לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

הערב: השקה באוזן השלישית לספר של מירב סלומון


כמעט שכחתי:

הנכם מוזמנים להשקת ספר הקומיקס או הנובלה הגראפית אם תרצו:
מרב סלומון: ביקור משפחתי בברלין
מוצ"ש הזה, 19:00,
אולמות האוזן השלישית,
קינג ג'ורג' 48 ת"א

סלומון ופינקוס ידברו, גילי בן-אוזיליו תקריא קטעים מהספר ותבצע את הפריימים בפנטומימה.
סלומון היא ראש המסלול לאיור במחלקה לתקש"ח בבצלאל.



נ.ב. נכון תמיד עושים עיקוף ענק של כמה קילומטרים בדרך לנתב"ג ומתעצבנים נורא?
אז עכשיו יש לכם כתובת לעצבים האלה.

נחמיה שטרסלר בדהמרקר פותר את התעלומה: מתברר שב-96 כשתוכנן הנתב"ג החדש, כפר חב"ד התנגדו למחלף במקומו המקורי כי טענו שהם לא רוצים לראות מכוניות נוסעות בשבת מול העיניים.

ביבי, אז ראש הממשלה, נעתר להם וגרם לבזבוז מיליוני שקלים בכבישים כפולים ומיותרים ולבזבוז זמן, דלק, ועצבים לכולנו.
לא הייתה לו ברירה, הוא היה חייב להם מהקמפיין שהריצו שהעלה אותו לראשות הממשלה.
אכן, ביבי טוב ליהודים.

נכתב על ידי , 31/5/2008 15:03   בקטגוריות איור, דת ואמונה, חברה וכלכלה, עירוני, פוליטיקה, קומיקס, קומיקס ישראלי, תרבות אלטרנטיבית, ביקורת  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נועה ליברייטור ב-31/5/2008 19:00
 



הויכוח מהבלוג באינטרנט גולש לאוטובוס ברחוב העליה


פוסט ציטוטי הרבנים בהכנה, בינתיים אספר לכם סיפור מהחיים.

 

אגב, למי שהתפלאה מה פתאום הגיעו לפה כל כך הרבה אנשים, אסביר ששני הפוסטים האחרונים זכו ללינקים מהעמוד הראשי של נענע.


בבוקר לפני יומיים שלושה עליתי על קו 1 או 2 או 18 מקולנוע תל-אביב בפינסקר (מצודת גראפיטי מדהימה) לסטודיו שקרוב לצומת העליה-סלמה.

 

איפשהו בעליה עלתה אישה במיטב שנותיה, שזופה ועגלגלה, והחלה לצרוח על איש שישב במושב הראשון מצד ימין, לא מאחורי הנהג אלא מעבר למעבר. בהתחלה לא הבנתי מה היא רוצה מהכיסא שלו, עד שהבנתי שהוא שם כיסא פלסטיק על המושב לידו. היא צעקה עליו שזה כיסא לאנשים, לא כיסא לכיסא.

הוא השיב משהו ברוסית, והנהג אמר לה גברת הוא עיוור.

אבל הגברת נתפסה למילתו הרוסית של היושב, שאולי לא בדיוק הבין מה היא רצתה ממנו, גם הוא לא אדם צעיר במיוחד, ואולי לא שולט לגמרי בעברית.

 

היא פצחה בסדרת נאצות שהתקשרו אצלה לארץ המוצא של היושב. לסיום קינחה ב:

"תתעורר! רוסיה מתה! אין רוסיה יותר, אתה פה בישראל!" ועוד פנינים מהסוג הזה.

 

מהרגע הראשון עמדתי לפתוח עליה פה בחזרה, למרות שעמדתי ליד הדלת האחורית, אבל לשמחתי בערך כל האוטובוס הקדים אותי. צעירים וזקנים, מכל העדות ומכל הצבעים, כולם צעקו עליה בחזרה.

