לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

פסטיבל הקומיקס 2009: קומיקס חדשים פרק ג'!


היי היי בופה!
הנה אנו שוב בפינתנו הפופולארית: קומיקס חדשים שיצאו בפסטיבל בעוד כשלושה שבועות בלבד!

אך עוד לפני כן: שאלו אותי פה למה לא פרסמתי גם השנה פוסט שמרכז את כל פרטי תערוכות הסיום, ובכן המרכז הישראלי לעיצוב עושה זאת כבר שנתיים, יש להם את כל הפרטים. מחר למשל יש פתיחה של תקש"ח במנשר.

באחד הפוסטים הקרובים אספק לכל המשתוקקים את כל הפרטים על פסטיבל הקומיקס בערב, כולל שמות הדיג'ייז המגניבים שייתנו סטים מרגשים, כל אחד בסגנונו הייחודי, וההנחה על בירה למי שירכוש קומיקס ישראלי!

אבל בינתיים, לקומיקס:



תרגיל לקומיקסאים מתחילים


מאת אורי פינק, עם עזרה בכתיבה מאת רעות אלמוג


הוצאת עיתון זבנג-ציבלין תקשורת צעירים, אוגוסט 2009

גודל מגזין, 32 עמודי צבע


להרגע! זה רק תרגיל!


הדמויות מתבקשות להכנס לריבועים המוגנים ולהצטייד בציוד הנדרש – הבעות פנים, קווי תנועה, בועות דיבור ואפקטים קוליים


שימו לב לנוהלים- עמוד אחד אורי פינק חופר לכם בראש ומסביר לכם על כל מיני עקרונות שיעזרו לכם לעשות אחלה קומיקס פיצוצי שבעולם ובדף ממול-דף עבודה לטיפולכם, ברור?!


במקרה של קומיקס אמת ישמעו בועות עולות ויורדות.






סיפורי סבתא - אוסף 2

מאת תומיקס


פרטים: האוסף השני של סדרת הקומיקס ההומוריסטית "סיפורי סבתא", עם מעל ל40 רצועות קומיקס, 10 עמודי עלילה מלאים, ותוכן אקסקלוסיבי שלא פורסם באף מקום אחר!


תומיקס הוא גם האחראי לסטריפ הקומיקס הנוכחי באתר ויגיימז, גיקטופיה.





הקטעים של ציקי

מאת איציק סלמי


הוצאה עצמית, אוגוסט 2009

גודל A5, צבע מלא


ציקי הוא ילד בן 11 שעובר חוויות מבדחות בבית הספר, ברחוב, במקומות ציבוריים... לפעמים ציקי הוא קצת טיפשי אבל עדיין הוא עושה אחלה קטעים.

ומה שלא פחות מפתיע הוא שלא רק ציקי אלא גם איציק בעצמו הוא בן 11- סליחה, איציק מעדכן שהוא כבר בן 12, וכבר צובע קומיקס לאורי פינק ממש כמו גדול!

איזה סגירת מעגל.

נכתב על ידי , 29/7/2009 10:38   בקטגוריות איור, ירידים, פסטיבל הקומיקס 2009, קומיקס, קומיקס ישראלי, תרבות אלטרנטיבית  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שישי בצהריים בירושלים: אוגנדפסט5 - יריד קומיקס והופעות




כך מוסרים מאוגנדה:

"כמדי שנה בחודשי הקיץ* אנחנו ממשיכים עם המסורת של אוגנדפסט.

האוגנדפסט הוא יריד קומיקסים, דיסקים, פנזינים המלווה בהופעות חיות.

השנה לצד עשרות הדוכנים של מיטב הקומיקס מקומי, לייבלים של מוסיקה, בגדים, קומיקס יד שנייה ועוד מלא דברים יופיעו נערי פוסטר (אק דאק), השמוקס (רוק אנד רול פרימיטיבי, אלביס פרסלי פוגש את הביץ בויז ) ופנטגרם ציוני במשבצת הסטונר מטאל.

