לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

מדינת משטרע+אנגלמאייר בהופעה+הפולנים באים!


הפשיזם מחלחל, משטרת המחשבות מחוקקת חוקים וגם תוקפת עיתונאי ומחרימה ממנו חומר שכתב במחברת באירוע שבמקרה נכחו בו שר הבטחון ועד כמה בכירי ממשל.

דרור פויר מדווח בבלוגו. (מצאתי במארב)

רק לי זה נשמע מוכר כל כך?


ולאירועים יותר משמחים:

אירוע "הגדה של פסח": זאב אנגלמאייר בהופעה חיה חותם על ה"הגדה"!

הזאב יופיע בחנות הספרים העצמאית "סיפור פשוט", רחוב שבזי 31 בשכונת נווה צדק בת"א,
מחר, יום שישי 11 באפריל 2008, בין השעות 11:00-15:00,
יקרא קטעים מן ה"הגדה בנוסח אנגלמאיר", ספר הפולחן הפופולארי,
ואף יסכים לחתום על הספרים ועל אברי גוף מובחרים.

יש למה לחכות!!@#


הערב יש גם אירוע פתיחה חגיגי של שנת פולין-ישראל בכיכוב דונאלד טוסק, ר"מ פולין +מופע אורות על בניין העירייה.
כמו קודמיו "הברווזים" (הקצ'ינסקים), גם דונאלד מכונה ברווז בפולין, אבל הוא כנראה הרבה יותר שפוי מהם, לפחות בינתיים.
אחת הסיבות להידוק הקשרים בין המדינות היא שישראל מוכרת הרבה נשק לפולין (יוסי מלמן, הארץ), שעדיין מרגישה מאוד מאויימת ע"י רוסיה וגרורותיה לשעבר ממזרח ומהגרמנים ממערב.

מחר יש גם איזה קוקטייל חגיגי בחסות וודקה וויברובה הפולנית, אבל אני לא חושב שאתם מוזמנים.
אשתדל לחשוב עליכם בין בהיה במחשוף חגיגי אחד למשנהו.

השבוע קניתי עוד חול ומלט וחצץ, ניקיתי את השטח, עקרתי כמה מרצפות וגיליתי תחתן פתח אפל, עמוק ומסתורי, שבוודאי מוביל לעולמות אחרים ומופלאים.

ביום ראשון אסתום אותו במלט ואניח חזרה את המרצפות. אח"כ איישר במלט כמה חורים וסדקים.
אח"כ אתן לזה להתייבש, ואכסה את כל הרצפה בפיויסי דמוי פרקט.
אח"כ להתקין דלת חזקה...
לקנות מחשב חדש...
להתקין את המזגן שקיבלתי כתרומה...
לעשות העברה קטנה של כמה רהיטים...
ונוכל להתחיל!
רוקאנדרול.

לא צריך להתרגש.

אגב, כנראה בשבוע הבא בצומת השרון (ואולי גם בשאר רשת שוקן אם יעשו סינדיקציה):
עורכי סטיות: איפה הם היום??? ראיון בלעדי, מפגש פומבי ראשון לרגל עשור לסגירת העיתון.
הררי נוסטאלגיה דביקה מובטחים!
הציבור מוזמן.

אגב, בי מובי אחלה סרט. לא מתקרב לקרסוליים של רטטוי, אבל בכל זאת.

תוספת: וכמעט שכחתי, הערב יש פתיחה של תערוכת צילום של שלושה ענקי רוח, פילוסופים אורבאניים, אמנים רב-תחומיים, ארכיטקטים מנטאליים:

סלווין פישוף פיטשון

רן סלווין+אוהד פישוף+אבי פיטשון
תערוכת צילום של שלושה מוסיקאים/אמנים בינתחומיים
פתיחה - יום חמישי 10.04.08 בשעה 20:00
שעות פתיחה - שני עד חמישי 11-19, שישי 11-14
גלריית D&A, יהודה הלוי 57 ת"א-יפו


נכתב על ידי , 10/4/2008 16:45   בקטגוריות פנזינים וכו', אמנות פוליטית, בידור, הערות אישיות, חברה וכלכלה, מגזינים, מוסר, נוסטאלגיה, סחר בנשק, עירוני, עיתונות, פוליטיקה, פולין, קולנוע, קומיקס, קומיקס ישראלי, שיבוש תרבות, תקשורת, תרבות אלטרנטיבית, תרבות, אקטואליה, ביקורת  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גלנדון ב-11/4/2008 22:37
 



למה טוקבקים זה דווקא דבר טוב?


