לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

אני מוכר בערך שליש מהספרייה שלי – שישי-שבת 17-16 בנובמבר


אני אוהב ספרים. מאוד.

אני אוהב ספרי אמנות, עיצוב, איור. אני אוהב מגזינים מוזרים, מגזינים של עיצוב ואיור, של גראפיטי. אני קונה ספרים חדשים, משומשים, מוזרים, מרגשים. יש לי כוננית של ספרי קריאה ושלוש כוורות איקאה של 3X4, שתיים מלאות ברובן בקומיקס, אחת בספרי אמנות, מגזינים ועוד קצת קומיקס.

בכוורת הזאת, שעומדת בחדר שלי, יש ספרים אהובים שמלווים אותי מגיל 12.

 

מצד שני, יש בה לא מעט ספרים שהיו משמעותיים מאוד בגילאי העשרה, אבל שלא פתחתי מאז גיל עשרים.

 

אז לאט לאט חלחלה התובנה שאולי הגיע הזמן לפתוח דף חדש, תרתי משמע, ולשחרר לעולם חלק די נכבד מהספרייה שלי.

 

 

אז אני מזמין אתכם אלי הביתה בשישי-שבת, מאחת עשרה בבוקר עד שתיים בלילה, לדפדף בספרים ולרכוש אותם במחירים מצחיקים:

 

ספרי קריאה ישראלים ולועזיים, בעברית ובאנגלית – כולל ספרים של קורט וונגוט, אלדוס האקסלי, פיליפ ק. דיק, אלבר קאמי, מילן קונדרה, איאן בנקס, ועוד ועוד – 10 ₪ לספר!

מגזיני אופנה, עיצוב, איור, גרפיטי ועוד מגזינים מוזרים – 5-10 ₪!

ספרי אמנות קלאסית, אמנות מודרנית, אמנות פנטזיה, די אנד די, איירברש, ספרי "איך לצייר", ספרי אנטומיה, ספרי איור – 20-30 ₪

- כולל אנציקלופדיות איור בנות מאות עמודים, ספרי טאשן, ספרים מוזרים משנות השבעים, ועוד כהנה וכהנה.

אלבומי קומיקס צרפתיים – בצרפתית! – 15 ₪!

קומיקס אלטרנטיבי אמריקאי, קומיקס מיינסטרים אמריקאי – מ 5 ₪ לחוברת ועד 30 ₪ לספר.

 

המחירים נמוכים במיוחד, אפשר למצוא מציאות מעניינות, אתן הנחות על כמויות, יהיו פה יין וערק, ובאופן כללי יהיה כיף חיים.

 

בדף האירוע בפייסבוק אעלה בימים הקרובים דוגמאות לכמה מהפנינים הנחבאות בספריה.

נכתב על ידי , 6/11/2012 17:24   בקטגוריות אופנה, איור, אמנות, הערות אישיות, מגזינים, ספרים, עיצוב גרפי, עירוני, קומיקס  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-16/11/2012 03:23
 





Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)