לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

הודעת הועדה המארגנת


ביום ו', 28.4.2006, ייערכו שוב הפגנות נגד גדר ההפרדה.

בדיוק לפני שנה, ב-28 באפריל 2005, התקיימה בבילעין אחת ההפגנות הגדולות שנערכו אי-פעם נגד הגדר. תזכורת לאירועי הפגנה זאת, שבדיכויה נטלו בין היתר מסתערבים, ניתן למצוא באתר.

גם השבוע נצא – פלסטינים, ישראלים ובינלאומיים – למחות נגד גזל האדמות והרחבת ההתנחלויות בחסות הגדר.

כל מי שיכול/ה להשתתף בהפגנות יום השישי מתבקש/ת להתקשר עם אילן בטל' 03-6482749, 052-4655675.

על מי שמגיע/ה מירושלים מתבקש/ת להתקשר עם אור בטל' 054-2021824

אנא התקשרו עד יום חמישי אחר הצהריים לכל המאוחר.

תודה.
נכתב על ידי , 26/4/2006 14:16   בקטגוריות אקטואליה, אמנות פוליטית, נגד הכיבוש שתיים בחמש, תרבות נגד  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רונן ב-26/4/2006 22:15
 



וכבר יש לי עוד רעיון


אני אמור לעבוד יא זונות!

אנשים נותנים היפר לינקים למילים, כן?
עכשיו תעשה לי שירות שיבדוק אצל המדורגים שלי מהפוסט הקודם איזה היפר לינקים הם נותנים לאיזה מילים, כן?
יפה.
עכשיו כשאני כותב פוסט, בקליק ימני על מילה תהיה את הרשימה של חמישה לינקים, מדורגים לפי פופולאריות ולפי הדירוג שלי של חשיבות המלנקקים, פלוס מקום ריק לכתיבה של היפר לינק, עם השלמה אוטומאטית כמו בשורת הכתובת.

וכמובן שאפשר למכור מילים למפרסמים וכו וכו.
איך אני אתכם?

כל הפוסטים בבלוג שלי הם ברישיון חופשי פלוס קרדיט ולינק.

ברוכין תגיד פטריות הזיה עוד חוקי בקמדן או שכבר סגרו הפרצה הזאת?
אם אתה עושה מיליונים מהרעיונות שלי אני דורש שתבריח לי ארצה כמה פטריות.
או שתשלח לי אותן באס אמ אס.
ואל תשכח לתייג אותן - איזה קולומביאנית, איזה תאילנדית וכו'.
ותנסה בעצמך את כל הסוגים ותדרג לי מספרית.
נכתב על ידי , 25/4/2006 20:44   בקטגוריות אינטרנט, הבלוגוספירה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורי ב. ב-27/4/2006 13:19
 



מגניב איך שהאנושות בונה מוח מרכזי במודע.


אורי ברוכין כתב פוסט על רעיון לשירות בסגנון טכנורטי להצפת תוכן עצמאי עברי בבלוגוספירה ובכלל.

תלכו לקרוא את הפוסט שלו ואת התגובות לפני שאתם קוראים את שלי אחרת לא תבינו כלום.

עוד שברי רעיונות בנושא:

אני חושב שיש דרכים להוריד עוד את כמות העבודה הידנית של כל תורם, למרות שאני לא יודע כמה זה מסבך תכנותית וחישובית.

למשל, אדם מגדיר מראש קטגוריות מרכזיות של נושאים שהוא קורא יותר, ואז אלה מופיעים לו בחלון שנפתח.

למשל, כל קטגוריה מקודדת צבע.
והוא מקליד בתוך תיבת הצבע את התגים הספציפיים ששייכים לנושא.
זה עוזר?

ורעיון דומה וקצת אחר שאין לי מושג אם כבר קיים כי אנ'לא בתחום.

אני מדבר על מקורות מידע, לא על פוסטים בודדים.
אני יודע שיש מלא שירותי תיוג כמו טכנוראטי ודיג וכל אלה, ועוד לא חקרתי אותם לעומק, אז אולי אני מדבר על אופציה שכבר קיימת.
אני מדבר על זה שכל משתמש נותן ציון מאחד עד עשר למקורות המידע שלו.

נגיד יש לי פיד של אנשים שאני קורא, כן?
אני מדרג אותם לפי חשיבות ומתייג אותם בקטגוריות.
עכשיו יש לי פיד שמראה לי שכלול של כל הפידים של הדברים שהם קוראים, כן?
ומסודר לפי קטגוריות, כן?

