאני מביא כאן כבר ראיתי בהרבה מקומות בעבר, אך היא נוגעת לי באופן אישי ולכן מצחיקה אותי כל פעם מחדש:



בהצלחה ליוצרים בהמשך, וזכרו - אל תלכו לעבוד בפרסום!

 (הסבר)

נכתב על ידי , 18/12/2007 14:59   בקטגוריות פנזינים וכו', איור, הומור, הומניזם, התחממות גלובלית, מגזינים, נגד תרבות הצריכה, עירוני, עיתונות, קומיקס, קומיקס ישראלי, קריקטורות, תרבות אלטרנטיבית, אופטימי, ביקורת, סיפרותי, שחרור קיטור  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-27/12/2007 19:55
 



התחרות על תבואות היא בין 800 מיליון נהגים שרוצים לנהוג, לבין שני מיליארד עניים שרוצים לשרוד


במאמר מאת כתבי "הארץ" ו"גרדיאן" מציגים בצורה די מאיימת את המחסור ההולך וגובר במוצרי מזון בסיסיים כמו תירב וחיטהבכל העולם, שנוצר בגלל ששטחי חקלאות עצומים בכל רחבי כדור הארץ מוסבים לגידול עבור דלק ביולוגי.

זאת אחת הסיבות העיקריות לייקור הלחם גם בארץ.

(תוקן).
נכתב על ידי , 12/11/2007 18:02   בקטגוריות אקולוגיה, הומניזם, התחממות גלובלית, חברה וכלכלה, נגד תרבות הצריכה, סוציאליזם, פוליטיקה, אקטואליה, ביקורת, פסימי  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נגה ב-14/11/2007 17:59
 



סיכומי פסטיבל הקומיקס 2007 למיניהם


אפשר לומר שהסיכום הרשמי שלי יצא לאור באדיבות "ידיעות תל-אביב" (לשעבר עיתון ת"א).

אריאל וייסמן סיכם את הפסטיבל אצלו בבלוג וגם זרה קטילות (קטלניות אך מבוססות) לכל עבר בפורום, מה שעורר דיון מעניין דווקא על 3 חוברות "נקודת מפגש" של אליהו משגב - צו פיוס או התנשאות לגלגנית?

עוד שרשור ביקורות בפורום.

אלית אבני, צלמת CNV, פרסמה תמונות מהפסטיבל.

טדי גולדנברג העלה איורים משעשעים מהפסטיבל, וגם בפורום נפתח שרשור בנושא.

גם ערן אביאני מסכם.

אתם מוזמנים להוסיף משלכם בתגובות, אני אוסיף לפוסט.

הסיכום שבידיעות קצת צבוע בוורוד, וגם שלחתי אותו באמצע הפסטיבל. האמת היא שהשנה כמות המבקרים פחתה באופן ניכר יחסית לשנה ולשנים שעברו. לא יודע כמה באחוזים, אבל זה הורגש. האם הסיבה היא שכולם בחו"ל? שיש להם זכרונות מרים מהחום באוהל? שהתוכניה לא הייתה מספיק מעניינת?

אני חושד שהסיבה היא שהשנה, שלא כמו בשנים עברו, לא חולקה התוכניה יחד עם הארץ לפני הפסטיבל.

מכיוון שכבר התחלתי לדבר על החוברות מהפסטיבל עם המסריחה הזאת, נראה לי שהשנה אכתוב את דעתי על כמה מהחוברות בפסטיבל בפוסטים הקרובים. אני כבר יכול להגיד שהופתעתי לטובה מארז צדוק (Zooלה) - איזו איכות, איזה מקצוענות. צדוק יוצר בז'אנר שהוא אחד הפופולאריים במיינסטרים בצרפת ובלגיה - הרפתקאות הומוריסטיות של דמויות חיות מואנשות, דמויות אנימציה כאלה. אבל זה לפני שקראתי את העלילה.

***

כשהארץ שולח כתב לטיול בחו"ל, זאת לא עוד כתבת איל פלד הממומנת ע"י תאגידי תיירות כמו במעריב וידיעות. בהארץ שולחים את אסף אוני ואוריאל סיני למסע שיאיר ויציף נושא חשוב שנמצא במרכז ההתעניינות העולמי, אבל פה נדחק קצת לשוליים: מסע לגרינלנד כדי לעמוד מקרוב על השפעות ההתחממות הגלובאלית. ובקישור יש גם מיניסייט עשיר בנוסף על הכתבה בעיתון.


ולסיום, יום הבלוג הבינלאומי מיסודו של ניר אופיר מתפוז: אין לי כוח לחפש ולכתוב על בלוגים שאולי אתם לא מכירים. תקראו את יוסי גורביץ' (תוקן).


נכתב על ידי , 31/8/2007 07:30   בקטגוריות פנזינים וכו', עירוני, פסטיבל הקומיקס 2007, קומיקס ישראלי, קומיקס, תרבות אלטרנטיבית, התחממות גלובלית  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ברק; ב-1/9/2007 11:49
 



Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)