לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

יום קומיקס אלטרנטיבי בחינם לרגל האחד במאי!!


תזכורת - מחר זה קורה:

לא ייאומן!!!

 

כן כן!

 

ביום שישי האחד במאי, מתוך תחושת סולידאריות עמוקה עם מעמד הפועלים המדוכא ומעמד הבינוני המפורזאק, יתגייסו גדולי כוכבי הקומיקס האלטרנטיבי הישראלי ויחלקו לקהל עלילונים מקוריים פרי עטם חינם אין-פאקינג-כסף!!!

 

האירוע שובר המוסכמות הנ"ל יתרחש בפסאג' התת-קרקעי של אלנבי 94, מטה המהפכה המחתרתי של קבוצת 220 וולט, בין סדנאות היזע של תופרות בגדי הפועלות מירב ופאולינה וגלריית הקומיקס העממית של רפאל, וכמובן בליווי המנוני המהפכה המיותרת שינגן החבר ניר מטרסו!!!




יום הקומיקס בחינם הבינלאומי הוא המצאה של תעשיית הקומיקס האמריקאית הקפיטליסטית והמנוונת, ומטרתו לפתות עוד ועוד פועלים תמימים אל תוך חנויות הקומיקס לראשונה בחייהם, ולהתמכר לאופיום להמונים בצורת ספיידרמן, סופרמן ושאר פנטזיות גיל ההתבגרות העלובות.

 

ואכן, כל שנה גם אנחנו שמחנו לרוץ אל חנויות הקומיקס המקומיות ולדלות לנו כמה ניירות צבעוניים בחינם, והרגשנו מאושרים עד אין קץ! אלא, שטיפין טיפין החלו היוצרים הישראלים להחדיר מעט חומרי נפץ מהפכניים אל בין שורות החומרים המסממים שהגיעו מאמריקע.

 

אך מה שהיה בשנים עברו רק זרזיף צנוע ושולי, יהפוך השנה לאשד שוצף, רותח ומבעבע של נונסנס חסר משמעות, חסר מטרה וחסר אחריות!!!

 

כן, בכל דור ודור, קמים עלינו בעלי ההון לכלותינו, אלא! שבכל דור ודור, קמים מי שקוראים את עמם אל הדגל, והפעם היו אלה פאולינה ורפאל פוגל ושי עדיאל, שקמו ממרבצם וזעקו:

 

לא עוד!!! אחינו קומיקסאי ישראל, עורו!!!

 

ואז התיישבו שוב ושלחו כמה אימיילים.

 

וכך, נענינו לקריאה, והתאגדנו פעם נוספת כדי להפקיע את יום הקומיקס בחינם מידם הקפוצה של התאגידים ולהסיט אותו לצרכים האמיתיים של העם בישראל -

 

קומיקס ישראלי מקומי, שורשי, אלטרנטיבי, מצחיק ומטופש, וחינם!


כן כן! אם פעם עוד העזנו לדרוש שקל אחד שלם בעבור יצירותינו המפוקפקות והמשחיתות, הרי שעתה אנו משליכים כל רסן ומחלקים אותן חינם לכל דיכפין!

היוצרים (ממויינים לפי גודל איבר המין):

זאב אנגלמאיר! אריאל וייסמן! אמיתי סנדי! אורי אשי! שי עדיאל! אורי גולדברג! רפאל ופאולינה פוגל! יותם רפופורט! ניר שחרור! ועוד ועוד!

 

ואנחנו פתוחים גם לכל מי שרוצה גם לבוא ולחלק דברים בחינם!

יהיו גם סדנאות קומיקס שיעבירו בועז קדמן וזאב אנגלמאיר!

תהיה גם סדנת הדפס משי שיעבירו מירב וייס ופאולינה פוגל!

יהיו גם בגדי האופנה שמעצבות מירב ופאולינה!

יהיה גם מה לשתות!


בואו בהמוניכן!