באותו יום גם תפתח תערוכת קומיקסים מיודחת בשם קומיקס ראבאק**"

הערות:

*תעברו לחורף
**תערוכת אורגינלים של קומיקס ישראלי שפטר אסף מכל מיני קומיקסאים ישראלים ידועים

יום שישי ה31.7,
מ-11:00 בבוקר,
בערך עד 16:00 נראה לי.
אוגנדה, סמטת אריסטובולוס 4




בפוסט הבא אמשיך בסקירת קומיקסים חדשים שיוצאים לפסטיבל באוגוסט.
נכתב על ידי , 27/7/2009 17:06   בקטגוריות פנזינים וכו', איור, ירידים, סטיות של פינגווינים, קומיקס, קומיקס ישראלי, תערוכות, תרבות אלטרנטיבית  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-27/7/2009 23:12
 



פסטיבל הקומיקס 2009: קומיקס חדשים פרק ב'!


פסטיבל הקומיקס השנתי ייפתח ביום רביעי ה-19 לאוגוסט בסינמטק ת"א, ובמהלך החודש הקרוב אני פורש כאן קבוצות קבוצות את כל פרסומי הקומיקס שיראו אור ויוצעו למכירה בפסטיבל.

בפוסט הקודם הצגתי כמה קומיקסי מיינסטרים בנוסח האמריקאי שעומדים לצאת בפסטיבל, אז הפעם נפנה לכמה קומיקסי נונסנס והומור פרוע כדי לגוון. אל דאגה - יש עוד קומיקסים יותר מיינסטרימיים שיוצאים, ואציג אותם בפוסטים הבאים. תישארו מכוונים!

החיבורים שאני עושה כאן הם כלליים ביותר וממש לא מחייבים, אז אני מקווה שאף אחד לא נעלב. הטקסטים המתארים את הקומיקסים נכתבו על ידי היוצרים עצמם, עם עריכה לשונית מינימלית שלי.





קואלה ופלטיפוס בתל אביב

מאת ניקו ואטס והקטור זולטן

 

הוצאה עצמאית, אוגוסט 2009

כ-150 עמודי צבע!

 

אוגדן המכיל את כל הפרקים הקיימים של קומיקס הרשת המצליח קואלה ופלטיפוס בתל אביב, פרקים שלא נראו מעולם לפני כן, מאחורי הקלעים, קונספט ארט וכו'.

 

האוגדן יכיל גם את פרוייקט 'עושים כבוד' ובו אמנים רבים :שי צ'רקה, ארז צדוק, אביב איצקוביץ, אריאל ויסמן, אלית ויסברג ואלית אבני שרון שנתנו את הפרשנות האישית והאמנותית שלהם לתסריט שנכתב ע"י ואטס וזולטן.





ניצה וסינדי קללת הדרקון 3

מאת ניר שחרור ואדם רובסון


הוצאת באנ"ג קומיקס

גודל A5, 40 עמודי שחור לבן





דגים נגד ציפורים

מאת רועי בשה ואמיר הדדי

 

הוצאה עצמית, אוגוסט 2009

גודל A4, 32 עמודי שחור לבן, כריכת צבע

 

הקרב הנצחי בין הדגים לציפורים עכשיו- בקומיקס!

הומור! סאטירה אקטואלית! סאטירה לא אקטואלית! דגים עפים! ציפורים שוחות!


-מועמד למועמדות לפרס נובל.


נכתב על ידי , 25/7/2009 13:25   בקטגוריות פנזינים וכו', איור, קומיקס, קומיקס ישראלי, פסטיבל הקומיקס 2009  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-29/7/2009 12:38
 



פסטיבל הקומיקס 2009: חוברות קומיקס חדשות פרק א'!


כן! הנה הוא שוב מגיע!
ארבעה ימים באוגוסט!
חגיגה של עלילונים!
מסיבה עם קטינים!

והשנה: מוזיקה טובה יותר! דיג'יים מהמובילים בתחומם! באמאשלי!

ועוד השנה: חוברות קומיקס! חדשות!

מי היה מאמין.

כל זה יקרה בתאריכים ה-19-22 באוגוסט בסינמטק ת"א.

