לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

במקום התכנסות - אולמרט מרחיב את ההתנחלויות!


ידיעה הבוקר בהארץ: פורסמו מכרזים חדשים לבנייה בהתנחלויות, והמאחזים הבלתי חוקיים שאותם המליצה טליה ששון לפרק יולבנו ויתחילו לקבל כספי מדינה.

בכל פעם שאתה חושב שכבר כל שיאי האיוולת נשברו, יוכיח לך מישהו, בדרך כלל ראש ממשלת ישראל, שעוד לא ראית כלום. למי אכפת מהשחיתויות הקטנות שלו, אולי שמישהו ישים לב לשחיתויות הגדולות?

אה, כן, יש לי עוד רעיון מבריק! בואו נעלה את שכר הלימוד לסטודנטים ב-50%!
נכתב על ידי , 4/9/2006 10:34   בקטגוריות אקטואליה, ביקורת, נגד הכיבוש שתיים בחמש  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nightwind ב-20/9/2006 00:13
 



ארוחת בוקר כאלטרנטיבה לתרבות הישראלית.


הכותרת לקוחה מתוך דיון נוסף בעניני הגדרות של מהו קומיקס מיינסטרים ומהו קומיקס אלטרנטיבי, שהתפתח בתגובות למאמר של זיו קיטרו באתר ISF




מדריך דפוסגרף לענף הדפוס הוא אינדקס יעיל לענף הדפוס ותחומים קרובים. הם גם שולחים לכם עותק מודפס חינם אם תקראו לעצמכם סטודיו או משהו שנשמע כמו לקוח פוטנציאלי. יחד עם המדריך אני תמיד מקבל גם עותק מעיתון דפוסגרף, שהוא עיתון משעשע ביותר כי הוא תמיד מכיל כתבת דיוקן או שתיים או שלוש על איזה בית דפוס ובעליו, כתבות שמנסות להשמע כמו עיתונות רצינית אבל לא כל כך מצליחות.




היה כיף בפסטיבל הקומיקס, פיספסתם את ההרצאה שלי על פנזינים ואת הפאנל המשעשע בנושא תחרות הקריקטורות האנטישמיות הישראלית. היה עושר עצום של פרסומים עצמאיים. עכשיו אני עובד על להכניס את סדרת גבירותיי ורבותיי לכל חנויות הספרים, זה בטח ייקח איזה שבוע-שבועיים. בקומיקס וירקות כבר יש למי שדחוף לו.




אני יודע שמזמן לא כתבתי פוסט הערות אישיות משעשעות, אבל אין לי חשק לזה.
עוד בדיחת "אולי אני הומו" תספק אתכם?

מנדלסון שכחת אצלי את התחתונים.
נכתב על ידי , 3/9/2006 19:02   בקטגוריות מדריך למוציא לאור, קומיקס ישראלי, תרבות אלטרנטיבית  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אריאל ויסמן ב-6/9/2006 17:31
 



תערוכת חולצות בעד ונגד במתחם נגה במוצ"ש





חולצות עם מסרים מהאוסף של רונן אידלמן, 2.9.06 – 25.9.06
פתיחה: מוצאי שבת, 2.9.06, 20:00 , רחוב רוחמה 6, נגה, יפו

בתערוכה יציג אידלמן צילומים של מעל ל-300 חולצות טריקו, ומבחר של חולצות ייתלו על חבלי כביסה ברחבה שממול לחלון האמנות. הקהל מוזמן לקחת חלק באירוע הפתיחה ולהקדים ולהעביר לנו חולצות טריקו פוליטיות שלהם, שייתלו, כאמור, ברחבה שממול לחלון האמנות (החולצות יוחזרו לקהל שלמות בסוף הערב). כמו כן, הקהל מוזמן להגיע בערב הפתיחה ולתלות חולצות על החבלים, או אפילו להתהלך בתוך החולצה שלהם.

רונן מוסר שהוא ישמח גם לעשות החלפות.

נ.ב. הסבר למנדלסון ושאר חבריו חסרי-הניסיון: עבר חודש, אז כל הפוסטים הקודמים שלי נדחקו לחודש שעבר. ראו לוח השנה מצד שמאל, מעליו יש חלון גלילה של כל החודשים הקודמים.
נכתב על ידי , 1/9/2006 12:34   בקטגוריות אופנה, אמנות פוליטית, מנדלסון, עירוני, תערוכות, תרבות אלטרנטיבית  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מטריושקה ב-1/9/2006 22:18
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)