 

אלנבי 94 בפסאג' התת קרקעי

יום שישי ה-1 במאי

11:00-17:00

האירוע בפייסבוק

 

עד לניצחון תמיד!


* (הסבר)

קומיקסאים ישראלים אלטרנטיבים זה סקסי!

נכתב על ידי , 30/4/2009 13:44   בקטגוריות פנזינים וכו', איור, הומור, הומניזם, חברה וכלכלה, ירידים, סוציאליזם, עירוני, קומיקס, קומיקס ישראלי, תרבות אלטרנטיבית, אהבה ויחסים  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-5/5/2009 19:45
 



מעצרים פוליטיים ונסיונות השתקה מטעם המדינה


בבוקר יום ראשון 26.4.2009 הקישו שוטרי משטרת ישראל על דלתות ביתן של פעילות פוליטיות, חברות התנועה הפמיניסטית "פרופיל חדש", שפועלות למען אזרוח החברה הישראלית ונגד ההשפעה של הצבא על החיים במדינת ישראל.

השוטרים דרשו לקבל את המחשבים האישיים של הפעילות ולקחו גם את מחשבי בני הזוג שלהן ובמקרה אחד גם את המחשב של ילדה של אחת מהן, תלמיד בכיתה ד'.

בין הנחקרות: אנלין קיש, בת 70, אמנית קרמיקה, בת של משפחה של "חסידי אומות העולם" שהתגיירה לאחר נישואיה לניצול שואה, דר' אלדד קיש, שפעיל בארגון של ניצולי שואה הולנדים בישראל. לבני הזוג יש 6 נכדים. מרים הדר, בת 51, עורכת ומתרגמת, אם לשניים ונשואה לפרופסור לפסיכולוגיה, אורי הדר. שתי הנשים נולדו בהולנד וממשיכות להחזיק בדרכון הולנדי.

נעצרו לחקירה גם אמיר גבעול, תושב ירושלים, סרגיי סנדלר, תושב באר שבע ורוני ברקן, תושב תל אביב. המחשבים של כל הנחקרים הללו הוחרמו ע"י המשטרה שהציגה צוי חיפוש.
כל החמישה נחקרו בתחנת רמת החייל של משטרת ירקון ושוחררו בערבות בתום החקירה. לכולם נאמר שאסור להם ליצור קשר ב-30 הימים הקרובים עם חברים אחרים בתנועה.

תנועת פרופיל חדש מבטאת את זעמה על החקירה ועל הדרישה לא ליצור קשר בין החברים, שמשמעותה שיתוק חלקי של הפעילים בארגון חשוב זה בחברה האזרחית בישראל.

עורכת הדין סמדר בן נתן, שמייצגת את פרופיל חדש, אומרת שחקירת המשטרה מתמקדת באתר האינטרנט של התנועה, שיש לו קישורים לאתרים אחרים באינטרנט. בן נתן מוסיפה ואומרת שפרופיל חדש מוכר שעמותה ללא רווח שפועלת באופן ציבורי ופתוח, בהתאם לחוק והשימוש בחקירה פלילית בהקשר זה אינו תקף ומוגזם ועומד בניגוד לחופש הביטוי.

פרופיל חדש הוא תנועה פמיניסטית שהוקמה לפני עשר שנים. התנועה מזהירה מזה שנים כנגד ההשפעה המוגזמת וההרסנית של המיליטריזם הישראלי על החיים האזרחיים ומספקת סיוע משפטי וחברתי לאנשים צעירים שמבקשים שלא לשרת בצבא, בין אם מסיבות אישיות ובין אם מסיבות פוליטיות.

תנועת פרופיל חדש הצהירה היום "המעשים האלו מאשרים את מה שאנו אומרות מזה שנים: המיליטריזם של החברה בישראל מזיק לעקרונות הקדושים של הדמוקרטיה, לחופש הביטוי ולחופש ההתאגדות הפוליטית. מי שהאמין עד עתה שתיקים פליליים נתפרים "רק" לאזרחים ערבים של ישראל רואה הבוקר שאף אחד מאיתנו לא יכול להיות בטוח שהוא או היא יוכלו לבטא את דעתם בחופשיות ביחס לכשלון החברה והחוק בישראל".

