לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

הרצל אמר: קראו את יוסי גורביץ'


קראו את שני הטורים האחרונים של יוסי גורביץ' בבלוג החברים של ג'ורג'.
אחד בנושא מצעד הגאווה ואחד בנושא עמותת גשר.

נ.ב. נראה לי אני גם הולך לצעוד במצעד הגאווה הזה.
אמנם עדיין לא יצאתי מהארון, אבל זה ידוע שהראשונים שזורקים לכלא הם ההומואים והשמאלנים, וכשליברמן בממשלה...

גורביץ' כתב על משל הזרדים - אתם מכירים, זרד אחד אתה שובר בקלות, אבל קבוצת זרדים יחד קשה לשבור. יעני כוחם באחדותם. הוא גילה לי שזרדים מאוגדים בלטינית זה fasces, וזהו המקור למילה פאשיזם.

עוד נ.ב. מי שלא יכול לבוא לצעוד מוזמן לתרום למימון הוצאות האבטחה האדירות של המצעד, שמממן הבית הפתוח בירושלים. אפשר לתרום דרך לתרום.קום.

נ.ב. בראיון שפורסם היום בהארץ עם רוברט מקי, גורו התסריטאות הידוע, מצאתי אבחנה שגם אני הגעתי אליה בעקבות תחרות הקריקטורות האנטישמיות הישראלית:

"כשהגעתי לישראל הבנתי שאלה לא היהודים שאני מכיר מארצות הברית. זה לא וודי אלן. אלה שורדים קשוחים שאיבדו את חוש ההומור שלהם. ההומור מגיע מיחסי האדון והעבד, שבהם העבד צריך את ההומור הרבה יותר מאשר האדון. העבד יכול לראות את האירוניה ואת האבסורד, בעוד שהאדון רק יכול לשאול את עצמו אם העבד מבין את מה שהוא אומר לו לעשות. אנשים שנמצאים בעמדת האדונים מאבדים את ההומור שלהם".
נכתב על ידי , 2/11/2006 10:38   בקטגוריות אקטואליה, ביקורת, דת ואמונה, גזענות, הפגנות, חברה וכלכלה, פוליטיקה  
67 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-8/11/2006 11:44
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)