יעני אם שניים מהם קוראים מישהו שלישי אז הוא עולה למעלה ברשימה, כן?

והרי גם הם מדרגים אצלם... זה גם משפיע.

ככה קורה שכולם משפיעים על הרייטינג של מקורות המידע המובילים בכללי אבל לכל אחד יש את הדירוג האישי שלו.
אני צודק? אני טועה?

נגיד יש לי עמוד בית שמחולק לחמש קטגוריות, שבכל אחת יש את חמשת המקורות המובילים בדירוג.
אם אני נכנס לקטגוריה אני רואה עוד חלוקה לחמישה תגי-משנה, שבכל אחד מהם וכו.

זה אפשרי תיכנותית החרא הזה?
כמה מחשבי על צריך כדי שזה יעבוד?

שיותר חכמים ממני יקראו ויגידו אם זה עושה חוש, ואם זה שווה משהו, ומה המשמעות המטאקונספטולירית של זה.
נכתב על ידי , 25/4/2006 20:07   בקטגוריות אינטרנט, הבלוגוספירה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורי ב. ב-27/4/2006 13:17
 



איור לשער של מוסף הארץ


מלפני שבועיים לכתבה על מטפלות סיניות לילדים בניו-יוורק כהכנה להשתלטות הסינית על העולם. מבוסס על פוסטר סיני ידוע של זו יו-ווי, שנעשה במקור עבור התכנית לצמצום הילודה בסין בסוף שנות השבעים.

לא רעיון שלי, זה רעיון של ניר בכר, העורך החדש של המוסף, אותו בכר שרפי גינת פיטר מעריכת שבעה ימים של ידיעות כי הוא התעקש לעשות תחקירים לא מחמיאים על חבר של מוזס, אולמרט, ועל חברים אחרים של בעלי העיתון.

אורנה אשרי היא המעצבת של המוסף.





הפוסטר המקורי.
נכתב על ידי , 25/4/2006 14:55   בקטגוריות איור  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-26/4/2006 02:07
 



מלגת לימודים לתואר ראשון בבריטניה


קרן בריטית בשם "עץ הזית" - Olive Tree - מציעה מלגה לתואר ראשון באוניברסיטת City University, London, לשלוש שנים, למי שיסכים לגור במעונות עם סטודנטים פלסטינים ולהשתתף בפרוייקטים חברתיים במהלך ואחרי הלימודים.
זה מיועד לאנשים עד גיל 25, לתואר ראשון בתחומים שבהם יש מסלולים באוניברסיטה, בעיקר מדעי החברה והרוח למיניהם אני חושב.
המלגה מכסה את התואר וכרטיס טיסה הלוך ושוב לבריטניה בתחילת כל שנה אקדמית. יש גם מלגות למימון השהיה בכפוף למצב כלכלי.

מדובר בשנת הלימודים הקרובה שמתחילה בסוף ספטמבר,

קישור לקובץ וורד עם המידע בעברית

דרכי תקשורת עם "עץ הזית- קרן לחינוך":

אנו מקווים שכל המידע הנחוץ לך נמצא באתר האינטרנט שלנו:
www.olivetreetrust.org.uk
במידה ויש לך שאלות שלא נענו, אנא פנה אלינו באמצעות דוא"ל: [email protected]
לחלופין צור אתנו קשר:
Olive Tree Educational Trust,
Vice Chancellors office,
City University, Northhampton Square,
London, UK EC1V 0HB
Tel: +44(0)20 7040 4112
Fax: +44(0)20 70408596
נכתב על ידי , 24/4/2006 12:38   בקטגוריות נגד הכיבוש שתיים בחמש  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אשי ב-24/4/2006 23:02
 



פרץ הצבעתם? זין קיבלתם!


אז מה, הצבעת פרץ?
העבודה ויתרה על התיקים החברתיים. רותי סיני בהארץ.
תיק הרווחה יעבור כנראה ליהדות התורה.

דבר אחד כבר ברור - מפלגת העבודה הוכיחה (שוב) שעיקר עניינה הוא בשלטון, לא בחברה.
נכתב על ידי , 24/4/2006 11:29   בקטגוריות בחירות 2006, אקטואליה  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עידן דורפמן ב-25/4/2006 22:01
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)