עד כאן ההודעה של פרופיל חדש.
מעניין באמת מתי אשמע את הדפיקה הרועמת על דלת ביתי בשש בבוקר.
מחר? מחרתיים?

האם תבואו להפגנה למען שחרורי?

ומה אם הייתי ערבי?

70 יום במעצר. האשמה: מאבק פוליטי.

המתקפה הרצחנית של ישראל על עזה לוותה במתקפה כוללת נגד פעילות/ים פוליטיות/ים, בעיקר פלסטיניות/ים. המשטרה עצרה מאות פעילים ואנשי ציבור שהשתתפו בהפגנות, משמרות אבל ומחאה, ורבים מהם זומנו לחקירות הפחדה בשב"כ.

מסע ההתנכלות וההפחדה נמשך עם מעצרו של סמיח ג'בארין, פעיל חברתי ופוליטי מתנועת אבנאא אלבלד (בני הארץ) סניף יפו, בפברואר השנה. ביום הבחירות לכנסת השתתף סמיח בהפגנת מחאה באום אל פחם, עיר הולדתו, נגד הגזענות, נגד אנשי הימין הקיצוני שהגיעו לעיר. בתחילת ההפגנה נעצר סמיח, והוחזק בתנאים קשים בבית המעצר קישון (ג'למה) במשך שבעה עשר יום. מאז הוא הושם במעצר בית מלא עד תום ההליכים, בבית הוריו באום אל פחם, עם אזיק אלקטרוני הצמוד לקרסולו, במנותק ממקום מגוריו, פרנסתו ולימודיו, יפו.


נכתב על ידי , 27/4/2009 02:33   בקטגוריות גזענות, דמוקרטיה, הומניזם, הסכסוך הישראלי-פלסטיני, חברה וכלכלה, נגד הכיבוש שתיים בחמש, משטרה ו"כוחות הביטחון", ביקורת, צבא, פסימי  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של א י ש ב-1/5/2009 14:43
 



רדיו חזק אינטרנט ענק


סופשבוע עברי של 106FM מזיין בתחת את כל התחנות העלובות שעושות סופשבוע עברי רגוע. 103FM, תאכלו זין.
עונג שבת של גיאחה מספק השבוע שעות של הנאה, מומלץ!
נכתב על ידי , 25/4/2009 13:50   בקטגוריות מוזיקה, נוסטאלגיה, תרבות אלטרנטיבית  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התוכנית הכלכלית של נתניהו: עוד כסף לעשירים על חשבון כולנו


להלן מאמר שכתב יוסי דהאן באתר העוקץ:
 

ראש הממשלה וסנשו פנשו הכריזו היום על התכנית הכלכלית החדשה "בלימה ותנופה" או להיפך. מרכיב מרכזי בבליל הבולשיט שהאכילו השניים את העיתונאים, הוא הפחתת מיסים בעיקר לעשירים ולחברות. מדיניות ששום מדינה במדינות המערב לא מעזה לקדם בימי המשבר הכלכלי הללו. אתמול בנאום בפרלמנט הבריטי הכריז שר האוצר הבריטי אליסטיר דרלינג על התכנית הכלכלית הבריטית שבמרכזה  העלאת המס האישי ליחידים לשיעור של  50%, למימון השקעות בתשתיות ויצירת מקומות עבודה.  מרכיב מרכזי בתכנית הכלכלית של ברק אובמה, נשיא ארצות הברית,  הוא העלאת מיסים לעשירים.

אבל אצלנו כלכלת הוודו והזרמת עושר למעמד העליון זוכה לתחייה בתמיכת עדר החסידים השוטים בתקשורת הכלכלית.