טוב, זאת רשומה קצת מבולגנת, מקווה שלא תהיה לכם בעיה לעקוב:

 

יש את הקטע הזה באתר ישראבלוג (האתר המארח שלי), "הנושא החם".

 

יעני מגדירים כל יום-יומיים "נושא חם", ואם כתבת פוסט בנושא החם (וסימנת וי בבוקסה המתאימה בעת פרסום הפוסט {"רשומה" בעברית, אגב}), ילנקקו אליך מהרשימה בדף הראשי של ישרא, מה שאומר חשיפה מוגברת וכו'.

 

לעתים אני מגלה אחרי שכתבתי פוסט, שהנושא מתאים דווקא לנושא החם, ואז אני מסמן בבוקסה המתאימה, אבל אני נמנע מלכתוב בכוונה פוסט שמתאים לנושא החם מראש.

 

למה? כי אז זה סתם יהיה צפוי ומשעמם.

 

אתם מבינים?

 

חשוב לי לכתוב על מה שאף אחד לא מדבר עליו, לא על מה שכולם מדברים עליו.

 

לא ממניעים נרקיסיסטיים (טוב, אולי קצת), אלא כדי להציף נושאים שלדעתי פשוט לא זוכים לחשיפה הראויה.

 

כבר לפני חודשים כתבתי פה על הפליטים בתל-אביב, ואז הייתי בין הבודדים.

 

לקח כמה חודשים עד שזה ייהפך לאופנתי.

 

ועכשיו זה הנושא החם.

 

אני את שלי בנושא כבר אמרתי מזמן, ונמאס לי להטיף בנושא הזה.

 

אני שמח שהפכו את זה לנושא החם, זה השלב שבו פקאצות בנות 12 דנות בנושא.

 

וגם זה חיובי! עדיף שידונו בזה מאשר ב, אה, תוכנית הטלוויזיה הלהיטית האחרונה.

"בוורלי הילס 90210" זה הלהיט של הנוער עכשיו, לא?


מה עם "ארץ מולדת" עם איציק ויינגרטן, עוד משדרים את זה בבקרים מידי פעם, כשהילדים נשארים בבית עם "שפעת"?


 

אם יש בנות 12 אינטיליגנטיות, הן כבר הגיעו לבלוג שלי כשאני כתבתי על הפליטים.

 

 

וזה הוביל אותי לתובנה (הפתעה!) לגבי הטוקבקים.

 

בכל פעם שאני מרפרף על הטוקבקים (באתרי החדשות המרכזיים, וגם באתר הארץ),

 

אני חוטף חררה. סיי נו מור.

 

 

אבל,

 

הם מכריחים אותי להגדיר מחדש את העמדה שלי מול העמדה שלהם.

 

הם מגרים אותי לחשוב שוב ולאשרר את מה שאני חושב כצודק ומוסרי.

 

בייחוד באתר הארץ, שבו הטוקבקיסטים מועטים יותר ובד"כ טיפה יותר אינטיליגנטים.

 


האמת היא שבכלל אני קצת מבועס עכשיו, ענייני בחורות.

אבל הן ממשיכות להתחיל איתי בפייסבוק, כך שהמצב לא באמת כל כך נורא.

 

 

ראיתם?

 

הצמדתי למם של התובנה על הטוקבקים את המם של הרכילות האישית (עוד בחורה זרקה אותי),

ומעכשיו ועד עולם, בכל פעם שתחשבו על מישהו שזרק אתכם, תחשבו גם על כמה טוב שיש טוקבקיסטים!

 

ופייסבוק!

 

האין זה עולם מופלא?

 

(חוץ מבעזה).

נכתב על ידי , 8/4/2008 00:46   בקטגוריות אופנה, הבלוגוספירה, הערות אישיות, מוסר  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-10/4/2008 10:21
 



על הספר: הקברט ההיסטורי של פרופסור פבריקנט מאת ירמי פינקוס




אני בדרך כלל לא ידוע כחובב תרבות היידיש, אבל מכיוון שהמחבר הוא מי שהוא, לא יכולתי להתעלם.
קניתי, קראתי. מיה סלע בידיעות ת"א התמוגגה, וכך גם אני, שחותם על כל מילה שלה.

למה מעניין לקרוא? כי מעבר להתפלשות ביידישקייט ולמשיכה הפתולוגית לקשישות פולניות, פינקוס מצליח לבנות עולם שלם ומלא בדמויות חיות. כי התקופה היא ערב מלחמת העולם השנייה, ובצירוף עם דעיכתן של הכוכבות מזקנה מרחף על כל הספר המוות ונוכח בכל סצינה. וגם כי הוא לא שלום עליכם המקורי, אלא סופר מודרני שכותב כאמור מתוך מודעות לכל מה שגם הקורא בן זמננו כבר יודע.