בקרוב יעלה האתר, תפורסם התוכניה, והמשיח יבוא.
בינתיים אפצח באותה מסורת עתיקה, סקירת החוברות החדשות, למען תראו ותיראו!
ונתחיל בכמה מהתותחים הוותיקים של המיינסטרים הישראלי, אותם סוסי עבודה אמינים שנשבעו לספק לכם שנה אחר שנה קומיקס איכותי כמעט כמו באמריקה!




 

עוזי: אגדה אורבנית גיליון 4

מאת עדי, פולי ונמרוד רשף

 

הוצאת רשף, אוגוסט 2009

36 עמוד שחור לבן, גודל קומיקס

שני שערי צבע (alternate covers)

 

העיר הלבנה נצבעת באדום כאשר עוזי, חייל משוחרר שאיבד כיוון באזרחות, חוזר לעשות את מה שהוא יודע; להרוג את הרעים.

בכח הנשק נבוא חשבון.

ראטאטאטאטא.

 


 

פלאפלמן 4

מאת דורית מיה גורויובל שרון 

הוצאת צ'ופס ופופס קומיקס, אוגוסט 2009

20 עמודי סיפור נטו, צבע מלא, גודל קומיקס

 

הגיליון החדש, מס. 4 בסדרה, אפוף מסתורין וכמעט כולו מתרחשת מתחת לאדמה.
המון דמויות ויצורים חדשים והזויים, והמון אקשן והומור.


את השער צבע פטרי בלנובסקי!




 

הדר 3

מאת עופר זנזורי

 

הוצאה עצמית, אוגוסט 2009

גודל קומיקס, 25 עמודי צבע

 

הפרק האחרון במיני סדרה על גיבורת העל הישראלית "הדר"
הדר עוקבת צעד צעד ואוספת נתונים בנסיון לאתר קולטן שנחטף על ידי העולם התחתון. המטרה לאתר את המתקן הסודי של העולם התחתון החבוי באדמה באזור מכתש רמון. אסון עומד להגיע והזמן עומד להסתיים. סוף המסע בחורת האחרונה..


!עופר מוסר שייתכן ויצליח להפתיע עם חוברת חדשה נוספת לפסטיבל



אל דאגה, זוהי רק ההתחלה! יו איינט סין נוטינג ייט! יש עוד מלאן תלאפים!
גיבורים ולוזרים, מתכונים בקומיקס, ועוד עשרות מוזרויות משולי החברה!
כולם יככבו פה בשבועות הקרובים!

לא צריך להתרגש!!!
נכתב על ידי , 22/7/2009 17:00   בקטגוריות איור, פסטיבל הקומיקס 2009, קומיקס, קומיקס ישראלי, תרבות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פלומפי ב-24/7/2009 20:24
 



איך לבחור תמונת פרופיל לאינטרנט


הנושא הזה של צילומי הפרצוף בפייסבוק ובכל שאר אתרי הרשת הוא נושא שמאוד מטריד אותי - מטריד אותי עד כמה אנשים מתפשרים על תמונות שלא מייצגות אותם טוב. אז הפעם הנה פוסט מצ'וכלל הכולל פירושים, טיפים, עצות - ובסוף את הפתרון הסופי.

 

הפוסט נכתב בעיקר בכיוון של הרשת כשטח מרעה או ציד לדייטים, אבל אני חושב שיש בו תובנות שיכולות להשכיל כל מי שחושב ששיווק עצמי זה לא חטא בל יעבור. הוא פונה בחלקו בלשון נקבה (כי כרגיל, ככה אני מעדיף לדמיין את הקהל שלי), אבל נכון באותה מידה גם לזכרים.

 

רוב הבחורות נראות הרבה יותר טוב ממה שהן חושבות, אבל זה שהן חושבות שהן מכוערות רק גורם להן להציג את עצמן כמכוערות, ואנשים נוטים להאמין לאיך שאת מציגה את עצמך.

 

 

א. מילון מהיר: איך בחורים קוראים את תמונת הפרופיל שלך

 

תמונה חשוכה מדי - אני חושבת שאני מכוערת.

צילום מרחוק - אני חושבת שאני לא יפה בפנים.

רואים רק חלק קטן מהפנים - אני חושבת שאני מכוערת, או מיוחג'ת.

