לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

אינפיוז בקפה ברזילי: דראם אנ' בייס+דאנסהול בערב יום העצמאות


משום מה הזנחתי בחודשים האחרונים את נושא הג'אנגל, אולי כי גם לי לא יצא להגיע למסיבות האלה, אבל אני חותם בעיניים עצומות על הערב הזה של אינפיוז. אני מפרסם אותו בין השאר כי אופיר למד להפעיל את ידידו אמיר אגוזי שלכתוב מאמר קצר שנותן רקע היסטורי, וכאן זה מעניין במיוחד, כי הוא מסביר בקצרה את הקשר בין ג'אנגל לבין ג'אמייקה:

 

לכבוד יום העצמאות אינפיוז וקפה ברזילי מביאים לכם הפקה באסית ראשונה מסוגה בארץ – מסיבת Bass Culture לפנים! בערב ייפגשו סגנונות מוזיקליים כביכול שונים שהם בעצם כל כך קרובים – רגאיי, דאנסהול ודראם אנ'בייס.

 

הדראם אנ'בייס בכללותו, ותת הז'אנר הקרוי Dubwise מתוכו בפרט, נולד בעצם מתוך התרבות המוזיקלית הג'מייקנית. אם זה בתרבות הסאונדסיסטמים בכללותה, ובחשיבותו של אלמנט הבאס כמרכיב מהותי בתפיסת הקצב (לצידו של התוף, ולכן "דראם אנד בייס", מושג שבעצם טבעו מפיקי הרגאיי סליי ורובי, שכנגנים היוו חטיבת הקצב של מתופף ובאסיסט), באם.סיז שמתבלים בקולם את המוזיקה ומשלהבים את הקהל, וכלה בנורמות התנהגות ומניירות כ-Rewind (או Pull Up כמו שאומרים החברה של הרגאיי) – כולם נולדו מתרבות הרגאיי והדאנסהול. הדבר בא לידי ביטוי כבר בתחילת עד אמצע שנות ה-90, אז פרח סגנון הראגא-ג'אנגל עם הרכבים ולייבלים כ – Congo Natty ו-Ganja Kru, ואפילו רוב להיטי הרייב-ג'אנגל של התקופה חבו חוב גדול לעולם הרגאיי והדאנסהול: Incredible של M Beat ו-General Levy, Original Nuttah של Shy FX, ו-On a Ragga Tip של SL2 (בדאיי, בדאיי, באוונדה בא-דיי!). גם כיום ישנם מפיקים רבים שממשיכים לשלב אלמנטים מעולם הרגאיי בדראם אנ'בייס, בראשם Calibre המעולה וכל תנועת הדאבוויז שפורחת בשנים האחרונות.

 

את הערב יפתחו הסאונד הצעיר והאנרגטי Yesaya Sound (מאור ואריאל), שינגנו מרגאיי ועד דאנסהול. אחריהם יעלה אריאל "Kalbata" תגר שמגיע ארצה לביקור, שבין שלל הסגנונות בהם הוא מתמחה עובר חוט המקשר את כולם לתרבות הג'מייקנית והבאס הדומיננטי שלה, עם סט מיוחד של דאנסהול כמו שרק הוא יודע. אחריו יתקלטו בייסיק וסקראף מאינפיוז סט של Dubwise, שזה תת הז'אנר המתאפיין באלמנטים מעולם הרגאיי והדאנסהול, אם זה בדפוסי הבאס הדומיננטים שלו, בזמרי הראגא שמעטרים אותו ובכלל, כאשר כל הערב ילווה על-ידי מיטב האם.סיז, כמובן.

 

 

פתיחת דלתות משעה 24:00, 40-50 ש"ח בכניסה

"קפה ברזילי" ברזילי 5 פינת לבונטין, ת"א

לפרטים: אופיר 052-3763935   או באתר www.dnb-il.com

 להכנס לרשימת ההנחות שילחו מייל עם שם מלא ופלאפון

נכתב על ידי , 30/4/2006 12:39   בקטגוריות שחרור קיטור, בידור, אמנות, הופעות&catdesc= מסיבות&catdesc= רייבים, מוזיקה, עירוני, תרבות אלטרנטיבית  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נועה ב-1/5/2006 11:57
 



ראיון עם טרי זוויגוף על יצירת הסרט "קראמב"


ראיון מעניין עם טרי זוויגוף על יצירת סרטו הדוקומנטרי המצליח, "קראמב", על יוצר הקומיקס רוברט קראמב.
את הסרט אפשר לתפוס מידי פעם בערוץ הסרטים של הכבלים או הלווין.
מומלץ ביותר למי שעוד לא ראה, סרט רגיש ומרתק גם בלי קשר לקומיקס.

אני מנחש שיש רבים מאלה שראו את הסרט שלא טרחו לחפש אחר כך את הקומיקס של קראמב. לא בטוח עד כמה הסרט נותן תמונה נכונה על הקומיקס, כי הוא עשה קומיקס מכל מיני סוגים, לא רק קומיקס סקס פרוע. וגם באלה של הסקס זה לא המרכיב היחיד, יש המון עושר ועומק של מה שהקומיקס מביע.





הערה ללקוחות שלי: אל תדאגו, כשאין לי זמן אני מעלה פוסטים מוכנים מהטיוטות, אני לא כותב אותם עכשיו במקום לעבוד על הפרוייקטים שלכם.
נכתב על ידי , 29/4/2006 11:34  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-30/4/2006 19:42
 



שישי הבא, יריד קומיקס בירושלים


קריאה ליוצרי קומיקס

 

ביום שישי, 12.5.06, בשעה 13:00, יתקיים בגלריה ברבור בירושלים יריד קומיקס, פנזינים וכו'. היריד ייערך במסגרת אירועי התערוכה "ירושלים תחתית", שמוצגת בגלריה ברבור ובמתחם הצוללת הצהובה בתלפיות, ירושלים.