 

"מה זה משנה מאיפה הוא, כולם פה מהגרים" וזקן שחום אחד וחובש כיפה פיתח שיחה ערה עם הרוסיה הצעירה שישבה לידו ומאחורי: "מה זה משנה מאיפה הוא, כולנו בני אדם. מה הוא לא בן אדם?"

 

צעיר חילוני אחד שישב קרוב לאישה כיבד אותה בנאום על סובלנות, והיא ענתה לו בנאצות.

 

לבסוף ירדה האישה (שאכן זכתה שהרוסי העיוור יפנה לה את הכסא וישא את כיסא הכתר פלסטיק על ברכיו. היא התיישבה לידו וסירבה להצעות למקומות פנויים אחרים באוטובוס).

 

למרות שירדה האישה, המשיך הדיון הסוער באוטובוס. לשמחתי, כולם ללא יוצא מן הכלל גינו את האישה ואת דרך התנהגותה, שכולם הסכימו שהיא לא נאותה.

 

רציתם משהו אופטימי, הנה לכם.

 

 

נ.ב. יוסי גורביץ' הגיב גם הוא על הלינץ' בהתנחלות פסגת זאב, וגם מביא לינק לכתבה על מכתב 8 רבנים בעד הלינץ', למי שזקוק להוכחות לרבנים גזענים.


שבת מנוחה! 

נכתב על ידי , 30/5/2008 21:16   בקטגוריות אתאיזם, גזענות, דת ואמונה, הומניזם, חברה וכלכלה, חינוך, עירוני, תרבות, אקטואליה, ביקורת  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הברווז ב-29/6/2008 20:31
 



תיעוד וידאו: יהודים מבצעים לינץ' בערבים


או בשם אחר: היהדות היא גזענות, הוכחות טריות מהשטח (אתר הארץ).

עשרות צעירים יהודים תקפו ללא סיבה בערב יום השואה שני נערים ערבים סמוך לקניון שבשכונת פסגת זאב בירושלים. סרט מצלמת האבטחה של הקניון, המתעד את האירוע, הגיע לידי "הארץ" וזהו פרסומו הראשון.

לפני כשבועיים הוגש כתב אישום כנגד 11 נערים, שמונה מתוכם קטינים, החשודים בביצוע המעשים. על פי כתב האישום, הם נענו להודעת איי-סי-קיו שקראה לבעלי "דם יהודי" ל"שים סוף לכל הערבים שמסתובבים בפסגה" והתקבצו סמוך לקניון השכונתי כשהם מצוידים בסכינים, במקלות ובאלות. שני נערים ערבים, בני 16 ו-18, ממחנה הפליטים שועפאט, שעברו ליד הקניון בדרכם לביתם הותקפו על ידי הנערים באכזריות. אחד מהם, אחמד אבו כמאל, נדקר בגבו והצליח להימלט ואילו חברו, כפי שתיאר אחד הנאשמים בעדותו במשטרה, הפך ל"טרמפולינה ושק איגרוף". הנער סיפר כיצד "כולם קפצו, בעטו ודרכו עליו".

בסרט נראית חבורת הילדים כשהיא ממתינה בסמוך לקניון. סמוך ל-22:48 עוברים במקום שני הערבים. לאחר דו שיח קצר נראה כיצד מושלך אחד מהם לכביש, נדחף לעבר מעקה הבטיחות ואז מותקף באכזריות. בעדותו במשטרה סיפר הצעיר ש"התנפלו עלינו חבורה של ילדים שהמספר שלהם עולה על 80 והיה להם אלות וסכינים בידיים ותקפו אותנו. מה שאני זוכר עד עכשיו זה שהתעלפתי והתעוררתי בבית חולים".

אבו כמאל הותקף גם הוא ונדקר בגבו. כפי שניתן לראות בסרט, הוא הצליח להימלט כשאחריו רודפים חלק מהצעירים. בשיחה עימו סיפר ש"כשעברתי בכניסה לרחבה היתה שם קבוצה גדולה של בחורים, פשוט עמדו שם ואני הלכתי ביניהם בשולי הכביש. שמעתי שהם דיברו ביניהם ואמרו משהו כמו 'אלה הם? אלה הם?' ואז מישהו תקע לי סכין בגב, הפילו אותי ארצה והמשיכו להכות אותי. בחור אחד נשך אותי באוזן. אני לא יודע איך הצלחתי לקום, אבל קמתי וברחתי".

