לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2013

מוצ"ש: מסיבת השקה לספר היומן של לב אפור



 

מסיבת השקה לספר השלישי בטרילוגיית לב אפור מאת עדי קפלן ושחר כרמל!

 

מוצ"ש ה-1.6, 20:00

החללית בירקון 70 ת"א

נכתב על ידי , 30/5/2013 14:26   בקטגוריות איור, קומיקס, קומיקס ישראלי, תרבות אלטרנטיבית  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Lisbeth Salander ב-2/6/2013 01:06
 



סדנאות קומיקס עם אורית עריף בקרית טבעון בשבוע הספר


 

 

- סדנאות קומיקס עם אורית עריף בקרית טבעון בשבוע הספר

 

שני מפגשים חד פעמיים, לקראת סדנאות הקיץ.

 

אורית עריף, תושבת טבעון, היא מאיירת, אמנית קומיקס ומרצה לאיור וקומיקס במכללת עמק יזרעאל. איוריה התפרסמו בעיתונות הישראלית ("ידיעות אחרונות", "דה מרקר", "מעריב" ועוד), וסיפורי קומיקס שלה פורסמו בכתב העת "מסמרים", בעיתון "הארץ" ובכתב העת "אדם עולם".

 

בשבוע הספר תינתן הזדמנות לילדים ובני נוער להתנסות בקומיקס:

 

מפגש לבני 9-12 - יום שלישי 11.6, בין השעות 16:00 – 18:30

מפגש לבני 13-17 – יום רביעי 12.6, בין השעות 16:00 – 18:30

 

עלות למפגש חד פעמי: 35 ₪. ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש. מספר המשתתפים מוגבל.

להרשמה: 04-9835506

 

לפרטים מלאים על כל אירועי שבוע הספר בקרית טבעון.

נכתב על ידי , 29/5/2013 13:41   בקטגוריות איור, הרצאות וסדנאות, קומיקס ישראלי, קומיקס, תרבות אלטרנטיבית  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טיולים ליליים ברחבי השרון ועמק חפר


*האמת היא שמצאתי עכשיו את הטקסט הזה מ-2008 ואני לא זוכר אם כבר פרסמתי אותו, אבל גם אם כן זה היה מזמן.

 

הכי אני אוהב? לטייל בין הפרדסים בלילה.

 

כשהייתי קטן ההורים שלי לקחו אותנו הרבה לטיולי משפחות של החברה להגנת הטבע.

ארבעה ימים בבית-ספר שדה הר מירון (בסביבות גיל 6, שנת 82 ככה), עם משפחת המר כשותפים לטיול, היו מהרגעים המעצבים של חיי, לא פחות, עם צמד המדריכות עינת ע ועינת אוזן, או משהו כזה.

 

מהקיץ אחרי כיתה אלף ועד זה שאחרי כיתה חית, כל שנה הלכתי לקייטנות, ואח"כ פנימיות, של "החברה".

בהתחלה בייסורים, אח"כ בהנאה גדולה. כולל ירחון פשוש, חולצות סלעית, וכו' וכו', ממש כמו קיבוצניק מלהבות הבשן. או נען.

 

זכורה לי עד היום הזיעה שאני הרזה ושותפי השמן למושב השארנו על מושבי הפלסטיק המבריק והחם בשנת 83', עת חבשנו את אחד מספסליו של האוטובוס העתיק שלקח אותנו כל יום לנחל אחר בכרמל המאובק.

 

בקיץ אחר, כשהייתי בכיתה ה' או ו', גם בכרמל, נאלצנו קבוצת חלוצים לנווט בעצמנו את דרכנו בחזרה לציוויליזציה, עת המדריך הדביל שלנו סיני (במלרע, זה היה שמו, ע"ש חצי האי) התבלבל וטעה בדרך.

 

זכור במעורפל גם אוטובוס עם קרני שור קשורות בחזית ונהג קאובוי עם כובע בוקרים.

 

שנים חיפשתי אותו.