משקפי שמש וכובע - אני חוששת שאני מכוערת.

כל צילום שבו לא רואים את הפנים והעיניים בבירור - אני חושבת שאני לא מושכת מבחינה חזותית.

ציצים - אני לא בטוחה אם יש לי פרצוף יפה, אבל מה שבטוח זה שיש לי חזה לפצות על זה.

ביקיני או כל עירום חלקי אחר - לא רואים לי את הפנים בבירור, אבל השאר עושה את העבודה.

אני וחברה צוחקות - אני הפחות יפה, אם לא הבנת.

אני עם ילדים - פשוט תתרחק ממני אם אתה יודע מה טוב בשבילך.

אני עם בחור (וזה לא משנה אם למעשה הוא לא בעלחבר לשעבר אלא סתם אחיך הקטן) - &nbsp;יש לי עניינים לא סגורים, לטובתך תתרחק.

אני בצילום מהטלפון הנייד - אני חושבת שאם אהיה מאוד מפוקסלת ומטושטשת וברזולוציה נמוכה לא יראו שאני כונפה.

 

 

או אם לסכם

 

למה עדיף להציג תמונה שבה רואים את מלוא הפנים שלך

 

א. את נראית יותר טוב ממה שאת חושבת

ב. תמונת פנים ברורה נראית טוב יותר מתמונה לא ברורה

ג. תמונת פנים ברורה משדרת שאת חושבת שאת נראית מינימום בסדר, ואם את חושבת ככה אני עשוי להאמין לך

ד. צילום לא ברור לא יעורר את סקרנותי ברוב המקרים (אלא אם כן את כותבת ממש טוב) - אני פשוט אעבור לבחורה הבאה.

ה. אם הפרצוף תופס פחות משני שליש מהתמונה, הוא כנראה קטן מידי.

 

 

טיפים לאיזה תמונה כן כדאי להעלות

 

1. תראו את העיניים.

2. תראו את העיניים. שתיהן.

3. תראו שמחים.

4. תראו את מלוא הפנים.

5. תעלו תמונה בקלוז-אפ לפנים.

6. אבל אל תשקרו. אל תעלו תמונה שבה אתם נראים נהדר אבל לא דומים לעצמכם בגרוש. אם חברות לא מזהות אתכן בתמונה, היא קצת מוגזמת.



לא פחות נפוצה היא הסברה שיש אנשים שמצטלמים טוב ויש אנשים שמצטלמים רע וזאת גזירת גורל בלתי ניתנת לשינוי. זה פשוט לא נכון.

 

 

איך הופכים מלא פוטוגניים לכן פוטוגניים

 

בגיל לא זוכר איזה קראתי את העיבוד לספר של התסריט של איש הגשם, זה עם טום קרוז ודסטין הופמן. שם מסופר איך לדמות שמגלם טום קרוז, דמותו של הנוכל השרמנטי החלקלק, יש ארסנל מוכן של חיוכים שהוא שולף מהשרוול למקרה הצורך: יש לו גם מספרים בשבילם.

 

הרעיון הזה היה עבורי סוג של התגלות. הרעיון שהפנים הם כמו מסכה, שאפשר לעצב כרצונך ולהשתמש בה לתועלתך האישית.

 

לקחתי את זה ברצינות, וזה מה שעשיתי:

כל מה שצריך לעשות זה לעמוד מול המראה, למצוא פרצוף שמרוצים ממנו, ולהתאמן עליו עד למצב שבו אפשר פשוט לשלוף אותו מהזיכרון כשרואים מצלמה.

 

זה הרבה יותר קל ממה שזה נשמע. זה דורש מעט מאוד משמעת עצמית, זה הרבה יותר קל מלעשות דיאטה או להפסיק לעשן. פשוט כמו נאור ציון, או מעתיקו רוברט דה-נירו, בכל פעם שרואים מראה לשלוף מהשרוול את חיוך מספר 1.

 

המתקדמים יפתחו ארסנל של פרצופים לשימוש לפי הצורך: שמח, סקסי, מהורהר וכו'.



אני כבר רואה אתכם קופצים עם כל ה-"זה מלאכותי", "זה שקרי", "קל מאוד לעלות על חוסר אמינות" וכו'.

