לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2019    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

פריס הילטון לבית הלבן\וורוד - 2008!





אתם סו הולכים טו לאב דיס:

רקע: מקיין פרסם תשדיר בחירות שבו תמונותיו של אובאמה מוצגות לצד תמונות של בריטני ופריס הילטון, בניסיון, כך נראה, להציג אותו כסלבריטי חלול ושטוח.

פריס הילטון, אחת הבחורות המבריקות ביותר השוחות כדג במי הספקטאקל, אותה בועה וירטואלית המנהלת את חיינו, החליטה לענות למקיין בתשדיר משלה.

מקיין: כל כסף הנפט שלך וכל מאות הקופירייטרים שעבדו בשביל הקמפיין שלך, הספין דוקטורים, היועצים, הפינקלשטיינים - כולם נפלו בפני מוחה החד כיהלום של הגברת פריס.

ועתה, נעבור ללינק לתשדיר הבחירות של פריס.

אני עדיין חושב שהיא רזה מדי, אבל לא הייתי מתנגד בכלל שהיא תשלוט בעולם החופשי.


נכתב על ידי , 6/8/2008 10:47   בקטגוריות אד בסטינג, אמנות פוליטית, הומור, הומניזם, חברה וכלכלה, יחסי ציבור ושיווק, פוליטיקה, שיבוש תרבות, אקטואליה, ביקורת  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של eln ב-7/8/2008 10:30
 



פצצת אטום בשידור חי




קבוצת אמנים רדיקליים גרמו בהלה בקרב צופי תחנת טלוויזיה צ'כית לאחר שהצליחו להחדיר בהיחבא תצלום של פטרייה גרעינית אל תוך שידורי מזג האוויר. חברי הקבוצה יועמדו לדין.

ובארץ, בדיוק קבע בית המשפט שמותר להקרין את הסרט של ג'ק פאבר וגדי ספרוקט (איזה אחלה שם), שפרצו למוזיאון ת"א ועשו שטויות, ואח"כ יצרו את הסרט מהחומר שצילמו מצלמות האבטחה של המוזיאון.

עדכון:
בית המשפט אישר אתמול בקשה של מוזיאון תל אביב, לעיכוב פסק הדין שדחה את בקשתו בעניין הסרט "Watchman" של ג'ק פאבר וגדי ספרוקט. המוזיאון ביקש מבית המשפט המחוזי להוציא צו מניעה קבוע נגד הקרנת הסרט, שצולם בין כותלי המוזיאון תוך שימוש במצלמות האבטחה שלו. (דנה גילרמן, הארץ).

בעקבות אישור הבקשה לעיכוב פנו צמד האמנים, באמצעות עו"ד אביגדור פלדמן, והגישו בקשה לביטול בקשת המוזיאון. בינתיים שב הסרט להיות תחת צנזורה.

”עתוננו אינו מכיר בשום אידאלים צדדיים” - על עיתונות אלטרנטיבית (בעיקר פוליטית) בארץ ישראל במאה השנים האחרונות. מאמר של אורן פרסיקו באתר המאסף, אותו אתר שמחזיק גם את אינדקס הפנזינים של איתמר ב"ז. כי באמת, איתמר, הגיע הזמן שתשנה את השם. ארכיון זה לא. זה אולי וויקי, או אינדקס, או מילון או אנציקלופדיה. (הגעתי דרך מארב)

ובלי קשר, לכו שתו כוס מים. אמנם חורף אבל אתם בחדרים מחוממים ובסכנת התייבשות אמיתית, בייחוד אם אתם מנוזלים שאז כל הנוזלים בגוף יוצאים לכם דרך האף.
נכתב על ידי , 14/1/2008 13:38   בקטגוריות פנזינים וכו', אמנות, אמנות פוליטית, מגזינים, עיתונות, פאנק, תקשורת, תרבות אלטרנטיבית, אקטואליה, ביקורת, טלוויזיה, אד בסטינג, שיבוש תרבות  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-15/1/2008 10:46
 



Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)