בצילומים נראים הצעירים בורחים מהמקום לאחר שמכונית חולפת סמוך להם. הצעיר המעולף נותר שרוע לצד הכביש עד שפונה על ידי מי שנראים כאנשי אבטחה של הקניון.

שלשום (ראשון) החליט בית המשפט העליון לשחרר את כל הנאשמים שנותרו עד כה במעצר למעצר בית. עורך הדין יהודה שושן, שייצג בדיון שלושה מהנאשמים, אמר כי "אין ספק שמדובר במקרה שיש לתת עליו את הדעת מבחינה חינוכית, אך יחד עם זאת יש לערוך הבחנה בין כל אחד מהנאשמים ומידת מעורבותו, ספק אם יש להאשים את מי שנכח במקום ולא ביצע דבר - אחרת יש להגיש כתבי אישום נגד 200 ילדים שהיו בזירה".


הבעיה היא לא בנערים היהודים.

הבעיה היא ביהדות. בשורשי היהדות. באחד מעיקרי היהדות:
אנחנו העם הנבחר.

כל השאר הם תת אדם, ומותר להתעלל בהם ולהרוג בהם חופשי.
זה כתוב בספרים הקדושים, אמרו את זה וכתבו את זה גדולי הפוסקים.
זה כתוב בידיעות, במעריב ובישראל היום, הביביתון של שלדון.

הנערים רק מבצעים מה שלימדו אותם.

רק סנגורי היהדות בתגובות לפוסט הקודם, חלקם בעצמם חילונים כופרים, מתעקשים שכשהרמב"ם כתב שמותר ואף מצווה לרצוח אותי כי אני לא שומר מצוות, הוא לא באמת התכוון לזה. כל השאר, חרדים, חרדלים, ושאר ירקות, מאמינים באמת ובתמים שהעובדה שאני לא שומר מצוות מחריבה את העולם ומביאה עליהם אסונות, ולכן אין ברירה אלא להסיר מכשול, יעני לרצוח אותי.

אני מצטער, אבל אני לוקח את זה במלוא הרצינות.

לא חסרות דוגמאות לכך שדתיים מתנכלים באלימות במי שיוצא נגדם.

לא לחינם סלמן רושדי עדיין הולך עם מאבטח לכל מקום.

המטורפים הרצחנים של היהדות לא שונים מהמטורפים הרצחנים של האיסלאם, מלבד מידת הכוח שהם אוצרים בידיהם.


מי שוגה באשליות?
מי טומן את הראש בחול?
בין הפותרים נכונה יוגרלו ביטול היהדות שלכם וקבירתכם מחוץ לגדר.
רק עוד סמל קטן לגזענות היהודית, אחד מבין אלפים.
נכתב על ידי , 27/5/2008 21:21   בקטגוריות אתאיזם, גזענות, דת ואמונה, הסכסוך הישראלי-פלסטיני, מוסר, נגד הכיבוש שתיים בחמש, ניאו-נאצים יהודים, פוליטיקה, תרבות נגד, אקטואליה, ביקורת, פסימי  
308 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מייפל ב-5/10/2008 15:59
 



העם הנבחר=הגזע העליון


כל כך מעצבן אותי הדיון עם "ללא שם" בתגובות לפוסט על דעת אמת, שאני מוכרח לחזור אל התגובות האחרונות בפוסט הזה.

"ללא שם" היא נערת הפוסטר, נושאת הדגל של החילוניות המתרפסת בישראל.
כמה דוגמאות שהיא לא תקבל - כיבוש, רצח, גזענות, גירוש, פסילת גיורים, טפילות תקציבית, מיסיונריות, החזרה בתשובה, איומים, שריפת בתים, זריקת אבנים - שום דבר לא יכתים בעיניה את היהדות המופלאה שנתנו לנו החרדים (בעלי הזיכיון הבלעדי ליהדות) במתנה ואנחנו, למרבה הפלא, לא לוקחים.