אז א', זה בסך הכל כלי עזר, וב', זה רק לצורכי צילום. הרבה יותר קשה לזייף פרצופים בלייב, הרבה יותר קל לזייף פרצופים למצלמה.

 

 

צילומי אופנה באלפי שקלים - לא התשובה!

 

יש מי שהולכות לצלם מקצועי ומוציאות אלפי שקלים על סט צילומים עם תאורה, מאפרת וכל הטררם.

 

זה לא בהכרח ייתן לכם תוצאה טובה!

 

הנה תראו איך זרוב הפכה בצילומי היח"צ של מחוברות מכוסית על בת 20 למורה בת 42 עם יותר מידי איפור ושיער נפוח אך מאפיר.

 

בכלל אני לא חובב איפור וצילומי אולפן. אני מצביע בעד אור שמש ועור נמש. אני מצביע בעד חבר או חברה עם מצלמה סבירה ומינימום חוש אסתטי.

 

אבל לא לכולנו יש חבר צלמן עם מצלמה טובה, רצון ויכולת.

 

מכיוון שהנושא באמת מטריד אותי, כי בסופו של דבר אני זה שצריך לחזות בתאונות הויזואליות שמייצגות אתכם בעולם הוירטואלי, הגיתי סטארט אפ!

 

לי כן יש חבר צלם מקצועי, כן יש לו מצלמה טובה, וכן חוש אסתטי!

 

לפני איזה 5 שנים כשהקמנו את הוצאת דימונה לקחתי את ידידי מנדלסון, אז בוגר טרי של בצלאל, לדפוק לנו סט של צילומי יח"צ. מנדלסון בכלל התחיל במסלול פרסום אבל פרוייקט הגמר שלו היה פרוייקט צילום, שאף נרכש ע"י אספן האמנות הידוע דורון סבג! למרות זאת הוא נפל עמוק בפרסום, והעביר שלוש שנים שחורות מחייו כארט דיירקטור במשרדי פרסום.

 

לשמחת כולנו הוא הצליח להחלץ מגורל עצוב זה, השתקם ועלה שוב על דרך המלך - עכשיו הוא לומד קולנוע לתואר שני באונציברסיטת ת"א, ובקרוב יהפוך לקולנוען דגול וידוע. בדרך הוא כבר צילם סטילז בכמה פרוייקטים גבוהי פרופיל, מידועניות ארצנו ועד ספר שולחן קפה של צילומי בתי קפה מכל העולם!

 

התמונה שלי שמתנוססת פה למעלה מימין היא תמונה שמנדלסון צילם מהסשן ההוא, והיא משמשת אותי בהצלחה מאז בכל ייצוגי הרשת שלי כמעט (אם לוחצים על המילה תמונה שם למעלה מקבלים את התמונה יותר בגדול). מצאתי שהיא מאוד יעילה בפעילותי ברשת. בכל פעם שהחלפתי אותה בפייסבוק, ככה כדי לרענן, תמיד נמצאה איזה בחורה נחמדה שלחשה לי שלטובת המשך שגשוג חיי המין שלי כדאי לי לחזור לזאת.

 

ואם לי זה עבד, למה שזה לא יעבוד גם לכן-ם?

 

 

הפתרון הסופי: הצלמנדלסון יעשה לך צילום פורטרשת במחיר תספורת לא כולל פן

 

אז הצגתי בפני מנדלסון את הרעיון ונראה לי ששברתי אותו. הוא הסכים להרתם לטובת העם והאומה, ולעזור לכן ולכם לשדרג את ייצוגכם גם אם אתם לא אלון קסטיאל, בייחוד בימים קשים אלה וכו'.

 

הרעיון:

 

1. המנדלסון נפגש אתך בביתך או בשדרה או בכל לוקיישן עליו תסכמו מבעוד מועד (מחוץ לת"א - בתוספת תשלום).

 

2. מ. מקריב שעה וחצי מחייו לצלם אותך מכל זווית אפשרית במקום לראות באותו הזמן סרט איראני משובח, החיוני להתפתחותו כקולנוען.