 

על פי התיאוריה, ששייכת לתחום האגדה והמדע הבידיוני יותר מאשר למדע האמפירי.  העושר שיועבר  לעשירים ולתאגידים הכלכליים אמור לטפטף לכיוונם של אלה הנמצאים בתחתית הסולם הכלכלי, ערימת הפירורים מעוגת הצמיחה על רצפת שוק התעסוקה תספיק למלא את בטנם של אלה הפוערים את פיותיהם כלפי מעלה.

 

הכלכלן הידוע ג'ון קנת גלבריית, כינה את תיזת טפטוף הצמיחה, תיאוריית הסוס והדרורים. ותיאר אותה בדימוי הציורי הבא.

 

if you feed enough oats to the horse, some will pass through to feed the sparrows."

 

או בעברית פשוטה "אם תאכיל את הסוס מספיק שיבולת שועל, חלק מזה יעבור הלאה על מנת להאכיל את הדרורים".

 

על מנת להאביס את הסוסים הישראלים המאכלסים את העשירונים העליונים, נתניהו וסנשו פנשו יבצעו קיצוצים בתקציבי החינוך, הבריאות, הדיור, התרבות, התחבורה, או בלשון אחרת יגזלו מהדרורים, המהווים את רוב האוכלוסיה, את שיבולת השועל המועטה שנותרה להם.

 

בעל הטור וחתן פרס נובל לכלכלה פול קרוגמן, שחושף בתקופה האחרונה את תרמית הורדת המיסים כתרומה לצמיחה, עמד על כך שלמדיניות הזו יש מטרה נוספת – הרעבת השלטון. הפחתת מיסים מובילה לקיצוצים תקציביים, שמובילים לצמצום מעורבותו של השלטון בדאגה לרווחת כלל הציבור - חלומם הרטוב של נתניהו ובעלי ההון.

 

לצד הפחתת המיסים, הצמד מציע בתפריט "הבלימה והכלימה" סדרה של הפרטות בים, ביבשה ובאוויר. ומה אומר על כך עופר עיני - נשיא התאחדות התעשיינים, סליחה,  יושב ראש הסתדרות העובדים, אני אף פעם לא מצליח להבדיל בינו לבין שרגא ברוש.    

"מבחנה של התכנית יהיה בתוצאה" אמר האורקול מרחוב ארלוזורוב, מייסד ממשלת הצדק והסולידאריות הזו.


נכתב על ידי , 24/4/2009 17:38   בקטגוריות חברה וכלכלה, פוליטיקה, קפיטליזם, אקטואליה, ביקורת, פסימי  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של llyvoahbxme ב-17/2/2013 10:24
 



מחר בערב: תערוכה, הופעה


חמישי בערב:



חמישי ב-20:00 בערב בגלריה אורבניקס הפתיחה וההשקה של תערוכת היחיד וההשקה של הספר "משק 54",

באירוע גם יצא למכירה קטלוג מיוחד במהדורה מוגבלת ובו סקיצות, קונספט ארט ורישומי הכנה לעבודות שפורסמו במהלך השנים.

ראיון קצרצר בnrg- לכבוד תערוכה. לפי הראיון התערוכה היא לא סתם תלייה של דפים מהספר אלא ממש משהו שתוכנן ובוצע במיוחד לצורך העניין. משקיען הסליקטר הזה.

פייסבוק.



ומייד אח"כ בתשע וחצי:



דאב מלוח גומרים את הסוס וגוססים לאט לאט, שוחים במיץ שלהם וממררים בבכי על הימים שבהם היו צעירים, ולא היה צורך במיתוג, שם קליט, אולפן שקוף ויחצ"ן זקוף.

הגיעה השעה - והצמד יחזיר את נשמתו לבורא בקרוב, לפחות עד התחייה המחודשת, והמיתוג הבלתי נמנע ימחק את שיירי האמינות שעמלו עליה במשך שנה.