זה הכל עניין של פרשנות, אתם מבינים. מה שחשוב זה הפרשנות, לא מה שכתוב, כך אומרים לנו המתרפסים החילונים, בזמן שהחרדים דווקא אומרים בפה מלא ובלי להתבייש שכל מילה בתנ"ך היא אמת קדושה.

פרשנות: "העם הנבחר" זה לא "הגזע העליון".

זה סתם עם ששולט בעם השכן, מתעלל במהגרי העבודה והפליטים שזורמים אליו, ומנצל כל הזדמנות כדי להתעלל בערבים, מתגיירים, אתיופים, מזרחים וכל מי שאיננו גבר חרדי ליטאי טהור.

ללא שם כעסה שאני מביא את ברוך גולדשטיין. "הוא לא דוגמא, הוא סתם עשב שוטה".

אז היום, התוכנית לבקשתך: בואי נראה איזה עוד יהודים פועלים בשם הערך העליון של העם הנבחר: (ללא סדר מכוון)

הרמב"ם: אם גוי נופל לבור ואין גויים אחרים באיזור, מותר להוציא את הסולם מהבור. אם גוי טובע בנהר, מותר לא להציל אותו.

הרב עובדיה: אלי מותק, תקים לי איזה משטרת הגירה קטנה ותתחיל לרדוף את הכושים מאפריקה, כדי שלא יהיו לנו פה גויים מיותרים. אגב, אלי, אם אתה כבר שם, אז תקים עם חבריך כמה חברות כוח אדם לעושק עובדים זרים: תגבה מהם 10000 דולר כדי להגיע, תיקח מהם את הדרכון ואל תשלם להם. אחר כך כשהם ינסו לברוח או להתלונן - הופ על מטוס הביתה, וחוזר חלילה!

כמעט כל רבני הציונות הדתית: יהודים! צאו אל השטחים! כבשו לכם אדמות פרטיות של פלסטינים בחסות הצבא! תגנבו את המים שלהם! ומדי פעם, כשאתם במצב רוח טוב, אתם יכולים לרדת לכפר השכן ולעשות פוגרומצ’יק בערבושים.


אבל לא, אני יודע, אני יודע, הרמב"ם והרב עובדיה הם בסך הכל עשבים שוטים.

הם לא מייצגים את היהדות המופלאה והנדיבה, שחילונים כמו חלק מכם המציאו לעצמם כדי לטמון את הראש בחול ולהעמיד פנים שהשתן שמשתינים עליהם החרדים הוא מי ורדים, והכיבוש הוא לא בגלל שאנחנו חושבים שאנחנו הגזע העליון, אלא סתם כי היה אפשר אז למה לא.

אין שום אידיאולוגיה מאחורי זה, זה לא כאילו
זה כתוב בתנ"ך או משהו.

אה, אופס.
נכתב על ידי , 26/5/2008 11:42   בקטגוריות אתאיזם, גזענות, דת ואמונה, הסכסוך הישראלי-פלסטיני, חברה וכלכלה, מתנחלים, נגד הכיבוש שתיים בחמש, ניאו-נאצים יהודים, פוליטיקה, תרבות נגד, ביקורת, אקטואליה, פסימי, שחרור קיטור  
159 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-2/6/2008 20:38
 



אני עצמאי


אני עוסק מורשה, תשאלו במע"מ.

אני עצמאי.

 

מבחירה.

 

עשרות הלקוחות, כל הפרוייקטים, כל השותפים השונים, זאת מערבולת שמקשה עלי את ההתמודדות עם כל נושא בנפרד.

כל מה שאני יכול להגיד להגנתי, זה שהייתי מפוזר ושכחן כבר כילד, כך שזה לא בהכרח נובע מאורח החיים שלי כעת.

אז אם אני לא מזהה אתכם בטלפון בשנייה הראשונה, אל תעלבו מרות.

