לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2019    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

על שביתת המרצים


פוסט שנוצר כתגובה לתצלום+מיניפוסט של גלית לוב.

 

המאבק של המרצים הוא מאבק פוליטי, ובפוליטיקה קל לטעות.

גם פוליטיקאים "מקצועיים" טועים כל הזמן ובגדול, אז לא כל שכן "סתם" מרצים מהאקדמיה.

 

אני הולך לדפוק פה קלישאה שחוקה, אבל...

אם רוב המרצים עדיין תומכים בשביתה אחרי שלושה חודשים ארוכים, אני נוטה להאמין שיש משהו בטענות שלהם.

 

ברור שזה פשע שזה נעשה על גבם של הלקוחות (הסטודנטים), ולכן הלקוחות צודקים בדרישתם להחזר כספי מלא מבעלת העסק, המדינה.

 

יעני, רוצים לדבר קפיטליזם?

אין בעיה, גם אני יודע לדבר קפיטליזם, מאדרפאקרז!!!

יעני מה תעשה המדינה, בתור עסק קפיטליסטי, כדי לדפוק ת'מרצים?

תביא מרצים מתאילנד? מהפיליפינים?

 

מירב ארלוזרוב, תפנימי!

המרצים הם האנשים עם היד על השלטר של עתיד המדינה המחורבנת הזאת!

רוצים להפסיק את הזרם בכל הסניפים המרכזיים?

פרופסור אשר כהן  (נציג סגל המרצים) הוא יורם אוברקוביץ' של עתיד המדינה!

 


...

טוב, נו, אולי הגזמתי מעט, אבל זה היה נחמד, ולמטרה טובה. אני חושב.


נ.ב.

ואם המרצים הם האנשים עם היד על השאלטר של העתיד שלכם, הרי שהמורים הם האנשים עם היד על הביצים של העתיד שלכם, ואם הם ילחצו זה כל כך יכאב!

נכתב על ידי , 16/1/2008 23:58   בקטגוריות אקדמיה, הפגנות, חברה וכלכלה, חדשות, סוציאליזם, חינוך, עובדי קבלן, עירוני, עיתונות, פוליטיקה, תקשורת, תרבות, תרבות נגד, אקטואליה, ביקורת, שחרור קיטור, שביתת המרצים, שביתות ומאבקים סוציאליים  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של BoR|S ב-17/1/2008 11:48
 



Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)