השתתפות ביריד אינה עולה כסף, אך דורשת תיאום מראש.

 

יוצרים המעוניינים להציג ו/או למכור את עבודתם מוזמנים לפנות (בהקדם) אל אוצר התערוכה יונתן אמיר – 0544-311012

או בכתובת

[email protected]

 

גלריה ברבור: רחוב שיריזלי 6, נחלאות, ירושלים. 

 

פרטים באתר הגלריה: www.barbur.org

 

נכתב על ידי , 28/4/2006 16:06   בקטגוריות קומיקס ישראלי, קומיקס, תרבות אלטרנטיבית, אמנות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של margi ב-29/4/2006 08:31
 



סיור בבילעין בשבת - שלא במסגרת הפגנה


מדי פעם נערכים סיורים בבילעין, להראות את הכפר ואת הסביבה, שלא במסגרת הפגנה. בסיורים מראים את תוואי הגדר והשכונה שנבנתה מרחוק, ואת הכפר, בלי צורך או חשש מעימות עם כוחות הביטחון. בשבת הקרובה ייערך הסיור האחרון מהסוג הזה לזמן הקרוב.

הסיור יצא מתל אביב באוטובוס ב-9:30 בבוקר שבת וישוב לשם לפני חמש.
לפרטים והרשמה התקשרו עד שישי בערב ל:
שלי - 050-8575728
נכתב על ידי , 28/4/2006 01:08   בקטגוריות אקטואליה, טיול בוקר שבת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המשטרה פתחה בחקירה פלילית בפרשת מתיתיהו מזרח


היחידה לחקירות הונאה במשטרה פתחה בחקירה פלילית בפרשת הבנייה הלא חוקית של מאות דירות בשכונה החדשה "מתתיהו מזרח" שבהתנחלות החרדית מודיעין עילית. כך מסרה שלשום פרקליטות המדינה לבג"צ, בתשובתה לצו על תנאי שהוצא לבקשת תנועת "שלום עכשיו". החקירה מתמקדת בראש מועצת מודיעין עלית, יעקב גוטרמן, בבכירים נוספים במועצה, ביזמים ובחברות בנייה גדולות, בסוחרי קרקעות יהודים שרכשו אדמות פרטיות של פלשתינאים, בעורכי דין ובעמותות מתנחלים שעוסקות ב"גאולת קרקעות".

מתוך הכתבה בהארץ מאת עקיבא אלדר, ההמשך כאן.

כזכור, גדר ההפרדה הוזזה מזרחה על חשבון אדמות בילעין כדי לעשות מקום לשכונה הזאת.
אז בפעם הבאה שמסבירים לכם שהגדר מוקמת לצרכי ביטחון - דעו מה תשיבו.
נכתב על ידי , 27/4/2006 16:46  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עידן דורפמן ב-27/4/2006 20:05
 



ווווווווווההההההההההההווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ווווווווההההההההווווווווו!!!!!!!!!

טרילילילילי!!!!!!!!!

 

הריעו בראש חוצות!!!!!!!!!1   קראו מראשי כל המגדלים!!!!!!!!!!!!!!!

 

לכו להודות לאל בקברי צדיקים בגליל!!!!!!!!!!!!

 

אני יודע, אני יודע, אני די חסר לב, מתים לא מזיזים לי, בחורות מותירות אותי אדיש, חברים אין לי, ואני פוגע בקרובים לי בלי להניד עפעף, ומנצל אותם בלי להתבייש. רק הפלסטינים עושים לי את זה.

 

אני לא זוכר מתי התרגשתי ככה לאחרונה, זה בטח לא היה סקס.

אני עובד קשה עכשיו, יש איזה פרוייקט דחוף שאני צריך לסיים ועבדתי כל הלילה וגם השבוע אני סוגר משכנתא ויש 1000 טפסים להחתים את כל העולם ואשתו.

אז כדי להתאוורר קצת הלכתי לדואר שנמצא פה מטר ממני כדי לקחת חבילות שחיכו לי שם כבר שבוע. 

צעדתי חזרה הביתה עייף אך מאושש, ואפילו ראיתי בחורה חמודה בדרך, כל זה כשאני עדיין לא מודע למה אני מחזיק ביד.

 

תראו מאז שדאגלס אדאמס מת אני קצת יתום, ויש סופרים מעטים שמזכירים לי את סוג ההומור שלו.

אני משתתף בתכנית של ידיעות אחרונות ששולחים לקבוצה נבחרת ספרים להתרשמות. רוב הספרים שהם שולחים זה מיינסטרים מגעיל ומעליב תאינטיליגנציה שהמילה תת רמה היא מחמאה בשבילו. כל מיני כאלה כמו כרת של יעל משאלי ועוד רומנים למשרתות על ילדים שמתעללים בהם מינית.

הם שולחים ספרים לבנים, כלומר עוד לפני ההפצה המסחרית. הכריכה היא קרטון לבן.

אז פתחתי את הקופסא, החליק עוד ספר לבן ואלמוני.

 

אבל כשפתחתי את הספר...

 

ראיתי את זה. ( אם לא עובד נסו אולי את זה?)

 

ליבי החסיר פעימה.

 

תתחילו להתרגש.

נכתב על ידי , 26/4/2006 15:06   בקטגוריות אופטימי, אהבה ויחסים, סיפרותי, שחרור קיטור, אמנות, בידור, חדשות, מקרים מיסטיים קוסמיים עליזים, מנדלסון, עירוני, פינת המתכון, תרבות  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איתי ב-26/5/2006 15:04
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)