 

3. מייד בתום הסשן הסוער אתם מתיישבים לקפה, מנדלסון מעלה מייד את התמונות למק בוק (פרו!) שלו ואתם עוברים עליהן ובוחרים יחד את הטובה ביותר. מ. יכול לסייע בהצגת חוות דעת בלתי משוחדת כי הוא גם גבר מסוקס, גם בחור רגיש מאין כמוהו (בעיקר לעצמו) וגם בעל עין של צלם מקצועי ובקרוב גם במאי קולנוע מצליח!

 

4. בעבור התענוג את מעבירה למ. 148.56 ₪ בלבד, שזה בערך מה שאת משאירה אצל הספר פעם בשבוע, או בערך מה שאתה משאיר ביום חמישי בבר השכונתי.

 

5. את-ה מקבלת לשימושך הבלתי מוגבל תמונות טובות שלך שהן גם באיכות הדפסה.

 

  השירות ניתן לכולם ללא הבדלי צבע, גזע, גיל מין או מגדר.

 

את מנדלסון אפשר להשיג בפייסבוק שלו.

 

 זה מנדלסון: בתמונה אפשר לראות איזה עין חדה של צלם צמרת יש לו.

 

איך אני בשבילכן-ם?


נ.ב. אני מבקש להרגיע את כל מי שנחרד מהפוסט הקודם, אין לי תוכניות למות בעתיד הקרוב.


נ.ב. 2 איירתי את השער של מוסף הארץ השבוע.

נכתב על ידי , 19/7/2009 13:16   בקטגוריות פייסבוק, צילום, אהבה ויחסים  
82 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-23/12/2009 23:53
 



מה לעשות עם גופתי כשאמות


אני לא מייחס שום ערך לגופתי המתה, ואני מעוניין למנוע מצב שבו מופרעי הדת יגבו כסף ממשפחתי בעבור תחיבת גופתי באדמה. חשבתי לשלוח מייל למשפחתי בנושא, אבל אז חשבתי שאולי פרסום הדברים בפומבי ייתן להם משנה תוקף.


אז לפי סדר עדיפויות:


1. תרמו את איברי לשימוש חוזר.


2. תרמו את מה שנשאר למדע.


3. אם המדע לא ירצה את מה שנשאר תרמו את זה למפעל המזון לבקר\עופות\חתולים הקרוב.


4. בכל מקרה, בבקשה בבקשה אל תשלמו כסף לחבורת העלוקות עובדי הכוכבים והמזלות.


5. אם סעיף 4 לא היה ברור: בכל מקרה אל תגיעו למצב בו אתם מוצאים את עצמכם משלמים כסף למופרעי הדת כדי לאחסן את שרידי גופי.


לא אכפת לי בשיט מה תעשו עם שיירי. אם מציעים לכם מיליון כסף כדי למלא את גופתי בפלסטיק ולהציג אותה בתערוכות, אני אומר לכו על זה. אם מציעים לכם מיליון כסף כדי לקיים יחסי מין אנאליים עם גופתי בשידור חי בבית האח הגדול, אני אומר לכו על זה. האמת היא שלא אכפת לי בכלל מה תעשו עם שרידי אחרי מותי, כי אחרי מותי כבר לא יהיה אכפת לי בכלל ממילא, אבל הייתי שמח אם תתחשבו בדעתי.


לקבור אותי בקבר ישראל יהיה כמו להשתין על כל מה שדגלתי בו.



נ.ב. כבר פרסמתי פוסט כזה פעם? לא היה לי כוח לחפש.


נ.ב.2 הארכת חיים מלאכותית

עזבו אתכם - אם יש ספק אז אין ספק, תחתכו. אם אין אפשרות לתקשר איתי, תסגרו את השאלטר, תוציאו את התקע מהקיר. תודה. אל תחכו לניסים, אל תחכו לחידושי הרפואה - אם יש סיכוי שאני מודע וסובל, קצרו את סבלי, ויפה שעה אחת קודם.

נכתב על ידי , 17/7/2009 13:31   בקטגוריות אתאיזם, דת ואמונה, הערות אישיות, מנדלסון, אופטימי  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טוביה ב-28/7/2009 13:15
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)