לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

אתנחתא קומית


מצאתי אצל זגוגיות: שרה סילברמן שרה אמייזינג גרייס
נכתב על ידי , 31/5/2006 11:34   בקטגוריות אופטימי, שחרור קיטור, בידור, תרבות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שי ב-1/6/2006 20:03
 



יום שישי את יודעת


הצטרפו אל אנשי בלעין להפגנה השבועית נגד הגדר.
יום שישי ה 2 ביוני.
להסעות מתל אביב נא להתקשר לרז : 052-3730302 עד יום חמישי בערב.
להסעות מירושלים נא להתקשר ליובל : 054-7982889 עד יום חמישי בערב.
נכתב על ידי , 31/5/2006 11:10   בקטגוריות נגד הכיבוש שתיים בחמש  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אכזריות זה עניין יחסי


קטע מהמבזק הנוכחי בווינט:

"גדודי אל-אקצה ערכו משפט שדה לגבר ואישה, בחשד שסייעו לישראל לחסל כמה מאנשיהם. ה"חקירה" העלתה כי הפלסטינית מסרה מידע על תנועותיו של בעלה, כדי שהוא יחוסל - והיא תישאר עם המאהב. גזר-הדין היה אכזרי: הוא נורה מול כולם "למען יראו וייראו", היא נרצחה בידי אחיה".

מעניין, כשהעיתונות הישראלית מדווחת על חיסולים ממוקדים, טילים שנורים לתוך רחובות הומים, הם לא משתמשים בתואר "אכזרי", למרות שגזרי הדין האלה מוצאים ללא כל משפט, "שדה" או אחר.
נכתב על ידי , 30/5/2006 19:15   בקטגוריות נגד הכיבוש שתיים בחמש  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-31/5/2006 21:13
 



והמתנחלים, כרגיל, לא כפופים לחוקי מדינת ישראל


מדינת ישראל היא מדינת חוק (תחניקו רגע את הצחוקים שם ביציע).
בתחומי הקו הירוק.

אבל אם אתה מתנחל - החוק פשוט לא חל עליך. אתה יכול לרצוח ערבים כאוות נפשך, להכות בהם, לגנוב מהם. אפילו אם יעמידו אותך למשפט, ימצאו דרך לזכות אותך (מי זוכר את - "לערבי היה פגם מולד בלב"?).

והנה היום קיבלנו הוכחה נוספת לתקפותה של עובדה אומללה זו.

השר רמון חתם על חנינה למורשעי ערוץ 7.

החנינה לא סתם מבטלת את העונש, אלא גם את ההרשעה עצמה!
וכל זאת למה, תשאלו בוודאי? התשובה פשוטה, כדי שיוכלו ארבעת המורשעים לגשת למכרז על הרדיו האזורי בגדה.
נכתב על ידי , 30/5/2006 09:07   בקטגוריות נגד הכיבוש שתיים בחמש  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליהlia ב-30/5/2006 22:20
 



לתרום.קום


כבר כשנה וחצי שאני כותב פה, ומאיץ במי שיש להם מצפון חברתי\פוליטי לצאת לשטח ולהשתתף בפעילויות שהם תומכים בהן. העניין הוא שרוב הקוראים שבעקרון הם בעד, בדרך כלל לא מגיעים מסיבות שונות - הם לא יכולים, או שלא יוצא להם, וכו' וכו'. תרגעו, זה לא עוד פוסט מייצר ייסורי מצפון, להיפך.

 

ובכן, אני רוצה להביא לידיעת הארגונים השונים: תעאיוש, רבנים לזכויות אדם, אנרכיסטים נגד הגדר, קו לעובד, המרכז לסיוע לנפגעות תקיפה מינית וכל אותם ארגונים טובים שעושים עבודה:

 

יש דרך לנצל את הציבור הזה!

 

פשוט תתרימו אותו דרך האינטרנט!

 

אני יודע, אני יודע, זה ציני בטירוף, זה קפיטליסטי. אתם מעדיפים התנדבות בפועל מאשר קניית שקט מצפוני בכסף.

אתם מעדיפים מעורבות קהילתית, אמיתית, כזאת שבה המעמד הבינוני השבע פוגש את המצוקה והעוולות פנים אל פנים.

 

אבל בינתיים הם לא באים, ברובם. על כל מתנדב שמגיע יש 20 שלא יצא להם.