 

אני מחליף כובעים ופנים עם כל שיחת טלפון או אימייל או או סקייפ שנוחתת עלי.

 

בחורה מלחששת: אני מאהב

בחורה כועסת: אני בעל חוב לבנק

בחור\ה בפאניקה אך מסתיר\ה זאת: הדד ליין לאיור עבר לפני שעתיים, או יומיים.

קיבוצניק שמנסה לכבוש את העיר הגדולה: זה כנראה מנדלסון.

 

לפעמים בחורה מלחששת מתגלה כלקוחה או להיפך.

מוזר, אך מעניין.

 

אני שוחה בכאוס.

 

זה קשה, וזה לא מתאים לרוב האנשים, שמעדיפים להיות שכירים "נטולי דאגות", ומבחינתי, גם נטולי חירות.

 

אבל זה גם כיף ומעניין.


 

כיבסתי איזה צ'ק של כמעט 3000 שקל, בטעות.

ביקשתי צ'ק חדש, עניין של פרוצדורה בירוקרטית, בטח ייקח חודש במקרה הטוב.

בינתיים התחילו לחזור לי צ'קים, איזה כיף.

 

פקיד המע"מ הנמרץ (אך הנחמד) התקשר להודיע שאם לא אמציא לו 1700 ₪ במזומן עוד היום זה יהיה הסוף שלי. פגשתי אותו בפלורנטין, כי הוא בדיוק הגיע לבקר חבר לארוחת צהריים.

הבאתי 200 במזומן, זה מה שהבנק נתן לי. הוא נתן לי עד יום ראשון להמציא עוד 1500.

 

בכל המוסדות האחרים, מהבנק למשכנתאות דרך ביטוח לאומי ואפילו מס הכנסה, פיגור בתשלומים יכול להפתר בקלות ע"י טלפון למוקד והסדרת תשלום החוב בתשלומים, אבל משום מה במע"מ מתעקשים על פגישות אישיות והעברת מעטפות מזומנים.

 

מסתבר שדווקא יש אפשרות לשלם באשראי דרך אתר האינטרנט של החברה, אלא שהפקיד החביב גילה לי זאת רק אחרי שרדף את ביעותי הלילה שלי במשך יומיים.

 

אז אני יוצא למסע גבייה של מסי ועד הבית.

 

אתם מבינים, מרוב עצלנות לא הלכתי לגבות את מסי ועד הבית מכל הדיירים, ובמקום נאלצתי לשלם את תשלומי הניקיון והגיזום כבר כמעט שנה. אז מספיק שאני אגבה ועד-בית משתיים שלוש דירות, וכבר אצא עם מספיק כסף. איזה טמבל אני.

 

(למי שלא הבין, אני ועד הבית).

 

וביום ראשון יכנס לחשבוני, אם ירצו העיתונים, התשלום עבור איורים לעיתונים שעשיתי בחודש שעבר, ואז יהיה לי אוויר לנשימה לכמה ימים, אני מקווה.

 

מזל שקניתי כרטיסיה לאוטובוס, אז יש לי איך להגיע לסטודיו, ומזל שקניתי בקבוק קמפרי לפני כמה ימים, כי עכשיו אין לי כסף אפילו לבירה. מזל שעדי ושחר הלוו לי כסף. מזל שנועה מממנת את ארוחות הצהריים שלנו בינתיים ומלווה לי כספים בלי לשאול שאלות.

 

נועה ואני עובדים יחד, ואחד עבור השני.

 

אפשרות אחת היא לתמחר כל עבודה ולהתקזז בסוף החודש.

 

האפשרות השנייה היא לנסות לעבוד אחד עבור השני בלי להתחשבן על כל שנקל, ולראות אם זה עובד בלי לגרום למתחים ולרגשות של ניצול.

 

מיותר לציין, אולי, שכעצלן שונא רשימות, התחשבנויות וכסף, האפשרות השנייה קורצת לי יותר.