זה ייגמר בדאב, אבל לפני כן יגיע ספייס-דת'-פוסט-אנד-רול-אלקטרו-שיט-אספיס-סול.

זה יקרה ביום חמישי
ה23 לאפריל
21:30
מרסנד
בן יהודה פינת פרישמן
וזה יעלה לכם כלום כסף
פייסבוק.


וביום שישי:


מסיבת חינם - FREE LIKE A BEE

יום שישי הקרוב, 24 באפריל, 2009
המחוגה 4, פלורנטין, לאורו של המשבר הפיננסי
פייסבוק.

d.j. Turk Disco (Sweden)
Underground's "Eros Video" rave crew
אלקטרו נושך עד היפהופ קורץ

d.j. Michelle le Hysterick
ניו דיסקו מצמרר

d.j. Jihad
אלקטרו היפהופ בסט המוקדש לשואה הארמנית

d.j. KES - Sidney, Australia
טכנו שבור בסגנון שברת שילמת

אמצעי תשלום - חיוך


 (הסבר)

נכתב על ידי , 22/4/2009 11:42   בקטגוריות איור, הופעות&catdesc= מסיבות&catdesc= רייבים, עירוני, קומיקס, קומיקס ישראלי, תערוכות, תרבות אלטרנטיבית  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-23/4/2009 22:04
 



לקחי השואה, תמרורי אזהרה, הישרדות אישית




אני קורא עכשיו את "היסטוריה עממית של אמריקה" מאת הווארד זין, ספר מעניין.

זין מזכיר לנו, בין השאר, שלפני שואת יהודי אירופה התרחשו שואות גדולות מימדים הרבה יותר: השואה שביצעו הספרדים באינדיאנים של דרום אמריקה, השואה שביצעו האנגלים באינדיאנים של צפונה, והשואה שביצעו האנגלים והאמריקאים בשחורים מאפריקה, שהיסטוריונים מעריכים את מספר קורבנותיה בסדר גודל של עשרות מיליונים עד כדי חמישים מיליון איש, אישה וילד.

 




במקביל אני קורא גם את "העולם של אתמול" של סטפן צווייג, סופר יהודי אוסטרי ידוע מראשית המאה העשרים שיושב בברזיל ב-1941 וכותב אוטוביוגראפיה שהיא מין מצבה ספרותית לאירופה שלפני מלחמות העולם. צווייג התאבד יחד עם אישתו בברזיל ב-1942.

 

הספר של צווייג הוא תמרור אזהרה מצמרר.

כי צווייג הצליח לברוח בזמן, תחילה לאנגליה ולבסוף לדרום אמריקה. עזרה כמובן העובדה שהיה בן של תעשיין עשיר ואדם אמיד בפני עצמו בזכות ספריו שנמכרו במיליונים בכל העולם, וכמובן גם בגרמניה, לפני שהנאצים התחילו לשרוף אותם.

 

כל מי שלא מבין למה אני שונא את הדת ופוחד מהלאומנות יכול לפתוח ספר היסטוריה על הפעמים הקודמות שהתקיימה פה מדינה יהודית ועל קנאי הדת הלאומנים שהחריבו אותה פעם אחר פעם, כשהם מאשימים אנשים כמוני (פעם קראו לנו מתיוונים, היום סמולנים) באחריות לחורבן.

 

אותם אנשים שהתעקשו פעם אחר פעם למרוד במעצמות האזוריות - מצריים, בבל, אשור, סוריה, רומא - הכל בשם הלאומנות, הדת ושאיפות ההתרחבות הטריטוריאליות שלהם - הם אותם אנשים בדיוק שאומרים לנו עכשיו שארה"ב לא תגיד לנו מה לעשות, ונאחזים בציפורניים בשטחים שכבשו.