 

אולי אני טועה, אבל נראה לי שלהכניס את האנשים האלה למעגל התמיכה, אפילו אם זה קצת וירטואלי, יש לזה משמעות. הרי הם בכל זאת עבדו בשביל הכסף הזה (חוץ מאלה שירשו אותו).

 

הרי תמיד יש לכם מה לעשות עם הכסף, ואתם בדרך כלל זקוקים לעוד בצורה נואשת.

 

 

בקיצור, יש מערכת ישראלית, שקוראים לה לתרום.קום, שהקימו זיו פוגטש וחברתו לירית לבני-להב. היא מאפשרת לכל גולש עם כרטיס אשראי לתרום איזה סכום שהוא רוצה תוך שניות.

 

אני ממליץ לכל ארגון להרשם למערכת ולהוסיף את האפשרות לתרומה מקוונת לאתר שלו.

 

אם אתם קוראים את הטקסט הזה וחברים באחד הארגונים, אולי תציעו את זה לאחראים?

אני עצמי פניתי כבר לשני ארגונים אבל הקודקודים עסוקים כל כך ולא תמיד מבינים כל כך באינטרנט.

 

והערה לפוגטש: האם לא קיימת כיום דרך לעשות הוראת קבע דרך כרטיס האשראי? זה כל כך הרבה יותר נוח מהוראת קבע דרך הבנק, שמחייבת ללכת לבנק ולהחתים את הפקיד. אני יודע שאני אישית הייתי עושה הוראת קבע על 50 שקל בחודש ללפחות שלושה אירגונים אם הייתה אפשרות מקוונת פשוטה שכזאת.

 

תראו איך בציבור החרדי זה עובד:

גרתי שנה בירושלים, וכל שבוע הייתי מקבל לתיבת הדואר חוברת מהודרת בצבע מלא, שמונים עמודים. בכל עמוד מסופר במילים נרגשות סיפורה של משפחה שהתדרדרה לעוני, אברך שחלה ואינו יכול לפרנס את שמונה עשרה ילדיו, יתומים אומללים וכו'.

בסוף החוברת יש צ'קליסט - כותרות הסיפורים בקיצור: אברך שחלה, עמוד 30, יתומים אומללים, עמוד 31 וכו', ואתה מסמן לאיזה אומללים אתה רוצה שתלך התרומה שלך. לחוברת מצורפת מעטפה ללא צורך בבול, ואתה ממלא את פרטיך ושולח.

 

ציני בטירוף, אבל עובד - למרות עוניו, המגזר החרדי תורם הכי הרבה כסף.

 

ובמקרה של הארגונים שאני מדבר עליהם, לא מדובר בצדקה, אלא בפעילות לשינוי חברתי אמיתי.

 

תוספת: וכמובן שכבר חשבתי על עוד סטארט-אפ עבור זיו ולירית:

 

תוכנית שניים עשר החודשים למצפון חברתי נקי!

 

נגיד אני מר שמאלני ממוצעי, כן? יש איזה עשרה נושאים על סדר יומו של המצפון שלי. אני לא תמיד זוכר למי תרמתי ומתי, והאם הגיע הזמן לחדש את חברותי באגודה לזכויות האזרח או מה שלא יהיה.

 

אז הנה הפתרון! אני בוחר את הסכום החודשי, ומסמן בצ'קליסט את הארגונים החביבים עליי.

 

עכשיו כל חודש אני תורם רנדומלית לארגון אחר. כמובן שאני מקבל, ביום חיוב כרטיס האשראי שלי, דואל חייכני שמדווח לי למי תרמתי החודש, מה הארגון עושה, ותמונה מותאמת אישית של ילד בדואי חולה סרטן הלבלב הגס שיוצא לו בלון שבו כתוב: "תודה רבה, מר רוני כהן, בזכותך אני יכול לחיות עוד חודש!".

 

 

 

נכתב על ידי , 29/5/2006 13:15   בקטגוריות אינטרנט, הפגנות, טיול בוקר שבת, נגד הכיבוש שתיים בחמש, סחר בנשים, תרבות נגד  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נתלי-מון ב-29/5/2006 18:58
 



סוף טוב? במשרדי אבן שואבת


ואם אני כבר בשוונג, התפרסם הפרק האחרון בהרפתקאת אבן שואבת של מירב שאול, עם סוף שובה לב.
נכתב על ידי , 28/5/2006 22:51   בקטגוריות קומיקס ישראלי, קומיקס, תרבות אלטרנטיבית, אינטרנט  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סנדי ש ב-28/5/2006 22:59
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)