 

אולי צריך להגדיר שעות שעובדים בהן על כל פרוייקט, אבל זה קשה, כי בכל פרוייקט יש עליות ומורדות, וממילא מיילים וטלפונים נכנסים בלי התראה ובלי להתחשב בלוחות הזמנים.

 

מה עושים?

 

ממשיכים לחיות בכאוס?

 

מנסים לקבוע גבולות, סייגים וחוקים?

 

 

מישהו עקר את כל הצמחים שגדלו בגינונת בפתח הסטודיו שלנו, אותה טיפחתי בשבוע האחרון.

 

האם היה זה אחד משוכרי הסטודיו שחשב להשקיע בעקירת "עשבייה"?

 

האם זה השכן שחשב שאנחנו גונבים לו את הצמחים, שטיפסו מהגינה שלו לגינונת שלנו?

 

האם להשקיע מחשבה אנליטית בתכנון ההגירה לארץ אחרת, כמו שרומז יוסי גורביץ'?

 

נכתב על ידי , 23/5/2008 18:16   בקטגוריות הערות אישיות, מנדלסון  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תמיר אשכנזי ב-9/12/2009 10:49
 



הסדרה האינטרנטית החדשה "י. ידען קורא עיתונות חרדית" עולה לרשת



כותבת נועה (ג"נ: שיושבת מולי בסטודיו):

סדרת אינטרנט חדשה עולה לאוויר, והפעם לא מדובר בנערה בביקיני וגורילה בעירום: ירון ידען, רב ופוסק הלכה לשעבר, וכיום יו"ר ארגון דעת אמת (daatemet.org.il), יגיש סדרת פרקי וידאו שיפורסמו פעם בשבוע באתר פליקס. בתוכניות קורא ידען מתוך עיתונות חרדית עכשווית, ומנסה להבין ולספר מעט על החברה החרדית בישראל.


מיהם? מה הם חושבים עלינו? מה מעסיק אותם? ידען מציג את העיתונות החרדית בסדרה כמראה לחברה החרדית היום בפריזמה מיוחדת ומסעירה, מלאת תובנות מפתיעות והומור. ירון משוחח בסדרה עם נועה אברבנאל, אשת יחסי הציבור של ארגון דעת אמת, חילונית מלידה, שדרכה מנסה להעביר ירון את המסר לחילונים נוספים בדמותה, המבקשים לפתוח צהר לעולמם הקרוב-רחוק של החרדים.


הפרק הראשון עלה השבוע בערוץ נושא מיוחד באתר פליקס, והפרקים הבאים יעלו מידי יום שני בכתובת:

http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=2604812



והפרק הראשון: צפירה.

על הפרק: למה החרדים לא עומדים בצפירה?

העיתונאי החרדי שואל מדוע צופרים ביום הזיכרון, כאשר ידוע שעיקר שימושו של צופר האזעקה הוא להתקפה אווירית. ירון מספר לנועה מחוויותיו כחרדי, שבכל כניסת שבת נהגו לצפור ולהודיע, כן כן, על התקפה אווירית! ודורש: על שלושה דברים עמדה הצפירה: על השבת, על התקפה אווירית, ועל יום הזיכרון!



כתיבה והפקה: נועה אברבנאל ורותם מלנקי

בתפקיד ירון: י. ידען

צילום: רותם מלנקי

עריכה נעה אברבנאל


בתיאבון!

וגם:

נהנית? ספר/י לחבריך!


***


ולנושא אחר:


הקומיקס "התאונה" מאת נועה אברבנאל ואמיתי סנדי עלה בשלמותו לרשת, בגרסאות עברית ואנגלית:


&nbsp;

תהנו!



נכתב על ידי , 20/5/2008 19:22   בקטגוריות אתאיזם, דת ואמונה, הומור, הומניזם, הוצאת הקומיקס דימונה, חברה וכלכלה, חינוך, עירוני, עיתונות, קומיקס, קומיקס ישראלי, תקשורת, תרבות נגד, תרבות אלטרנטיבית, אקטואליה, ביקורת  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-26/5/2008 09:38
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)