 

אותם אנשים, מכהנא דרך ש"ס ועד ברק ואולי גם ביילין, שמאמינים במדינה יהודית עם רוב יהודי, הם שידרדרו אותנו מהר מכפי שחשבנו למצבה של דרום אפריקה, רק שלא בטוח בכלל שנלסון מנדלה הפלסטיני יהיה סלחן כלפי העם שכלא את עמו ושלל את זכויותיו כפי שהיה המקור.

 

וכאילו הקנאות הלאומנית וזו הדתית לא מספיקות, בא נתניהו הקפיטליסט ורוצה לקצץ עוד במיסים, כדי להקטין עוד את תמיכת המדינה בעשירונים התחתונים. כי כשמקצצים במיסים זה אומר פחות לחינוך, פחות לבריאות, פחות לרווחה, אפילו פחות ממה שיש עכשיו, ויותר לעשירים. רק במטוסים וטילים לא מקצצים כמובן, למרות שמטוס חדיש אחד שרוצים לקנות שווה ערך לכל עלות סל התרופות לשנה שלמה.

 

כבר עכשיו יותר ויותר מבני המעמד הבינוני-נמוך צוללים מתחת לקו העוני, והמשבר הכלכלי העולמי עוד לא הורגש כאן במלוא עוצמתו, ומי יודע אם ייקח לו שנה או שנתיים לעבור, או כמה בדיוק.

 

יצואנים ישראלים לאירופה יכולים לספר לכם שהאיחוד מגביר ומגביר בשנים האחרונות את הפיקוח על סחורה ישראלית כדי לוודא שמקורה לא מההתנחלויות שבשטחים הכבושים.

 

ומתי יחליט אהוד ברק, אולי כהכנה לבחירות הבאות בעוד שנה, לצאת למבצע עופרת יצוקה 2: יום הדין, שלאחריו גם סחורה מתל-אביב ופתח-תקווה תסורב באירופה? ומה יקרה להייטק הישראלי, גאוות המדינה, כששווקים ייסגרו בפניו אחד אחרי השני, ומה יעשו אנשי ההייטק, האם יישארו פה? והמדענים, ואנשי האקדמיה? אלה כבר עכשיו בורחים בהמוניהם מהאקדמיות שהמדינה מייבשת לאלה שבחו"ל.

 

 

לאורך כל הספר חוזר צווייג ומספר כיצד הבורגנות העליזה של אירופה בכלל והיהודית בפרט סירבו להאזין לאותות המבשרים את הסכנה. למרות שאירופה שקטה ממלחמות רק כמה עשרות שנים, הם לא העלו על דעתם שהיא תחריב את עצמה במלחמת העולם הראשונה. ואחרי הראשונה, היו בטוחים שזו הייתה אם כל המלחמות וכזאת לא תחזור לעולם.

 

ספריו של צווייג נמכרו במיליונים בכל גרמניה, והוא כתב מחזות שהועלו בתיאטראות ובתי האופרה החשובים ביותר. הוא לא דמיין שייאסרו להפצה ויישרפו בכיכרות.

 

61 שנים זה זמן די קצר לקיום מדינה. אני בספק אם נגיע ל-100, או אם נגיע, אם זאת תהיה מדינה שאוכל לחיות בה בשלום.

בכל מקרה לא הייתי רוצה להיות פה כשהקנאים יתבצרו במצדה, אני מעדיף להיות יוספוס פלאוויוס.

 

לאן כדאי לברוח? וואללה לא יודע. בסקנדינביה יהיה לי קר מידי, באנגליה יקר מידי. אולי ספרד? כן, בינתיים ספרד נראית לי, אולי אני צריך ללמוד עליה קצת יותר לפני שאני מחליט. יש הצעות אחרות?

  

נכתב על ידי , 21/4/2009 03:13   בקטגוריות גזענות, דת ואמונה, היסטוריה, התאבדות, נגד הכיבוש שתיים בחמש, ספרים, פליטים, שואה, אקטואליה, פסימי  
77 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-9/5/2009 15:41
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)