 

אז איפה היינו?

 

אה, כן, פרדסים בלילה.

 

אחרי כיתה חית כבר לא היה לי כל כך עם מי ללכת והיו עניינים אחרים וכבר לא הלכתי לפנימיות הטיולים של החברה. בכל מקרה מה שתמיד הציק לי אז זה שאני צריך ללכת במסלול הקבוע בלי לסטות לכיוונים שנראים לי מסקרנים.

 

פתאום כשהייתי בן 18 הבנתי שאני יכול עכשיו לטייל לבד, בלי מסלול מוגדר מראש. אז פשוט הלכתי לילה אחד ברגל מביתי שבדרום כפר סבא ועד צומת בית ליד שבאמצע עמק חפר. כ-20 ק"מ אם אני זוכר נכון. יצאתי בסביבות שבע מהבית, חציתי את כפר סבא צפונה, ואז דרך שדות צופית, בית ברל, שדה ורבורג, חרות, קדימה, צורן, כפר יונה. לפעמים בשבילי עפר, לפעמים דוך דרך שדות חרושים, פרדסים ומטעים.

 

אלף שירים של גידי גוב הצעיר או יודית רביץ הצעירה (חפשו באתה צינור, יא עצלנים) לא יכולים להסביר את התחושה של ללכת בדרך חרושה מסלולי טרקטורים, בוץ יבש, פרדס רטוב, ואורות של מושב סמוך באופק, כשהטעם של תפוז גנוב שקטפת עדיין מתייבש על השפתיים שלך, והאמיצה מחזיקה חזק ביד שלך שלא יקפצו עליה הקוזאקים (או הפלסטינים). באמת אני מתקשה למצוא בחורות שיסכימו לבוא איתי לטיול כזה בשנים האחרונות.

 

כן, בשנים האחרונות זה גם נהיה מסוכן.

בפעמים האחרונות כבר תפסו אותי כל מיני שומרי מפעלים, דרשו את תעודת הזהות שלי, והתקשרו למשטרת נתניה לשאול אם יש לי עבר פלילי. לא היה לי. שוחררתי.

 

אבל זה קצת הוריד לי ת'חשק.

 

אבל להגיע באמצע הלילה למדרשת רופין או בית-ברלה...

מדשאות אינסופיות בין בתים עם שתי קומות, מכוסים מטפסים או סתם טחב...

זכרונות עמומים של מוזיאון הטבע המפלצתי שלהם (רופין), עם עוברים בפורמלין, כולל טלה עם שני ראשים וכן הלאה זוועות מסרט מד"ב זול... פוחלצים של כל הציפורים הארצישראליות...

שיר של הכל עובר חביבי...

 

לדפוק טיפוס על גדר תייל בגובה שלושה מטר, לגלות שחדרת לכפר יונה, לטייל ברחובותיו החשוכים, ולקבל סירוב ממפיצי תנובה שמביאים מוצרי חלב טריים למכולות בארבע בבוקר, ולא מוכנים למכור לך שוקו...

 

רדיו חרישי משמיע שיר עברי ישן ברחוב כפרי מוצף ירוק ופרחים...

 

גידי גוב, אלבום ראשון, תחילת שנות השמונים...

 

איפה הייתי?

 

אה, כן, הפלסטינים, שוב דופקים ת'פלסטינים.

נכתב על ידי , 27/5/2013 02:39   בקטגוריות הערות אישיות  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בעלת העיניים החומות ב-29/5/2013 14:26
 



עדיין דביל, אחרי כל השנים האלה


מודה.

אבל מה עוד האזרח הקטן יכול לעשות כדי להרגיש קצת יותר טוב בימים אלה?

 




נכתב על ידי , 22/5/2013 00:28   בקטגוריות איכות הסביבה, אליפות העולם בחוצפה, אמנות פוליטית, הומור, נגד הכיבוש שתיים בחמש, פוליטיקה, קפיטליזם, תרבות נגד, אקטואליה, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-23/5/2013 17:13
 





Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)