בקיצור פולני למופת: מצחיק אבל בצורה מרושעת, מלא נוסטלגיה לעבר ושנאת ההווה, עיסוק אובססיבי בפגמים, בטעויות, בהומור הפרשות... תככים משפחתיים... ואזות מקריסטל ומנות אחרונות מלאות סוכר וחמאה.

בשנים האמרונות כמה מהיצירות של פינקוס כבר נטו יותר לגושי טקסט ואיורים לצידם. אלה היו יצירות קצת חסרות.
ברומן המלא פינקוס מצליח להעביר את מלוא החוויה, והשפה שלו נהדרת.

בקיצור, אם אין לכם רתיעה עזה מקשישות פולניות תככניות והווי יידיש כבד, לכו על זה.

אז ריסטפק!
נכתב על ידי , 6/4/2008 16:23   בקטגוריות הומור, הומניזם, נוסטאלגיה, ספרים, פולין, תרבות, ביקורת, סיפרותי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נועה ליברייטור ב-7/4/2008 18:51
 



היי דרומה - קומיקס קצר


קומיקס סטריפ קצר (דמיוני, אבל מבוסס על מאורעות מהמציאות. שום לוויתנים לא נפגעו במהלך הכנת קומיקס זה)

הקליקו כאן לגודל קריא יותר.


נכתב על ידי , 3/4/2008 19:45   בקטגוריות איור, הערות אישיות, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, ביקורת  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-21/4/2008 18:47
 



גן מאיר


גדולי היוצרים והפילוסופים כבר דיברו בשבח השיטוט העירוני העצל, חסר המטרה, שמאפשר התבוננות חדשה בנוף העירוני, וגם טובה מאוד לנפש ולגוף (אם העיר לא מזוהמת מידי).

 

וכך מצא עצמו גיבורנו (אני) מוטל פרקדן על ספסל עץ בגן מאיר, מוצא לו ברוב חוצפתו זמן לשלאפשטונדה קטנה של אחרי ארוחת הצהריים, בשמש מתחת לדקלים, באמצע יום שלישי בשבוע, סתם יום של חול (אם כי פעמיים כי טוב). כל העולם וגרושתו מתרוצץ ברחובות כעכברים סומים, כל הפוליטיקאים והאוליגרכים מתרוצצים בין המשרד לבין הפילגש (חוץ מאלה שאצלם הפילגש כבר עובדת במשרד - חוסך כל כך הרבה זמן!), כמו חבורת חזירים שמנים וחרמנים.

 

השמש הפיזה עליי זיו חמים ונעים, הרוח נשבה עליי קרירה, הציפורים צייצו, הכלבים נבחו, השיירה עברה והשוחט שחט. שני ספסלים ממני התפרקדה לה מי שנראה במבט ראשון כהומלסית שיכורה, אבל במבט שני התגלתה כסתם אזרחית מן השורה. מן הסתם גם אני נראה כמו הומלס, בחולצת "משה בס מכלוף ובניו קומפוסט" הכחולה והפופולארית, אותה ירשתי מנועה.

 

חלקים מגופי עדיין דואבים מליל אמש - הראש מהשתייה, חלקים אחרים מפעילויות אחרות.

 

אבל רוחי טובה עלי.

 

לכרבע שעה, השארתי את כל הפרוייקטים שיחכו בכניסה מקינג-ג'ורג', שיסתכלו בינתיים על הכלבים בחצר הכלבים.

 

ואת אותה הרגשה טובה נשאתי עליי מהגן הביתה.

 

הערמתי על הפרוייקטים ופשוט יצאתי מהיציאה שברחוב טשרניחובסקי.

 

מגיעים לשם ביום שישי פעילי חיות להציע חיות לאימוץ, אולי מישהו יסכים לקחת הביתה את הפרוייקטים.

 

 

נ.ב. היי היי, הלו, אדוני, לא לגעת - הפרוייקט הספציצי הזה לא מועמד לאימוץ - בחורות זה פרוייקט מסוג אחר לגמרי.

נכתב על ידי , 2/4/2008 17:08   בקטגוריות אקולוגיה, הערות אישיות, סוציאליזם, עירוני, עצלנות, פילוסופיה, פינת הטיפ של אודטה, שיבוש תרבות, שחרור קיטור  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני לא הייתי מעז ב-6/4/2008 18:26
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)